موقعیت شما در سایت:

زندگینامه استیو بالمر

زندگینامه استیو بالمر

0 نظر

0 لایک

168 بازدید

تاریخ انتشار: 1402/02/02

توضیحات

زندگینامه  استیو بالمر مدیر عامل شرکت مایکروسافت
ثروت خالص دارایی های او در تاریخ ۲۱ فوریه ۲۰۲۳ معادل ۸۳.۱ میلیارد دلار آمریکا می باشد.

استیو بالمر کیست؟

استیو آنتونی بالمر تاجر آمریکایی و مدیرعامل شرکت مایکروسافت کورپوریشن بوده است. بالمر مدیر ارشد اجرایی شرکت مایکروسافت، پیشروترین تولید کننده نرم افزار برای محاسبات شخصی و تجاری در جهان، بود.
استیو بالمر در ۲۴ مارس سال ۱۹۵۶ در شهر دیترویت در ایالت میشیگان آمریکا متولد شد. پدرش از مهاجران سوییسی ست که در سال ۱۹۴۸ وارد خاک آمریکا شده بود. مادر او هم یک یهودی اهل روسیه ست و پدر بزرگ مادری اش در سال ۱۹۱۴ از روسیه فرار کرده و به آمریکا آمده بود.
هنری بالمر، پدر استیو بالمر، کمپانی اتومبیل سازی فورد را برای مدت زیادی مدیریت کرده است. بالمر در مورد نقش پدرش در تحصیل او و پیشرفتش در زندگی بارها سخن گفته و اعلام کرده تنها دلیل مهاجرت پدر او از کشورش سوییس به آمریکا دستیابی به هدفی والا بوده و او نیز در جهت همین اهداف سوق پیدا کرده است. به همین دلیل بود که از همان ابتدای زندگی تصمیم گرفت تا مثل پدرش زندگی کند و به جایگاهی برتر برسد که هم او و هم پدرش مدنظر دارند.
بیوگرافی  استیو بالمر استیو، بیشتر دوران کودکی و نوجوانی خود را در منطقه Farmington Hills در ایالت میشیگان گذراند. او قبل از ورود به دانشگاه در دوره های آمادگی درسی در دانشگاه فنی لاورنس شرکت کرد و هم زمان نیز مقطع متوسطه را در مدرسه خصوصی Detroit Country Day School با کسب نمره عالی 800 در آزمون SAT به پایان رسانید. همچنین، بالمر از سال ۱۹۶۴ تا ۱۹۶۷ در بروسل زندگی کرد و همان جا هم در مدرسه بین المللی بروسل درس خواند. 
مدیریت یک مجموعه از جمله کارهایی بود که استیو از همان کودکی به آن علاقه بسیار زیادی داشت، به همین دلیل رهبری تیم بسکتبال دبیرستانی که در آن تحصیل می کرد را بر عهده گرفت. در سال ۱۹۷۲، استیو موفق شد با گرفتن نمره میانگین ۴ از دبیرستان فارغ التحصیل شده و سپس به عنوان دانشجوی برتر شناخته شد. دریافت بورس تحصیلی از دانشگاه هاروارد، یکی از بزرگ ترین افتخارات استیو بالمر می باشد. در همان سال اول که استیو بالمر به دانشگاه هاروارد وارد شد، توانست ارتباط دوستانه و صمیمانه ای با بیل گیتس تشکیل دهد، مخصوصا این که این دو در هاروارد در یک خوابگاه زندگی می کردند. این رابطه نزدیک و صمیمی میان بیل گیتس و استیو بالمر ادامه داشت تا جایی که آنها با کمک یکدیگر کمپانی بزرگ مایکروسافت را بنا نهادند.
بیوگرافی  استیو بالمر همچنین، در زمان تحصیل در هاروارد، مدیریت تیم فوتبال دانشگاه هاروارد به عهده استیو بالمر بود. او همزمان به عنوان نویسنده در نشریه این دانشگاه خود را مشغول به کار کرده بود. در یک کلام باید گفت که استیو، یک نابغه تمام عیار در علم ریاضی است. او در نوع خود یکی از معدود افرادی است که توانسته بسیاری از جوایز و مدال های مختلف در آزمون های گوناگون ریاضیات را به خود اختصاص دهد. وی در آزمونی که توسط مؤسسه ریاضیات آمریکا برگزار شد، توانست امتیاز بیشتری از بیل گیتس به دست آورد.
