موقعیت شما در سایت:

فرمول موفقیت امیر ناهید

فرمول موفقیت امیر ناهید

فایل صوتی مصاحبه: دارد

مصاحبه کننده: دکتر رضا یادگاری

تهیه کننده: سمینارما

0 نظر

0 لایک

1182 بازدید

تاریخ انتشار: 1402/02/12

توضیحات

در این برنامه با عنوان فرمول موفقیت نهایی و با مصاحبه اختصاصی آقای امیر ناهید، همراه شما عزیزان هستیم. 
با امیرناهید همراه می شویم تا از تجربیات مدیریت این کارآفرین موفق و جوان برای شما صحبت کنند. 

در این فرمول آقای امیر ناهید ، از تجربیات مدیریت و کسب و کار موفق خودشان و اینکه چطور شد به عنوان بنیان گذار کافه های زنجیره ای امیرشکلات  شناخته شدند برای شما صحبت می کنند.

در این فرمول آقای امیر ناهید ، از تجربیات مدیریت و کسب و کار موفق خودشان و اینکه چطور شد به عنوان بنیان گذار کافه های زنجیره ای امیرشکلات  شناخته شدند برای شما صحبت می کنند.  

امیر ناهید کیست؟

متولد اول دیماه 1356 در اسالم تالش  می باشد. پدرشان کارمند چوکای تالش بودند و مادرشان خانه دار. دارای 4خواهر و یک برادر می باشد. پدربزرگشان فرماندار سابق تالش بود.
امیر، چندان پسر درس خوانی نبود و علاقه زیادی به درس خواندن نشان نمی داد ولی درعوض از همان دوران کودکی و نوجوانی استعداد و علاقه فراوانی در زمینه کسب و کار داشت و به همین دلیل از دوران نوجوانی با فروش میوه باغ پدر کسب درآمد می کرد .


شروع کسب و کار- امیرناهید

با باز شدن مرز آستارا، با سرمایه اندکی که از پدرش گرفته بود، شروع به خریدن شکلات از مرز آستارا کرد و آنها را در تهران به فروش می رساند که از این راه درآمد و سود بسیار خوبی کسب کرد.

فرمول موفقیت نهایی امیر ناهید

تحصیل یا کار

با وجود اینکه تمایل چندانی به ادامه تحصیل نداشت ولی درسال 1375 تهران رشته حسابداری پذیرفته شد.
اما از آنجایی که علاقه و کششی خاص به سمت کسب و کار مورد علاقه اش داشت، بعد از اتمام تحصیلات نیز نزد دایی خود در کافی شاپ هات چاکلت در خیابان نیلوفر تهران  رفت و حدود 7 سال نزد دایی خود تمام اصول و فوت و فن کافه داری را یاد گرفت و با روابط عمومی بسیار خوب وبالایی که داشت توانست مغازه دایی اش را رونق خاصی ببخشد.


تاسیس اولین کافه - امیرشکلات

به همراه یکی از دوستان خود اولین کافه خود را در خیابان شریعتی به نام "امیر شکلات"  تاسیس کرد و عاشقانه کار مورد علاقه اش را شروع کرد.
کم کم کسب و کارش گرفت و این سرعت رشد در کسب و کار حتی خود امیر را غافلگیر کرده بود واین رونق را مدیون تلاش و پشتکار شبانه روزی اش می داند.


چه کسب و کاری موفق است؟

امیر ناهید معتقد است کسب و کاری موفق است که " مشتری وفادار " داشته باشد. به اعتقاد او مشتری وفادار می تواند هر کسب و کاری را شکوفا کند.
رفته رفته با رونق کسب و کار جدید شعبه های دیگر را راه اندازی کرد و هم اکنون امیرشکلات دارای شعبات زیادی در سطح تهران و شهرهای دیگر ایران می باشد.


ستون های موفقیت

سخت کوشی ، عاشق کار بودن و صبوری
تعهد در انجام کار
پشتکار و تلاش مداوم
استفاده از نیروهای ذاتی

دانلود فایل های پیوست

+1فایل

ارسال نظر

0دیدگاه

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید.
نظراتی که شامل الفاظ رکیک و توهین آمیز و بحث های سیاسی و قومیتی، تبلیغ، لینک باشد منتشر نشده و حذف می شوند.

خبر خوب اینکه در مقالات آموزشی مطالب زندگینامه افراد ثروتمند دنیا، خلاصه کتاب مدیریتی برای مدیران و مصاحبه های اختصاصی با کارآفرینان برتر ایران را برای مدیریت کسب و کار خودتان برایتان قرارداده ایم.

دیدن نظرات بیشتر

تعداد کل نظرات: 0 نفر

تعداد سوالات ایجاد شده

0

دیدن همه سوالات

چک لیست های زندگی  جدید

هر روز چک لیست های جدید برای شما آماده و منتشر میکنیم.

تعداد کاربران استفاده کننده

0

دیدن چک لیست ها