موقعیت شما در سایت:

فرمول موفقیت بهروز فروتن

فرمول موفقیت بهروز فروتن

فایل صوتی مصاحبه: دارد

مصاحبه کننده: دکتر رضا یادگاری

تهیه کننده: سمینارما

0 نظر

0 لایک

844 بازدید

تاریخ انتشار: 1402/02/04

توضیحات

در این برنامه با استاد بهروز فروتن همراه می شود تا از تجربیات، تلخی ها و شیرینی های زندگی بهروز فروتن برای شما صحبت کنند.
در این برنامه استاد بهروز فروتن از تجربیات خودشان و اینکه چطور شد به عنوان قهرمان قهرمانان صنعت ایران شناخته شدند برای شما صحبت می کنند.

این بار اول نیست که یک کارآفرین موفق سعی کرده تجربیات خود را به عنوان فرمول موفقیت در اختیار دیگران قرار بدهد.اما هیچ فکر کرده اید که چرا با وجود این حجم از کتاب های موفقیت و انگیزشی هنوز تعداد ثروتمندانی که با تکیه بر ایده های ساده اما درخشان پولدار شده اند آن قدر کم است؟
جواب این سوال را فقط می شود در "تلاش" بسیار تا رسیدن به هدف دانست و چه بهتر که در این مسیر از تجربیات آنهایی که به سلامت به مقصد رسیده اند استفاده کنیم.

استاد بهروز فروتن کیست؟

آقای بهروز فروتن ( بنیانگذار صنایع غذایی بهروز) بهار سال 1324 در تهران به دنیا آمد. پدر او نظامی و مادرش فرهنگی بود. خانواده ی هفت نفره ی او تشکیل شده بود از پدر و مادر به همراه دو خواهر و دو برادر که همه از بهروز بزرگتر بودند.

بهروز فروتن

چگونه مسیر کسب و کار خودمان را پیدا کنیم؟

فقط دانستن اینکه چگونه یک کسب و کار را راه اندازی کنید، کافی نیست؛ شما باید بدانید کارآفرینان موفق چگونه مسیر کاری خود را سپری کردند.
زندگی افراد موفق و‌ راه‌ و روشی که این افراد طی کرده‌اند می‌تواند در‌روند پیشرفت و موفقیت‌ شما تاثیر‌بسزایی داشته باشد.
اغلب‌ کارآفرینان ابتدا با سختی و مشکلات بسیاری شروع کرده و‌ بعداً تبدیل به‌ کارآفرین شده‌اند و درآمدهای ماهیانه چند‌ 10‌ میلیونی دارند.
اگر دوست دارید تأثیرگذاری مثبت بیشتری داشته باشید و در کسب‌ و‌ کار‌خودتان‌ موفق‌تر‌ باشید، از‌ راهنمایی‌ها‌ و‌ نظرات‌ افراد‌ متخصص و کار‌ بلد استفاده کنید.
در برنامه این هفته که به نمایندگی از شما همراهان، به نزد این استاد بزرگوار رفتیم، نکات بسیاری را در زندگی کاری و شخصی از ایشان فرا گرفتیم، پیشنهاد میکنیم که همین الان این مصاحبه را بشنوید و لذت ببرید.

بیوگرافی کامل استاد بهروز فروتن

تجربیات استاد بهروز فروتن

این مصاحبه که در قالب پادکست تعریف شده است حاصل تجربیات قهرمان صنعت ایران می باشد، که با بیانی شیوا از تجربیات، تلخی ها و شیرینی های زندگیش در مسیر رسیدن به این جایگاه برای شما صحبت می کند.

مصاحبه فرمول موفقیت نهایی

رازهای موفقیت بهروز فروتن

با دیدن این مصاحبه شما فرا می گیرید، که چگونه از فراز و نشیب های اولیه، به سمت تاسیس کسب و کار خود بروید.
با شنیدن این پادکست شما میتوانید خودتون را محک بزنید که آیا می توانید کارآفرین شوید یا خیر؟
با دیدن این برنامه، شما فرا می گیرید که چگونه مثل بهروز فروتن اشتباهات خود را بپذیرید و از تجربیات بوجود آمده استفاده کنید.
با الگو گرفتن از استاد بهروز فروتن، میتوانید به سرعت یکی از کارآفرین های برتر شناخته شوید.
شما فرا می گیرید که چگونه در شرایط سخت و دشوار، مجدد شروع به کار کنید و یکجا توقف نکنید.
با شنیدن این مصاحبه، در وقت و هزینه خودتون صرفه جویی می کنید و لازم نیست در جلسات متعدد، برای به دست آوردن تجربیات چند ساله تلاش کنید.
شما فرا می گیرید که چگونه با استفاده از تجربیات دیگران خودتان را سریعتر به مقصد مطلوبتان برسانید و نیاز به هزینه و خطاهای زیر در کسب و کارتان و زندگیتان نخواهد بود.

بهروز فروتن بنیانگذاری صنایع غذایی بهروز

من این فرمول موفقیت را به دانش آموزان زندگی که بی وقفه در مواجهه با ترس‌ ها می‌رقص اند، کسانی که موانع را با قاطعیت و سرکشی کنار می‌زنند، افرادی که با وجود عجیب بودن رویاهای غیرواقعی‌شان، آن ها را دنبال می‌کنند، تقدیم میکنم.
به قول تئودور روزولت : " به آن ها که جایگاه شان در کنار ترسوهایی نیست که نه شکست را می‌شناسند و نه پیروزی را"

دانلود فایل های پیوست

+1فایل

ارسال نظر

0دیدگاه

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید.
نظراتی که شامل الفاظ رکیک و توهین آمیز و بحث های سیاسی و قومیتی، تبلیغ، لینک باشد منتشر نشده و حذف می شوند.

خبر خوب اینکه در مقالات آموزشی مطالب زندگینامه افراد ثروتمند دنیا، خلاصه کتاب مدیریتی برای مدیران و مصاحبه های اختصاصی با کارآفرینان برتر ایران را برای مدیریت کسب و کار خودتان برایتان قرارداده ایم.

دیدن نظرات بیشتر

تعداد کل نظرات: 0 نفر

تعداد سوالات ایجاد شده

0

دیدن همه سوالات

چک لیست های زندگی  جدید

هر روز چک لیست های جدید برای شما آماده و منتشر میکنیم.

تعداد کاربران استفاده کننده

0

دیدن چک لیست ها