استیو بالمر در دسته ی افرادی قرار می گیرد که هیچ وقت به صورت رسمی کار خود را شروع نکردند. این دسته از افراد مدام در حال تکاپو و تلاش در زندگی خود هستند و برای لحظه ای بیکار نمی شوند، به همین دلیل هم هست که استیو در هیچ یک از مصاحبه های خود شروعی را برای کار حرفه ای خود بیان نکرده است. اما شاید بتوانیم ریاست امور تبلیغاتی دانشگاه هاروارد را حداقل بر روی کاغذ، به عنوان یک فعالیت مهم از سوی استیو بالمر به حساب آوریم. استیو که با نمره فوق العاده در رشته ی ریاضیات کاربردی و اقتصاد از همین دانشگاه هاروارد فارغ التحصیل شده بود، بعدها و به سبب دانشی که داشت از سوی مدیران عالی رتبه این دانشگاه به یک سمت رسمی دست پیدا کرد.
پس از مدیریت امور تبلیغاتی، نوبت به دستیاری تولید در شرکتی به نام Procter & Camble رسید که حدودا ۲ سال در این کار مشغول بود و بعد هم دانشگاه استنفورد به استیو پیشنهاد کار داد و او نیز که کار در این مجموعه را پیشرفتی فوق العاده در مسیر زندگی اش می دید، پیشنهاد آنها را قبول کرد. بدین ترتیب علاوه بر کار در این دانشگاه، استیو بالمر تصمیم گرفت تا مدرک کارشناسی ارشد خود را نیز از همین دانشگاه دریافت کند؛ اما همان موقع رفیق قدیمی او یعنی بیل گیتس، پیشنهاد کار در مایکروسافت را برای استیو صادر کرد و استیو نیز از فرصت استفاده نمود و در سال ۱۹۸۰ از ادامه ی تحصیل خود در استنفورد انصراف داد.
تحصلات  استیو بالمر بیل گیتس رفیق دوران دانشگاه استیو بالمر به سبب اطمینانی که به او داشت یک سمت بسیار مهم را در همان آغاز کار به استیو داد. بدین ترتیب نخستین روز کاری استیو بالمر مصادف بود با مدیریت او در بخش تجاری کمپانی مایکروسافت و شروع روزهای خوب او برای این کمپانی و همچنین برای خودش. بالمر پله های ترقی را یکی پس از دیگری طی می کرد و به همین ترتیب در سال ۲۰۰۰، به یکی از مهم ترین پست های شرکت مایکروسافت که مدیر اجرایی بود دست پیدا کرد. در آن سال ها مایکروسافت در دسته پرسودترین کمپانی های دنیا قرار داشت و به همین دلیل استیو نیز از حقوق بسیار بالایی در این مجموعه برخوردار بود. 
یکی از اولین نقش های بالمر در مایکروسافت، استخدام کارمندان شایسته برای این شرکت در حال رشد بود. بالمر علی رغم اینکه خود برنامه نویس نبود، ولی توانایی شناسایی استعدادهای بالقوه را داشت.
بلافاصله بعد، مایکروسافت قراردادی برای ایجاد یک سیستم عامل برای خط جدید رایانه های شخصی IBM امضا کرد. بنیانگذاران شرکت، گیتس و شریک وی پاول آلن، مسئول جنبه های فنی این شرکت بودند در حالی که مسئولیت اداره تجارت مایکروسافت تازه تاسیس، به بالمر محول شد. بالمر در سال 1981، همکاری مایکروسافت را به ساختاری سازمانی تغییر داد. بر این اساس، بیل گیتس 53 درصد از سهام، پاول آلن 35 درصد و بالمر 8 درصد از سهام را در اختیار داشتند. وی همچنین یک طرح برون سپاری سهام برای کارمندان نیز تهیه کرد.
درباره  استیو بالمر استیو بالمر به مدت دو دهه ستوان معتمد گیتس بود. او مهارت های زیادی در بازاریابی محصولات، ایجاد انگیزه در تیم فروش و ایجاد روابط با مشتریان سازمانی داشت.
در سال 1986 نکته مهمی در زندگی حرفه ای بالمر رقم خورد. مایکروسافت به یک شرکت سهامی عام تبدیل شد و بالمر میلیونر شد. موفقیت این شرکت در درجه اول به موفقیت مجموعه برنامه های مایکروسافت آفیس منجر شد.
در ژانویه 1998، بالمر به عنوان رئیس مایکروسافت منصوب شد. منصبی که تا فوریه 2001 بر عهده داشت. تحت مدیریت او، مایکروسافت دامنه محصولات خود را متنوع کرد.
مایکروسافت در زمان تصدی بالمر به عنوان مدیرعامل، افزایش خارق العاده ای در سود خود داشت. درآمد سالانه این شرکت از 25 میلیارد دلار به 70 میلیارد دلار رسید.
بالمر بازنشستگی خود را در سال 2013 اعلام کرد. در فوریه 2014 از سمت مدیر عاملی شرکت مایکروسافت کناره گیری نمود و در آگوست همان سال به کلی از بورد هیئت مدیره مایکروسافت خارج شد.


