موقعیت شما در سایت:

علی قلی زاده کوچ کسب و کار

علی قلی زاده کوچ کسب و کار

0 نظر

1 لایک

3455 بازدید

تاریخ انتشار: 1402/03/02

توضیحات

علی قلی زاده  کوچ کسب‌ و کار و مدرس سیستم ‌سازی و اصول مدیریت به شیوه‌های نوین بوده و امروز به یکی از خوش‌آوازه‌ترین مدیران مسلط در حوزه کسب‌وکار تبدیل شده است.

علی قلی زاده کیست؟

علی قلی زاده  کوچ کسب‌وکار و مدرس سیستم ‌سازی و اصول مدیریت به شیوه‌های نوین بوده و امروز به یکی از خوش‌آوازه‌ترین مدرس در حوزه کسب‌وکار تبدیل شده است.

یکی از بزرگترین دغدغه‌های همیشگی وی کسب درآمد و پیشرفت‌ کاری بود و دقیقا به همین دلیل از سنین نوجوانی به یادگیری و تمرین در حوزه طراحی سایت پرداخت و توانست در سن ۱۹ سالگی به صورت حرفه‌ای‌تری در این رشته فعالیت فنی خود را شروع و تا الان پیشرفت خود را در این حوزه روزبه‌روز بیشتر و بیشتر کند.

عطش و شوق پیشرفت و همچنین همان دغدغه همیشگی کسب و رشد درآمد، به قدری در او زیاد بود که در اواخر سال ۱۳۸۸ و زمانی که تنها ۲۳ سال داشت باعث شد به تهران مهاجرت مکان کند تا رویای واضح ذهن خود را به واقعیت تبدیل کند.

علی قلی زاده

علی قلی زاده کوچ کسب و کار از کجا شروع کرد؟

علی قلی‌ زاده در ابتدای ورود خود به تهران، مشغول حرفه اصلی خود یعنی طراحی سایت (شرکت توسعه نسل وب) بود و در کنار این حرفه به‌عنوان فردی از تیم اجرایی در برگزاری سمینارهای موفقیت در سمینارما به افراد زیادی کمک می‌کرد. در همین بین یک مساله مهم باعث جلب توجه او شد. علی قلی زاده متوجه شد افراد و مشتریانی که به او سفارش سایت می‌دهند پس از گذشت مدت کوتاهی دوباره به او مراجعه می‌کنند و سوال‌های بسیاری درباره محتویات سایت خود دارند. چیزی که ما امروز آن را تحت عنوان محتوا می‌شناسیم و دقیقا همین محتوایی که این روزها صحبت‌های بسیاری را به خود اختصاص داده و شاید خیلی‌ها در صدد یادگیری آن هستند، تا همین چند سال اخیر به گوش افراد زیادی نخورده بود و مخاطب بسیاری نداشت و دقیقا به همین علت خلا بسیار بزرگی در زمینه کسب‌وکار به چشم می‌خورد.

سمینار بزرگ رسالت شخصی

آموزش‌های تولید محتوا او را به فکر فرو برد و به این سوال واداشت که «چرا هم‌وطنان من برای آموزش دیدن و پیشرفت کردن در حوزه‌های مختلف رفتاری و کاری، باید مثل من حتما به تهران بیایند و آموزش ببینند…؟ اگر این آموزش‌ها در تمام سطح کشور وجود داشته باشند چه می‌شود…؟ چرا من کاری نکنم تا آموزش‌های مربوط به مهارت‌های فردی و موفقیت، به‌صورت آنلاین و در بستر اینترنت در اختیار کاربران قرار گیرد؟؟»


علی قلی زاده متخصص سیستم سازی و کسب و کار

علی قلی زاده در سال ۹۴ آموزش‌های فروش و مارکتینگ در حوزه‌ دیجیتال را فراگرفت و در سال ۹۶ هم با شرکت در دوره های آکادمی کوچینگ فارسی زبانان، مهارت کوچ را به دست آورد و همچنین در سال ۹۷ با شرکت در دوره و کارگاه MBA در پردیس دانشگاه تهران از تجربیات اساتید به نام و مطرح استفاده کرد.
او از همان زمان تا به امروز به‌طور کاملا تخصصی در زمینه مدیریت کسب‌وکارهای اینترنتی فعالیت کرده و آموزش‌های بسیاری را در سایت و شبکه اجتماعی اینستاگرام خود قرار داده و به همین دلیل عموم مخاطبین او را صاحبان کسب‌وکار و به‌خصوص کسب‌وکارهای کوچک تشکیل می‌دهند.

