موقعیت شما در سایت:

فرمول موفقیت مهندس ابوالفضل علیخانی

فرمول موفقیت مهندس ابوالفضل علیخانی

فایل صوتی مصاحبه: دارد

مصاحبه کننده: دکتر رضا یادگاری

تهیه کننده: سمینارما

0 نظر

1 لایک

831 بازدید

تاریخ انتشار: 1402/02/10

توضیحات

در این برنامه با عنوان فرمول موفقیت نهایی و با مصاحبه اختصاصی مهندس ابوالفضل علیخانی، همراه شما عزیزان هستیم. 
با مهندس ابوالفضل علیخانی همراه می شویم تا از تجربیات کسب و کار این کارآفرین موفق برای شما صحبت کنند. 

در این فرمول دکتر مهندس ابوالفضل علیخانی، از تجربیات کارآفرینی موفق خودشان و اینکه چطور شد به عنوان بنیان گذار شرکت آب سکون شناخته شدند برای شما صحبت می کنند.


فرمول موفقیت نهایی ابوالفضل علیخانی


مهندس علیخانی کیست؟

در زمستان سال 1355 در بلندترین شب سال، (شب یلدا) در شهر ری به دنیا آمد. پدرشان کشاورز بودند و همچنان در شهر ری مشغول به کشاورزی هستند. مهندس علیخانی، از همان دوران کودکی علاقه زیادی به کارهای جانبی در کنار تحصیل داشتند به طوری که در سن 13 سالگی آموزش زبان انگلیسی را شروع کرد و با پشتکار و جدیتی که در انجام کارها داشت، توانست در سن 16 سالگی موفق به تدریس زبان انگلیسی در آموزشگاه شود.


روند تاسیس یک شرکت آکواریومی

آب سکون، نام باستانی دریای خزر می باشد و به دلیل علاقه ای که مهندس علیخانی به این نام داشتند، این  نام را برای شرکت خود برگزیدند.
با پس انداز نه چندان زیادی که داشتند به همراه پسردایی خود برای اولین بار در سال 73، در محله افسریه تهران، بزرگترین فروشگاه آکواریوم کشور را راه اندازی کردند و همزمان با راه اندازی فروشگاه، کارهای جانبی و خاصی در همین حوزه را انجام دادند.
به دلیل حجم بالای درخواست ها و پیشنهادات بزرگتر، نیاز به تاسیس شرکت را حس کرد و به اتفاق شرکایی که داشتند شرکت آب سکون را در سال 83 تاسیس کردند؛

فرمول موفقیت نهایی و با مصاحبه اختصاصی مهندس ابوالفضل علیخانی


اولین تونل آکواریوم در ایران

مدت زیادی نگذشت که کارها و ایده های خلاقانه مهندس علیخانی با استقبال خیلی خوب مردم رو به رو شد و باعث شد خیلی سریع کسب و کار جدید خود را بین مردم جا بیندازند.
اولین تونل آکواریوم ایران توسط شرکت آب سکون در ورودی خانه ای در منطقه نیاوران تهران  به طول حدود 6متر طراحی و پیاده سازی شد. به طوری که به اذعان کارشناسان خارجی، این پروژه یکی از سخت ترین و پیچیده ترین پروژه های تونل آکواریوم در دنیا محسوب می شود.
جهت صرفه جویی در هزینه ها، تصمیم گرفتند بر روی شیشه هایی که برای ساخت آکواریوم های بزرگ به کار گرفته می شودند، تحقیقاتی انجام دهند و به جای وارد کردن این اقلام از خارج از کشور، با تکیه بر توان و قابلیت های داخلی، بسیاری از این شیشه ها در خود ایران ساخته و تولید می شود و به همین دلیل هزینه تمام شده آن برای کارفرما بسیار پایین تر از موارد مشابه خارجی است.
در حال حاضر شرکت آب سکون به دلیل حضور در نمایشگاه ها و پروژه های خارجی یکی از شرکت های به نام در زمینه ساخت آکواریوم های بزرگ و استخرهای شیشه ای در سطح جهان می باشد و نزد شرکت های اروپایی از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

هندس ابوالفضل علیخانی همراه می شویم تا از تجربیات کسب و کار این کارآفرین موفق برای شما صحبت کنند.


راز اصلی موفقیت چیست؟

داشتتن روحیه مبارزه با سختی ها و مشکلات
روحیه به روز بودن و همگام شدن با تکنولوژی های به روز دنیا
تلاش و پشتکار برای رسیدن به اهداف و علاقه مندی ها

دانلود فایل های پیوست

+1فایل

ارسال نظر

0دیدگاه

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید.
نظراتی که شامل الفاظ رکیک و توهین آمیز و بحث های سیاسی و قومیتی، تبلیغ، لینک باشد منتشر نشده و حذف می شوند.

خبر خوب اینکه در مقالات آموزشی مطالب زندگینامه افراد ثروتمند دنیا، خلاصه کتاب مدیریتی برای مدیران و مصاحبه های اختصاصی با کارآفرینان برتر ایران را برای مدیریت کسب و کار خودتان برایتان قرارداده ایم.

دیدن نظرات بیشتر

تعداد کل نظرات: 0 نفر

تعداد سوالات ایجاد شده

0

دیدن همه سوالات

چک لیست های زندگی  جدید

هر روز چک لیست های جدید برای شما آماده و منتشر میکنیم.

تعداد کاربران استفاده کننده

0

دیدن چک لیست ها