نحوه مدیریت استیو بالمر

 استیو بالمرعقایداستیو بالمر مردی پویا و خونسرد است. او همیشه به کارکنان و شریک زندگی خود انگیزه می دهد. او شخصیتی پر شور و هیجان دارد. سخنرانی ها و اجراهای آتشین و پر زرق و برق او در صحنه های مایکروسافت، همیشه سوژه رسانه ها بوده و ویدیوهایش مثل ویروس در اینترنت و فضاهای مجازی پخش می شود. بالمر همچنین مردی بسیار جاه طلب و صادق است.
استیو بالمر واقعا مایکروسافت را دوست دارد. او همیشه عشق خود را به نمایشگاه های شرکت، فیلم های تبلیغاتی یا برنامه های معرفی محصول نشان داده است.
استیو بالمر شخصی با اعتمادبنفس، قدرتمند و قاطع است. او به طور کلی از شرکت کردن در بحث ها و تصمیم گیری های دشوار لذت می برد. بالمر تمایل دارد فردی سازمان یافته، وفادار و سخت کوش باشد. او تقریبا هنگام تصمیم گیری احساسات را حذف می کند و تمرکزش بیشتر بر کارآمدی و منطق است تا شهود و اثبات اجتماعی.
خصوصیات استیو بالمراستیو بالمر، مدیر عامل شرکت مایکروسافت، یک رهبر برونگرا است. برای مثال، برای جشن گرفتن 25 سالگی مایکروسافت، بالمر با شور و شوق از کیک سالگرد بیرون آمد تا حضار را غافلگیر کند. برونگرایی با رهبری مرتبط است. برونگراها افرادی اجتماعی، قاطع و پرانرژی هستند. آنها از تعامل با دیگران در محیط خود لذت می برند و اعتماد به نفس خود را همه جا نشان می دهند.
استیو بالمر، مدیرعامل سابق مایکروسافت است که از سال 2000 تا 2014 این شرکت را رهبری کرد. 
او در همان سالی که از مایکروسافت بازنشسته شد، لس آنجلس کلیپرز NBA را به قیمت 2 میلیارد دلار خرید. 
بالمر از سال 2014 فعالیت های بشردوستانه خود را افزایش داده است و بیش از 2 میلیارد دلار را به یک صندوق کمک رسان با تمرکز بر رهایی آمریکایی ها از فقر اختصاص داده است. 
در سال 2018، او 59 میلیون دلار در پروژه Solutions سرمایه‌گذاری کرد. پروژه ای که کارش ساخت نرم ‌افزار برای سازمان‌ های غیرانتفاعی و دولتی ست. 


شرکت های استیو بالمر

مایکروسافت
استیو در 11 ژوئن 1980 به مایکروسافت پیوست. او در آن زمان سی امین کارمند مایکروسافت و اولین مدیر تجاری استخدام شده توسط بیل گیتس بود. او در طول 20 سال فعالیت خود در مایکروسافت، بخش های مختلفی از جمله توسعه سیستم عامل و فروش و پشتیبانی را بر عهده داشت.
بالمر در فوریه 1992 به عنوان معاون اجرایی فروش و پشتیبانی منصوب شد. او از سال 1998 تا 2001 این عنوان را در اختیار داشت.
از 13 ژانویه 2000، او دیگر رسماً مدیر اجرایی شرکت مایکروسافت بود و جایگزین بیل گیتس شد. تا سال 2006، گیتس به استیو اختیار تام و لازم برای ایجاد تغییرات مدیریتی عمده در مایکروسافت را داد.
استیو بالمر در دوران تصدی خود به عنوان مدیر عامل مایکروسافت پاسخ متفاوتی دریافت کرد. فروش این شرکت چندین برابر با سود مضاعف رشد کرد. در همان زمان، این شرکت به نوعی تسلط خود را در بازار از دست داد.
استیو بالمر 333.3 میلیون سهم از مجموع سهام شرکت مایکروسافت را دارا می باشد که این مقدار سهام را در 33 سال فعالیت خود در ردموند بدست آورده است. و این در حالی است که خود بیل گیتس حالا 330.1 میلیون سهم در این شرکت دارد.
استیو بالمر از پیش تاکید کرده بود که مالکیت او در مایکروسافت برایش عزیز است و به آینده به عنوان یکی از بزرگترین سهامداران مایکروسافت چشم دوخته است.

