موقعیت شما در سایت:
دوره رایگان روش های فروش بیشتر
دوره رایگان روش های فروش بیشتر
تاریخ انتشار: 1402/03/21
0 نظر
0 لایک
1003 بازدید
توضیحات
از هر ۱۰۰۰ تا کسب وکاری که شروع به فعالیت میکنن فقط ۵ تاشون بعد از گذشت ۵ سال تونستن بمونن و معمولا اون چیزی که باعث شکست کسب و کارهای کوچک در اول راه میشه بیانگیزگی بخاطر نرسیدن به نتیجه دلخواه است.
که غالبا بخاطر خوب نفروختن هست!
فروش چیست؟
مفهوم دقیق کلمه فروش فرایند برقراری ارتباط از سوی فروشنده با خریدار است تا بتواند ذهن خریدار را راضی به خرید کند، نظراتش را به خریدار بقبولاند و کالاها و خدماتش را ارائه دهد این را هم بدانید که اشتیاق شما به عنوان فروشنده روی خریدار تأثیر میگذارد به این فروش میگویند.
فروش در پیرامون شما روزانه اتفاق میافتد. همه ما تقریباً همه روزه فروش میکنیم و مهارتی در زندگی است که در تمام لحظات بیداری بر ما تأثیر می گذارد
اغلب کسب و کارهای به خاطر بلد نبودن مباحث فروش، کالاهاشون را نمیتوانند بفروشند و این باعث ورشکستگی کسب و کارشان می شود.
حالا راهکار برای فروش چیه؟
فروش زمینه سازی برای آن است که خریدار به این باور برسد که هر کاری که شما کنید و هر حرفی که میزنید درست است. این را در همه روزهای زندگیتان میتوانید مشاهده کنید مثلاً فروش میتواند این باشد که به همسرتان بقبولانید مکانی که برای گذراندن تعطیلات خود انتخاب کردهاید مناسب است یا اینکه شبتان را با چه برنامه هایی بگذرانید یا تشویق کردن همکارتان که فرایندی جدید را بپذیرد نیز فروش است. همه این زمینهها بخشی از فروش است فرایندی که شما دیگران را متقاعد میکنید تا مثل شما احساس کنند و نظر شما را داشته باشند.
یادگیری مهارت فروش به چه کسانی توصیه می شود؟
مدیران کسب و کار یا صاحبین فروشگاه های اینترنتی و اساسا همه افراد باید مهارت فروش را یاد بگیرند به این دلیل که فروش زمینه سازی برای آن است که خریدار به این باور برسد که هر کاری که شما کنید و هر حرفی که میزنید درست است. این را در همه روزهای زندگیتان میتوانید مشاهده کنید مثلاً فروش میتواند این باشد که به همسرتان بقبولانید مکانی که برای گذراندن تعطیلات خود انتخاب کردهاید مناسب است یا اینکه شبتان را با چه برنامه هایی بگذرانید یا تشویق کردن همکارتان که فرایندی جدید را بپذیرد نیز فروش است. همه این زمینهها بخشی از فروش است فرایندی که شما دیگران را متقاعد میکنید تا مثل شما احساس کنند و نظر شما را داشته باشند.
فروشنده بودن از دیدگاه علی قلی زاده:
اصولا ما سه مدل فروشنده داریم.
فروشنده غیر حرفهای، متوسط، حرفهای.
فرقشونم فقط توو چیزیه که به مشتری ارائه میدن.
فروشنده غیر حرفهای رو جون به جونش کنی فقط از ویژگیای محصولش میگه. دیگه خیلی بخواد مایه بذاره ته تهش ۴تا مزیتم میگه.
قانون عدد سه رو یادته دیگه؟ ویژگی، مزیت، منفعت.
خلاصه فقط ویژگی و مزیت راست کارشه.
اونجا که ویژگی کم میاره میبینه تو هنوز نخریدی، تیر آخرش اینه که ببین این که من دارم نسبت به اون که اصغر آقا داره ۵ تومن ارزون تره، جنس این ازون بهتره.
این که هیچی.
هدف از آماده سازی مینی دوره فروش:
ما با یاد دادن یه سری تکنیک و راهکار قصد بالا بردن فروشِ فروشگاها و کسب وکارای اینترنتی رو داریم.
بعد از تموم شدن دوره صاحبین کسب وکارای کوچیک میتونن خودشونو فروشنده به مراتب بهتر با تواناییای بیشتری بدونن.
در این مینی دوره به سرفصل های زیر می پردازم:
1. چهارنکته اثبات شده فروش
2. چرا باید مشتریمو بشناسم؟
3. اشتباهتر ازین نمیشه
4. بایدها و نبایدهای ارسال رایگان
5. راه میانبر برای فروش بیشتر
6. کمتر فروختن یا اصلا نفروختن؟!
7. تخفیف بدیم یا نه؟
8. ریسک کمتر، فروش بیشتر!
9. روز مشتریت جه روزیه؟
10. میشه وقتی نیستمم بفروشم؟
11. با قانون عدد سه بیشتر بفروش!
12. یه پیج تکونی اساسی بکن
13. فروشندگیو قورت بده
14. مشتریتو بپرون
15. این کارا دیگه جواب نمیده
16. مشتریو توو ۴ مرحله سر بده به سمت خرید
دانلود فایل های پیوست
+14فایل
ارسال نظر
0دیدگاه
لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید.
نظراتی که شامل الفاظ رکیک و توهین آمیز و بحث های سیاسی و قومیتی، تبلیغ، لینک باشد منتشر نشده و حذف می شوند.
خبر خوب اینکه در مقالات آموزشی مطالب زندگینامه افراد ثروتمند دنیا، خلاصه کتاب مدیریتی برای مدیران و مصاحبه های اختصاصی با کارآفرینان برتر ایران را برای مدیریت کسب و کار خودتان برایتان قرارداده ایم.
دیدن نظرات بیشتر
تعداد کل نظرات: 0 دیدگاه
راهنمای شروع
این مینی دوره آموزشی برای مدیرانی که زمان کمی دارند بسیار مناسب می باشد، به دلیل اینکه در این مینی دوره فقط روی نکات مهم تمرکز شده است و از مقدمه و جزئیات اولیه پرهیز شده است.
در مینی دوره فروش و روش های فروش بیشتر، علی قلی زاده تجربیات و آموخته های خودش را با شما به اشتراک می گذارد و هدف این است که با مفاهیم فروش بیشتر در کسب و کار آشنا شوید.
چک لیست های زندگی جدید
هر روز چک لیست های جدید برای شما آماده و منتشر میکنیم.