موقعیت شما در سایت:

فرمول موفقیت دکتر مهرداد فاخر

فرمول موفقیت دکتر مهرداد فاخر

فایل صوتی مصاحبه: دارد

مصاحبه کننده: دکتر رضا یادگاری

تهیه کننده: سمینارما

0 نظر

0 لایک

698 بازدید

تاریخ انتشار: 1402/02/16

توضیحات

در این برنامه با عنوان  کیمیاگر و با مصاحبه اختصاصی آقای دکتر مهرداد فاخر، همراه شما عزیزان هستیم. 
با مهرداد فاخر، همراه می شویم تا از تجربیات مدیریت این مدیر موفق برای شما صحبت کنند. 

در این قسمت از کیمیاگر، آقای دکتر مهرداد فاخر ، از تجربیات مدیریت موفق خودشان و اینکه چطور شد به عنوان مدیرعامل جوان و خلاق شرکت تیپاکس شناخته شدند برای شما صحبت می کنند.

 فرمول موفقیت دکتر مهرداد فاخرمهرداد فاخر کیست؟

سال 1362 در شمیران تهران متولد شد. پدرشان بنیان گذار شرکت پستی تیپاکس بود. به خواست پدرشان از ابتدای نوجوانی به انگلستان رفت و در یک مدرسه نظامی مشغول به تحصیل شد.
در سال 1382 به ایران بازگشت و در به دلیل عشق و علاقه زیادی که به شغل پدر داشت وارد مجموعه تیپاکس شد و به دستور پدر از پایین ترین سطوح تیپاکس شروع به کار کرد.

تجربیات مدیریت مهرداد فاخر

 بعد از چندی  با روند کار در تیپاکس به طور کامل آشنا شد و مدیر شعب تهران شد و با توجه به کاستی هایی که در زمینه پست در کشور وجود داشت، شروع به نوگرایی و طراحی و اجرای سیستم های جدید در تیپاکس نمود.
رفته رفته و با گذشت زمان به تجربه مهرداد افزوده می شد و با رسیدن به تجربه کافی به سمت معاون اجرایی و بعد از آن به قائم مقامی تیپاکس رسید.
دکتر مهرداد فاخر با ایده ها و نوآوری هایی که در این زمینه داشت باعث محبوبیت شرکت تیپاکس می شد و همچنین با تلاش هایی که در مجموعه تیپاکس صورت می گرفت، روز به روز به وسعت و گستردگی این شرکت افزوده می شد به طوری که هم اکنون تیپاکس دارای 250 شعبه در سراسر کشور است.
یکی از کارهایی که دکتر فاخر برای مدرن شدن تیپاکس انجام داد، اعزام 12 نفر از مدیران تیپاکس به سوئیس و حضور در نمایشگاهی بود که دکتر فاخر نیز در آنجا به سخنرانی پرداخت و سخنان خود سعی در شناخت صنعت پست ایران به جهانیان نمود که اتفاقا با استقبال گسترده نمایندگان شرکت های پستی کشورهای خارجی روبرو گردید و منجر به تعامل بیشتر با صنعت پیشرفته پستی سایر کشورها با شرکت تیپاکس شد.


نقش ایده ها و نوآوری ها در موفقیت

به اعتقاد دکتر فاخر، در دنیای امروز، خلاقیت حرف اول را می زند و ایده ها و نوآوری ها باعث پیشرفت یک شخص و یا یک مجموعه خواهد شد.
دکتر فاخر معتقد است برای شروع یک کسب و کار موفق، ابتدا باید ببینیم در چه زمینه ای استعداد ذاتی داریم و ذاتا چه مهارت هایی را داریم، سپس درهمان مسیر گام برداریم که قطعا با پشتکار موفق خواهیم شد.
به اعتقاد دکتر فاخر، در مسیر موفقیت هرگز نباید برای خودمان سقف و مرز بگذاریم و همواره باید در جستجوی موفقیت باشیم و هرگز تصور نکنیم که به موفقیت رسیدیم و تمام! بلکه هر روز و هرلحظه باید در پی موفقیت های جدید باشیم.


دانلود فایل های پیوست

+1فایل

ارسال نظر

0دیدگاه

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید.
نظراتی که شامل الفاظ رکیک و توهین آمیز و بحث های سیاسی و قومیتی، تبلیغ، لینک باشد منتشر نشده و حذف می شوند.

خبر خوب اینکه در مقالات آموزشی مطالب زندگینامه افراد ثروتمند دنیا، خلاصه کتاب مدیریتی برای مدیران و مصاحبه های اختصاصی با کارآفرینان برتر ایران را برای مدیریت کسب و کار خودتان برایتان قرارداده ایم.

دیدن نظرات بیشتر

تعداد کل نظرات: 0 نفر

تعداد سوالات ایجاد شده

0

دیدن همه سوالات

چک لیست های زندگی  جدید

هر روز چک لیست های جدید برای شما آماده و منتشر میکنیم.

تعداد کاربران استفاده کننده

0

دیدن چک لیست ها