موقعیت شما در سایت:

فرمول موفقیت مهندس مصطفی وعیدی

فرمول موفقیت مهندس مصطفی وعیدی

فایل صوتی مصاحبه: دارد

مصاحبه کننده: دکتر رضا یادگاری

تهیه کننده: سمینارما

0 نظر

0 لایک

2000 بازدید

تاریخ انتشار: 1402/02/16

توضیحات

در این برنامه با عنوان فرمول موفقیت نهایی و با مصاحبه اختصاصی آقای مهندس مصطفی وعیدی، همراه شما عزیزان هستیم. 
با آقای مهندس مصطفی وعیدی همراه می شویم تا از تجربیات مدیریت این کارآفرین موفق برای شما صحبت کنند. 

در این فرمول آقای مهندس مصطفی وعیدی ، از تجربیات مدیریت و کسب و کار موفق خودشان و اینکه چطور شد به عنوان بنیان گذار شرکت گیتی پسند  شناخته شدند برای شما صحبت می کنند.

فرمول موفقیت مهندس مصطفی وعیدی

 مصطفی وعیدی کیست؟

مهندس مصطفی وعیدی متولد 1337 در محله ملک اصفهان می باشد. پدرشان شغل آزاد داشت و در زمینه مصالح ساختمان و لوله و اتصالات فعالیت داشتند.
دوران ابتدایی، دبیرستان و دانشگاه را تماما در اصفهان گذراند و در سال 1355 در رشت فیزیک کاربردی در دانشگاه اصفهان پذیرفته شد.
بعد از اتمام تحصیلات و با توجه به اینکه کشور درگیر جنگ تحمیلی بود به جبهه ها جنگ اعزام شد و بعد از خدمت سربازی در سال 68 وارد صنعت کشور شد.
در سال 1377 به همراه شریک خود، آقای جنتی شرکت گیتی پسند را تاسیس کردند.
از آنجایی که آقای وعیدی علاقه زیادی به مطالعه وتحقیق داشتند از بدو تاسیس شرکت گیتی پسند، واحد تحقیقاتی این شرکت هم شروع به کار کرد.
فرمول موفقیت مهندس مصطفی وعیدی را از وب سایت اموزشی پیگیری کنید تا بدانید این فرد موفق چگونه به این مرحله رسیده است

با آقای مهندس مصطفی وعیدی همراه می شویم تا از تجربیات مدیریت این کارآفرین موفق برای شما صحبت کنند.

آیا کارمندان نیاز به آموزش دارند؟

در کنار واحد تحقیقات، یک واحد آموزش هم در مجموعه گیتی پسند راه اندازی شد  که به آموزش کارمندان و مهندسان این شرکت می پرداخت.
گیتی پسند، با قدرت به تولید ادامه می داد، و آقای وعیدی با توجه به طرح های توسعه فوق العاده ای  که داشتند، همواره به دنبال تولید، اشتغال و کارآفرینی بودند اما هر بار برای توسعه با مشکلاتی مواجه می شدند و بوروکراسی های اداری و مشکلات  کشور مانع از شکوفایی و به نتیجه رسیدن طرح ها و ایده های آقای وعیدی  و همکارانشان در مجموعه گیتی پسند می شد.
محصولات تولید شده در مجموعه گیتی پسند در صنعت ساختمان مورد استفاده قرار میگیرد و همچنین در زمینه صنعت کشاورزی، تولیدات پلیمری فراوانی دارند.
در برهه ای از زمان در سال 91 مشکلاتی از جانب بانک مرکزی برای شرکت گیتی پسند به وجود آمد که بیشتر شبیه یک سوتفاهم بود و درنهایت به اذعان بانک مرکزی و مسئولان وقت آن شرکت گیتی پسند از تمامی اتهامات تبرئه شد.
بدون شک شرکت گیتی پسند و عملکرد مدیران آن را می توان یکی از شاهکارهای مدیریتی ایرانی دانست که در شکوفایی استعدادها و منابع ایرانی تاثیر بسزایی داشته است.
شرکت گیتی پسند در ابتدا با یک شرکت شروع به کار کرد و هم اکنون بالغ بر 36شرکت درمجموعه گیتی پسند در حال تولید و کار است که علاوه بر اشتغال زایی فراوانی که برای ایرانیان فراهم کرده نقش کلیدی در تولید صنعت ایران ایفا می کند.

دانلود فایل های پیوست

+1فایل

ارسال نظر

0دیدگاه

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید.
نظراتی که شامل الفاظ رکیک و توهین آمیز و بحث های سیاسی و قومیتی، تبلیغ، لینک باشد منتشر نشده و حذف می شوند.

خبر خوب اینکه در مقالات آموزشی مطالب زندگینامه افراد ثروتمند دنیا، خلاصه کتاب مدیریتی برای مدیران و مصاحبه های اختصاصی با کارآفرینان برتر ایران را برای مدیریت کسب و کار خودتان برایتان قرارداده ایم.

دیدن نظرات بیشتر

تعداد کل نظرات: 0 نفر

تعداد سوالات ایجاد شده

0

دیدن همه سوالات

چک لیست های زندگی  جدید

هر روز چک لیست های جدید برای شما آماده و منتشر میکنیم.

تعداد کاربران استفاده کننده

0

دیدن چک لیست ها