موقعیت شما در سایت:

فرمول موفقیت مهندس مهبد افراشته

فرمول موفقیت مهندس مهبد افراشته

فایل صوتی مصاحبه: دارد

مصاحبه کننده: دکتر رضا یادگاری

تهیه کننده: سمینارما

0 نظر

0 لایک

1277 بازدید

تاریخ انتشار: 1402/02/14

توضیحات

در این برنامه با عنوان فرمول موفقیت نهایی و با مصاحبه اختصاصی آقای مهندس مهبد افراشته، همراه شما عزیزان هستیم. 
 با آقای مهندس مهبد افراشته همراه می شویم تا از تجربیات مدیریت این کارآفرین موفق برای شما صحبت کنند. 

در این فرمول آقای مهندس مهبد افراشته ، از تجربیات مدیریت و کسب و کار موفق خودشان و اینکه چطور شد به عنوان اولین تولید کننده تجهیزات آمبولانس در ایران  شناخته شدند برای شما صحبت می کنند.

فرمول موفقیت مهندس مهبد افراشته

مهبد افراشته کیست؟

مهرماه 1349 در شاهرود متولد شد، پدرشان از کادر وزارت امورخارجه و مادرشان فرهنگی بود. از حدود 8 سالگی به تهران مهاجرت کردند. تا دبیرستان را در تهران گذراند و سپس به خدمت سربازی رفت. بعد از سربازی در دانشگاه رشته مهندسی عمران پذیرفته شد. در حدود 9سالگی پدرش او را به یک دندانپزشکی تجربی برد و تا چندین سال تابستان هر سال را در دندانپزشکی سپری می کرد. بعد از چند سال، به طلاسازی رفت و همزمان با تحصیل در کار هم می کرد.


ساخت تجهیزات آمبولانس در ایران چگونه شکل گرفت؟

این منوال ادامه داشت تا اینکه بعد از اخذ دیپلم، به سربازی رفت و بعد از اتمام دوران سربازی، وارد دانشگاه شد و در رشته مهندسی عمران پذیرفته شد. بعد از فارغ التحصیلی از دانشگاه، شرکتی به نام مه شکن سازه را تاسیس کرد.
بعد از مدتی با پیشنهاد یکی از دوستان پدرش وارد کار تولید قطعات موتور سیکلت شد و چندین سال به تولید قطعات موتور سیکلت پرداخت و چندین سال نیز در این عرصه فعالیت نمود تا اینکه برحسب اتفاق با کیف احیا آشنا شد وهمان جا جرقه ی تولید کیف احیا به ذهنش رسید. یک نمونه از این کیف احیا ساخت و به تایید مرکز آمبولانس کشور رسید.و ازآنجا تولید انبوه این کیف ها شروع شد. 
رفته رفته تجهیزات دیگر آمبولانس نیز به تولیدات شرکت مه شکن افزوده شد و دامنه وسیعتری از تجهیزات پزشکی و آمبولانس را در برگرفت.
بعد از آن به ساخت برانکارد روی آوردند و با سختی های فراوانی که پیش روی داشتند، اما از پس آن  هم برآمدند و هم اکنون بهترین و با کیفیت ترین برانکارد های آمبولانس متعلق به شرکتی است که آقای افراشته به همراه برادرش رامبد افراشته آن را تاسیس کردند.
رفته رفته با پیشنهاد یکی از سازمان های دولتی تجهیز و تعمیر 70 دستگاه از تجهیزات آمبولانس زمان جنگ را برعهده گرفتند و بازهم با وجود موانع و مشکلاتی که در مسیر وجود داشت، آنها کار را به اتمام رسانیدند. 
هم اکنون و بعد از گذشت سالها، شرکت مه شکن سازه یکی ازهشت شرکت برتر در تولید برانکارد و تجهیزات آمبولانس می باشد که دارای بالاترین سطوح استاندارد های جهانی است و تولیدات این شرکت علاوه بر استفاده داخل به بسیاری از شرکت های اروپایی و آمریکایی صادر می شود.


موفقیت چطور شکل می گیرد

مردم داری و همواره و تحت هر شرایطی مدارا کردن با مردم
تلاش و کوشش و نترسیدن از شروع کردن از پایین ترین سطح ها
نا امید نشدن و رویا پردازی و شجاعت در فکر کردن به رویاها
ایمان داشتن به موفقیت و تلاش شبانه روزی

دانلود فایل های پیوست

+1فایل

ارسال نظر

0دیدگاه

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید.
نظراتی که شامل الفاظ رکیک و توهین آمیز و بحث های سیاسی و قومیتی، تبلیغ، لینک باشد منتشر نشده و حذف می شوند.

خبر خوب اینکه در مقالات آموزشی مطالب زندگینامه افراد ثروتمند دنیا، خلاصه کتاب مدیریتی برای مدیران و مصاحبه های اختصاصی با کارآفرینان برتر ایران را برای مدیریت کسب و کار خودتان برایتان قرارداده ایم.

دیدن نظرات بیشتر

تعداد کل نظرات: 0 نفر

تعداد سوالات ایجاد شده

0

دیدن همه سوالات

چک لیست های زندگی  جدید

هر روز چک لیست های جدید برای شما آماده و منتشر میکنیم.

تعداد کاربران استفاده کننده

0

دیدن چک لیست ها