شرکت های استیو بالمرتوییتر
چند سال پیش، استیو بالمر، مدیرعامل سابق مایکروسافت، حدود 4 درصد از سهام توییتر را با قیمت 25 دلار به ازای هر سهم خریداری کرد. در آن زمان او یکی از لزرگترین سهامداران توییتر محسوب می شد. اما او اخیرا در بلومبرگ تی وی اعلام کرده است که کلیه سهام خود در توییتر را فروخته و علت آن را هم اینگونه توصیف کرده: قیمتش بسیار خوب به نظر می رسید و به علاوه اینکه سرمایه گذار بودن جز اهداف من نیست.
بلومبرگ گزارش می دهد که علیرغم درام پیرامون غول های رسانه های اجتماعی در چند ماه اخیر، سهام توییتر "در طول دو سال گذشته بیش از دو برابر شده است." بر اساس گزارش بلومبرگ، بالمر که در سال 2015، 4 درصد از سهام این شرکت را به دست آورده بود، به CNBC گفت: "من فکر می کنم توییتر موفق خواهد شد و به جلو حرکت خواهد کرد، اما من زندگی خود را ساده کردم و با قیمت بسیار خوبی از آن خارج شدم."

شرکت توییتر استیو بالمراقدامات خیرخواهانه

بالمر در پروژه های خیریه متعددی فعال است و یکی از بنیانگذاران گروه بالمر می باشد که اقدامات بشردوستانه و مشارکت مدنی را برای کمک به رفع موانع و ایجاد فرصت ها در بسیاری از مراحل زندگی یک فرد جوان فراهم می کند.
در طول سالها، استیو بالمر به چندین سازمان مختلف کمک مالی کرده است. در سال ۲۰۲۲، استیو و همسرش 450 میلیون دلار به دانشگاه اورگان کمک کردند. این بودجه صرف تلاش برای جمع آوری کمک های مالی می شود که بر بورس تحصیلی، سلامت عمومی، تحقیق و حمایت و برندسازی و ارتباطات خارجی متمرکز است. همچنین به کمک این پول، یک موسسه جدید برای سلامت رفتاری کودکان بازگشایی می شود. 
بالمر در شورای رئیس جهانی صندوق ملی یهودیان خدمت می کند، که به این معنی است که او قطعا بیش از یک میلیون دلار به JNF کمک کرده است.
در 12 نوامبر 2014، اعلام شد که بالمر و همسرش کانی 50 میلیون دلار به دانشگاه اورگان کمک کرده اند. کانی بالمر یکی از فارغ التحصیلان دانشگاه اورگان است و قبلاً در هیئت امنای این موسسه خدمت می کرده. این وجوه صرف تلاش 2 میلیارد دلاری برای جمع آوری کمک های مالی دانشگاه خواهد شد. 
در 13 نوامبر 2014، اعلام شد که بالمر هدیه ای به ارزش 60 میلیون دلار به بخش علوم کامپیوتر دانشگاه هاروارد خواهد داد. این هدیه به دپارتمان اجازه می ‌دهد تا اعضای هیئت علمی جدید را استخدام کند و این امیدواری را بدهد که جایگاه ملی این برنامه افزایش یابد. بالمر قبلاً 10 میلیون دلار در سال 1994 در هدیه مشترک با بیل گیتس به همان بخش اهدا کرد.

کمک های استیو بالمر

کمک های استیو بالمرلس آنجلس کلیپرز
استیو بالمر پس از بازنشستگی در سال 2014، تیم بسکتبال لس آنجلس کلیپرز را به قیمت 2 میلیارد دلار خریداری کرد. لس آنجلس کلیپرز یک تیم بسکتبال حرفه ای آمریکایی مستقر در لس آنجلس است. این تیم قصد دارد تا سال ۲۰۲۴ به عرصه اصلی خود یعنی Intuit Dome، در نزدیکی اینگلوود نقل مکان کند.
در سال ۲۰۲۲، لس آنجلس کلیپرز سرویس پخش مستقیم خود را برای بازی های غیر ملی اش راه اندازی کرد. این سرویس ویژگی های متعدد زیادی دارد و در اندروی، آی او اس، اپل تی وی و کامپیوترهای شخصی در دسترس می باشد.

