موقعیت شما در سایت:

زندگینامه برنارد آرنو

زندگینامه برنارد آرنو

1 نظر

2 لایک

23780 بازدید

تاریخ انتشار: 1402/01/29

برنارد آرنو، یکی از بزرگ‌ترین ثروتمندان دنیا، بازرگان، کارآفرین، سرمایه گذار و کولکسیونر آثار هنری ست. او در سال ۱۹۴۹ در فرانسه به دنیا آمد. پدرش کارخانه دار و مالک یک شرکت ساخت و سازی بود. آرنو دوران مدرسه را همانند بقیه مردم در یکی از شهرهای فرانسه طی کرد، سپس وارد دانشگاه شد و به سرعت تحصیلاتش را ادامه داد و در ۲۲ سالگی با مدرک کارشناسی ارشد فارغ التحصیل گردید. او پس از پایان تحصیلات، در سال ۱۹۷۱ به عنوان یک مهندس عمران به شرکت پدرش پیوست. آرنو به مرور زمان امور کاری شرکت پدر را به دست گرفت و توانست او را متقاعد کند که به سمت سرمایه گذاری در معاملات ملکی روی بیاورد و از ساخت و ساز دست بکشد. شرکت جدید با تغییر نام به فعالیت در حوزه اداره اقامتگاه های مسافرتی، با امکانات خاص وارد گردید. برنارد در سال ۱۹۷۹ جانشین پدرش در جایگاه ریاست شرکت شد. او که حالا با گسترش کسب و کار پدر در زمینه معاملات املاک توانسته بود به ثروت زیادی دست پیدا کند، حالا تصمیم گرفته بود به سرمایه گذاری در حوزه های دیگر روی بیاورد. آرنو تصمیم گرفت که صنعت پوشاک و کالاهای مصرفی لوکس را دگرگون کند. پس با مبلغ بسیار کمی صاحب یک کارخانه ورشکسته شد و بعد هم آن را به سرعت گسترش داد. این شرکت، شرکت فرانسیه آگاش بود که دیور هم در زیرمجموعه آن قرار داشت. 

برنارد آرنو ثروتمندترین مرد دنیا

خیلی زود، وقتی که آرنو تنها ۳۸ سال داشت و حالا یک میلیونر بود، تصمیم گرفت با یک سرمایه گذاری کلان، بخشی از شرکت لویی ویتون را خریداری کند و با ادغام آن با شرکت دیور، شرکت لویی ویتون موت هنسی را تاسیس نماید. تصمیمات بزرگ، حمایت از برندهای نوظهور و دارای پتاسیل، و جسارت بالای آرنو باعث شد شرکت رفته رفته به سوددهی های بالایی برسد. به این ترتیب، برنارد آرنو را میتوان موسس، رئیس و مدیر عامل شرکت لویی ویتون موت هنسی (LVMH) دانست که بزرگترین شرکت کالای لوکس در جهان می باشد. این شرکت در حال حاضر ۵۶ هزار نفر را به استخدام خود درآورده که از این میان ۴۰ درصد از کارمندان در فرانسه مشغول به کارند.

برنارد آرنو ثروتمندترین مرد دنیا

شرکت لویی ویتون موت هنسی در ۱۵۰۰ فروشگاه معتبر جهان فعالیت داشته و از همین رو بازار وسیعی را برای عرضه محصولاتش، در اختیار دارد. ارزش مجموع دارایی های برنارد آرنو در سال ۲۰۲۳ معادل ۲۱۵ میلیارد دلار آمریکا برآورد شده و مجله فوربز او را یکی از پولدارترین چهره ها در جهان معرفی کرده است. خانواده او هم جزء ثروتمندترین خانواده ها در جهان هستند. آرنو معتقد است که اگر یک شرکت میخواهد در سطح بالایی از خلاقیت عمل کند، باید مدیرانی داشته باشد که به هنر بسیار علاقمندند، به این شکل آنها می توانند هنرمندانشان را درک کنند. اگرچه او هیچوقت به محدود کردن خلاقیت طراحانش اعتقاد نداشته ولی همواره بر انضباط مالی در خرید، بازاریابی و فروش محصولات شرکتش تاکید کرده است. 


علاقه برنار آرنو به هنر در بیزنس لوئی ویتون

آرنو از همان دوران نوجوانی و جوانی به هنر علاقه داشت. او پس از تاسیس شرکت کالاهای لوکس لویی ویتون، از همکاری هنرمندان زیادی در حوزه هنر و فشن استفاده کرده است. بخشی از آثار این هنرمندان که برای شرکت لویی ویتون انجام شده را با هم میبینیم:

هنر در بیزنس لوئی ویتون

هنرمند گرافیست، استفن اسپروس، همکاری از ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۹


هنر در بیزنس لوئی ویتون

یایوی کوساما، سال ۲۰۱۲


هنر در بیزنس لوئی ویتون

هنرمند آمریکایی، جف کونس، سال ۲۰۱۷


برنارد آرنو همچنین یک کلکسیونر آثار هنری ست و به گفته خود او می خواهد هنر فرانسه را زنده نگه دارد. او مجموعه ای از آثار هنری مربوط به پیکاسو، ایو کلاین، هنری مور و اندی وارهول را جمع آوری کرده است که ارزش این آثار به میلیون ها دلار می رسد. او این آثار هنری را در یک موزه نگهداری می کند تا دیگران هم بتوانند از آن بازدید کنند.