آموزش مدیریت کسب و کار

گزیده‌ای از تجربیات موفق علی قلی زاده

– کوچ کسب‌وکار از آکادمی کوچینگ فارسی تحت نظر فدراسیون بین المللی
– راه‌اندازی کسب‌وکار اینترنتی سمینار ما (seminarema.com)
– راه‌اندازی اپلیکیشن یادگیری 
– راه اندازی و سیستم سازی کسب و کار اینترنتی استاد پریسا نصری (parisanasri.com)
– راه اندازی 100 پروژه موفق (وب سایت) در کسب و کارهای مختلف
– تولید و کارگردانی بیش از 20 دوره جامع آموزشی
– نویسنده کتاب در جستجوی معدن طلا (چاپ شده)
– نویسنده کتاب الکترونیکی کسب و کار اینترنتی (موجود در اینترنت)
– تولید مصاحبه برنامه ویدئویی فرمول موفقیت کارآفرینان برتر ایران موجود در سایت
– همکاری با کسب و کارهای تجاری جهت کوچینگ و ارتقاء کسب و کار
– فارغ التحصیل رشته نرم افزار


تجربیات کارآفرینان برتر ایران


کارآفرین برتر ایران - احد عظیم زادهبرای دیدن برنامه فرمول موفقیت کلیک کنید

کارآفرین حرفه ایران - سلطان حسین فتاحیبرای دیدن برنامه فرمول موفقیت کلیک کنید

کارآفرین برتر ایران - شهرام شکوریبرای دیدن برنامه فرمول موفقیت کلیک کنید

کارآفرین برتر ایران - شهرام فخاربرای دیدن برنامه فرمول موفقیت کلیک کنید

کارآفرین برتر ایران - سیده فاطمه مقیمیبرای دیدن برنامه فرمول موفقیت کلیک کنید

کارآفرین برتر ایران - دکتر علی شاه حسینیبرای دیدن برنامه فرمول موفقیت کلیک کنید

کارآفرین برتر ایران - استاد بهروز فروتنبرای دیدن برنامه فرمول موفقیت کلیک کنید

کارآفرین برتر ایران - مهندس شاهرخ ظهیریبرای دیدن برنامه فرمول موفقیت کلیک کنید


تجربه‌ها و شکست‌های علی قلی زاده

علی قلی زاده بعد از مهاجرت به تهران، دفاتر کار بسیاری در اختیار گرفت و روی کسب و کارهای فناوری محور فعالیتش را ادامه داد، که دقیقا همان دلایل امروز تجربه‌های ارزشمند او را شکل داده است. او فهمید تا زمانی که به دانش مدیریت کسب و کار، فضای مالیاتی کسب و کار و و مسائل حقوقی کسب‌وکار آشنا نباشد، نمی‌تواند خروجی موثر داشته باشد و مهم‌ترین تجربه او این بود که تنها یک ایده بزرگ نمی‌تواند باعث رشد و پیشرفت شود؛ آن چیزی که به‌عنوان نیاز اصلی مطرح است، دانش لازم برای مدیریت و ادامه یک کسب‌وکار بوده و اگر این دانش با ایده و تلاش مستمر همراه شود، کسب‌وکاری که شکل می‌گیرد استحکامی مثال زدنی خواهد داشت.


نتیجه‌گیری از زبان علی قلی زاده

تجربه‌ها و شکست‌ها عواملی هستند که برای هر شخص یا هر کسب‌وکاری رخ می‌دهند؛ اما مهم این است که ما برای به‌دست آوردن آن تجربه مجبور به پرداخت چه بهایی خواهیم شد.

من اینجا هستم تا شما را به صورتی متفاوت با کسب‌وکارهای اینترنتی و سنتی و شیوه درست مدیریت کسب و کار آشنا کنم و با در اختیار گذاشتن دانشی که سال‌ها برای کسب آن زحمت کشیده‌ام، هزینه‌ و بهای پرداختی شما را کاهش دهم تا شما هم بتوانید همانند من اما با گذاشتن زمانی کمتر، هر چه سریع‌تر به کسب درآمد دست پیدا کنید.

تمام آنچه كه شما برای پيشرفت در کسب و کار خود به آن نياز داريد، به صورت كاملا علمی و حرفه‌ای به شما منتقل خواهد شد و درنهایت به‌عنوان کسی که حدود 15 سال است در حوزه‌ی کسب‌وکار فعال بوده و تجربیات بسیاری در این حوزه کسب کرده است، به شما توصیه می‌کنم اگر هنوز تصمیم به یادگیری مدیریت و راه اندازی کسب‌وکار خود نگرفته‌اید، هر چه سریع‌تر این کار را انجام دهید.


گالری رخدادهای آموزشی کسب و کار

مدیر برتر سال 93

سمینار خانم مدیر

بیزینس کلوپ بانوان

سمینار خانم مدیر

اولین بیزینس کلوپ بانوان

بیزینس کلوپ صنعت زیبایی




ارسال نظر

0دیدگاه

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید.
نظراتی که شامل الفاظ رکیک و توهین آمیز و بحث های سیاسی و قومیتی، تبلیغ، لینک باشد منتشر نشده و حذف می شوند.

خبر خوب اینکه در مقالات آموزشی مطالب زندگینامه افراد ثروتمند دنیا، خلاصه کتاب مدیریتی برای مدیران و مصاحبه های اختصاصی با کارآفرینان برتر ایران را برای مدیریت کسب و کار خودتان برایتان قرارداده ایم.

دیدن نظرات بیشتر

تعداد کل نظرات: 0 نفر

تعداد سوالات ایجاد شده

0

دیدن همه سوالات

چک لیست های زندگی  جدید

هر روز چک لیست های جدید برای شما آماده و منتشر میکنیم.

تعداد کاربران استفاده کننده

0

دیدن چک لیست ها