تیم بسکتبال استیو بالمر
USAFacts.org
بالمر USAFacts.org را در سال 2017 راه ‌اندازی کرد، یک سازمان غیرانتفاعی که هدف آن این است که به مردم اجازه دهد درآمد، هزینه ‌ها و تأثیرات اجتماعی دولت ایالات متحده را درک کنند. گزارش شده است که او 10 میلیون دلار به تیم محققانی که پایگاه های داده وب سایت را پر می کنند، کمک کرده است.
علاوه بر این وب سایت،Numbers Geek  هم یک پادکست همراه است که با مشارکت USAFacts  تولید شده است و به مسائلی از آموزش گرفته تا سیاست، فناوری و سرگرمی می پردازد.

شرکت استیو بالمرخانه و مستغلات استیو بالمر

استیو بالمر مدیر میلیاردری ست که به خاطر سبک زندگی متواضعانه اش محبوب شده اما با این حال بد نیست نگاهی به بخشی از دارایی های فیزیکی او بیندازیم که شاید خیلی هم متواضعانه نباشد.
عمارت هانتس پوینت در واشینگتن
استیو بالمر صاحب یک عمارت ۱۰ میلیون دلاری در هانتس پوینت واشنگتن است. هانتس پوینت با جمعیتی حدود 400 نفر، شهری کوچک اما ثروتمند است که درست در آن سوی دریاچه واشنگتن از سیاتل واقع شده. حدود پانزده دقیقه با ماشین تا پردیس مایکروسافت در ردموند فاصله دارد. جلوی این خانه یک استخر قرار دارد که بر زیبایی آن افزوده است.

عمارت های استیو بالمرملکی در ویدبی آیلند
استیو بالمر و همسرش کانی از سال ۲۰۰۵ شروع کردند به خرید ملک در ویدبی ایلند واشنگتن. آنها حدود ۱۰ پارسل زمین در این منطقه دارند، که بزرگترین آنها تقریبا ۱۰ هکتار است. بعضی از این زمین ها دارای خانه هم هست که عمدتا خالی از سکنه اند. 

ملک های استیو بالمربالمر زندگی خصوصی خاصی ندارد، اگرچه اعضای خانواده او ترجیح داده اند خصوصی تر باشند. از آنجایی که او به خواسته های آنها احترام می گذارد، تنها مقدار مشخصی از اطلاعات شخصی استیو بالمر و خانواده اش را می توان به دست آورد.
بالمر خانه های زیادی در سراسر ایالات متحده دارد که اطلاعات زیادی از یک یک آنها در دسترس نیست.

ماشین های استیو بالمر

فورد فیوژن
ارزان ‌ترین خودرویی که می توانید در گاراژ استیو بالمر پیدا کنید، فورد فیوژن است که همان را هم احتمالا به یاد پدرش خریداری کرده. فورد فیوژن از یک موتور 4 سیلندر 1.4 لیتری جفت شده با یک موتور 6 سرعته دستی استفاده می ‌کند. این خودرو 85 اسب بخار قدرت دارد و قیمت آن حدود 30 هزار دلار است.

ماشین های استیو بالمرمرسدس بنز جی ال اس
خودرو نه چندان متواضعانه دیگر بالمر، مرسدس بنز جی ال اس است. این خودرو از یک موتور 3 لیتری توربوشارژ V6 با قدرت 326 اسب بخار بهره می برد. این خودرو مجهز به کنترل صوتی MBUX، سیستم تعلیق هوا، صندلی ‌های تکیه ‌دار، پکیج راننده، صفحه نمایش 21 اینچی، MultiBeam LED DRL، ADAS، و ابزار تشخیص نقطه کور است که با برچسب قیمت 79 هزار و نهصد دلار عرضه می ‌شود.

ماشین های استیو بالمررولز رویس ریث
خودرو دیگر استیو بالمر، رولز رویس ریث، دارای دو تناژ رنگی ست. همه چیز این خودرو لوکس است و یک موتور 6.7 لیتری توربوشارژ دوقلو V12 دارد که بیش از ۵۶۳ اسب بخار قدرت ایجاد می کند. وزن آن هم تقریبا ۶ هزار پوند می باشد. این خودرو با قیمت گزاف ۳۵۰ هزار دلار عرضه می گردد. رولز رویس ریث مجهز به درهای اتوماتیک با لمس یک دکمه، شیار های شامپاین، کابین چوبی، سقف نور ستاره و البته چتر نمادین رولز رویس است.

ماشین های استیو بالمربی ام دابلیو X5 M
آخرین خودرو لوکس بالمر، بی ام دابلیو X5 M است. X5 یکی از بهترین خودروهای شاسی بلند در نوع خود است و از یک موتور 4.4 لیتری توربوشارژ دوقلو V8 با قدرت بیش از 625 اسب بخار بهره می برد. X5 مجهز به شیفتر کریستال دنده، کابین بسیار جادار، صندلی ‌های تکیه ‌دار، سانروف پانورامای عریض، صفحه نمایش 11 اینچی، درب عقب اتوماتیک و مدهای مختلف رانندگی است. قیمت این خودرو حدود 120 هزار دلار می باشد.

ماشین های استیو بالمریک تیم بسکتبال
استیو بالمر نزدیک به 2 میلیارد دلار برای خرید تیم NBA لس آنجلس کلیپرز هزینه کرد. کلیپرز در سال 2014 توسط بالمر خریداری شد. اما اکنون قیمت این تیم ۳.۳ میلیارد دلار ارزش گذاری شده است. این تیم بیش از ۶۵ میلیارد دلار به ارزش خالص او در طول سالها اضافه کرده است. 

تیم بسکتبال استیو بالمر


سوالات متداول از استیو بالمر 

استیو آنتونی بالمر کیست؟

استیو آنتونی بالمر کارآفرین و مدیر ارشد ارشد سابق شرکت مایکروسافت است. 

استیو بالمر کار خود را از کجا شروع کرد؟

استیو بالمر کار خود را به عنوان یک مهندس الکترونیک در شرکت هایی مانند اپل و هیوز آغاز کرد.

استیو بالمر چگونه موفق شد؟

استیو بالمر با توجه به توانایی او در رهبری تیم های قوی، تمرکز بر کیفیت و نوآوری، شناسایی و بهره برداری از فرصت های کسب و کار و استفاده از روش های بازاریابی قوی، موفق شد. 

ثروت استیو بالمر چقدر است؟

ثروت خالص دارایی های او در تاریخ ۲۱ فوریه ۲۰۲۳ معادل ۸۳.۱ میلیارد دلار آمریکا می باشد.

استیو بالمر چگونه پولدار شد؟

استیو بالمر با توجه به توانایی های کارآفرینی، شناسایی فرصت های کسب و کار و کارکردن با تیم های قوی و متخصص، پولدار شد.

یکی از نقاط قوت استیو بالمر چه بود؟

یکی از نقاط قوت استیو بالمر ، توانایی او در رهبری تیم های قوی و توانایی های کارآفرینی است.

یکی از دلایل موفقیت استیو بالمر چه بود؟

یکی از دلایل موفقیت استیو بالمر، شناسایی فرصت های کسب و کار، تمرکز بر کیفیت و نوآوری، استفاده از روش های بازاریابی قوی و کارکردن با تیم های قوی و متخصص است.

استیو بالمر چطور مدیریت می کند؟

استیو آنتونی به عنوان یک مدیر، توانایی های رهبری، مدیریت تیم های قوی، تمرکز بر کیفیت و نوآوری، شناسایی فرصت های کسب و کار و استفاده از روش های بازاریابی قوی را دارد.

ارسال نظر

0دیدگاه

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید.
نظراتی که شامل الفاظ رکیک و توهین آمیز و بحث های سیاسی و قومیتی، تبلیغ، لینک باشد منتشر نشده و حذف می شوند.

خبر خوب اینکه در مقالات آموزشی مطالب زندگینامه افراد ثروتمند دنیا، خلاصه کتاب مدیریتی برای مدیران و مصاحبه های اختصاصی با کارآفرینان برتر ایران را برای مدیریت کسب و کار خودتان برایتان قرارداده ایم.

دیدن نظرات بیشتر

تعداد کل نظرات: 0 نفر

تعداد سوالات ایجاد شده

0

دیدن همه سوالات

چک لیست های زندگی  جدید

هر روز چک لیست های جدید برای شما آماده و منتشر میکنیم.

تعداد کاربران استفاده کننده

0

دیدن چک لیست ها