کلکسیون ماشین های برنارد آرنو

علاوه بر آثار هنری، کلکسیون ماشین های برنارد آرنو، یکی از خیره کننده ترین کلکسیون ماشین هایی ست که در جهان وجود دارد.

1- رولز رویس قوست

کلکسیون ماشین های برنارد آرنو

یکی از فوق لوکس ترین ماشین ها در مجموعه خودروهای ثروتمندان دنیا و برناردآرنو، این خودرو ست. علاوه بر زیبایی، عملکرد این ماشین نیز حیرت انگیز است. موتور این خودرو V12 توئین توربوشارژ می باشد که خروجی آن بیش از ۵۵۷ اسب بخار است. این خودرو دارای سرعت حداکثری ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت است و قابلیت شتاب ۰ تا ۹۷ کیلومتر بر ساعت را در ۴.۵ ثانیه دارد که بسیار خیره کننده ست. 


۲- رولز رویس داون

کلکسیون ماشین های برنارد آرنو

یکی دیگر از خودروهای لوکس برنارد آرنو، رولز رویس داون است که یکی از گرانترین خودروهای لوکس کانورتیبل با قدرت و عملکرد شگفت انگیز است. این خودرو از موتور V12 ۶.۶ لیتری توئین توربوشارژ استفاده می کند که قدرت آن ۵۶۳ اسب بخار می باشد. این موتور قدرتمند دوازده سیلندری می تواند خود را به حداکثر سرعت ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت برساند. این وسیله نقلیه ترکیبی از تجمل، عملکرد و لذت در رانندگی ست.


۳- بنتلی بنتایگا

کلکسیون ماشین های برنارد آرنو

خودرو لوکس بعدی در گاراژ برنارد آرنو، بنتلی بنتایگا ست. موتور این خودرو W12 است که عملکرد بسیار حیرت انگیزی دارد و داخل آن به گونه ای طراحی شده که می توان راحتی لاکچری را در آن تجربه کرد. قدرت موتور این خودرو ۶۲۶ اسب بخار است.


۴- بی ام دابلیو سری ۷

کلکسیون ماشین های برنارد آرنو

اکنون به سراغ سدان لوکس سایز کامل در مجموعه خودروهای برنارد آرنو می رویم. بی ام دابلیو سری ۷، یک خودروی پایه چرخدار با هزاران ویژگی شگفت انگیز، موتوری قدرتمند و ظاهری تهاجمی ست. برنارد چندین بار در حال استفاده از این خودرو دیده شده است. موتور قدرتمند این خودرو V8 ۴ لیتری توئین توربو با قدرت ۴۵۰ اسب بخار است.


۵- مرسدس بنز کلاس اس

کلکسیون ماشین های برنارد آرنو

خودرو سایز کامل دیگر آرنو، مرسدس بنز کلاس اس است. این خودرو بسیار خیره کننده تر از چیزی ست که فکرش را می کنید. دارای ویژگی های شگفت انگیز، موتور تهاجمی و فضای داخلی عجیب است. کلاس اس برای تجربه ی یک رانندگی فوق لوکس و عملکرد عالی موتور هشت سیلندره طراحی شده است. موتور آن V8 ۴ لیتری توئین توربوشارژ می باشد. 


۶- کادیلاک اسکالید

کلکسیون ماشین های برنارد آرنو

کادیلاک اسکالید یک شاسی بلند لوکس آمریکایی با اندازه کامل با قدرت و شتاب دیوانه کننده است. این وسیله نقلیه ترکیبی از عملکرد بالا، تجربه رانندگی لوکس و قابلیت آفرود است. موتور آن V8 ۶.۲ لیتری سوپرشارژ است و شتاب ۰ تا ۹۷ کیلومتر بر ساعت را در ۵ ثانیه ایجاد می کند.


املاک و خانه برناردآرنو

برنارد آرنو دارای املاک و مستغلات زیادی به ویژه در فرانسه و آمریکاست. او یک خانه بسیار زیبا در پاریس فرانسه دارد که ساخت و تکمیل آن تقریبا ۱۰ سال برایش زمان برد. این خانه دارای باغ های وسیع و استخری بسیار بزرگ است و داری ۱۲ اتاق خواب، ۱۲ سرویس بهداشتی، کتابخانه، اتاق غذاخوری، و اتاق رقص می باشد. گفته میشود ارزش این خانه معادل ۲۰۰ میلیون دلار است.

املاک و خانه برناردآرنو

نمای این خانه از بالا


او همچنین صاحب ۵ خانه در بورلی هیلز آمریکاست. تصویر زیر یکی از این خانه هاست که از جمله هتل های بلانک چوال مربوط به شرکت لویی ویتون می باشد، که هم برای امور تجاری و هم برای استفاده شخصی کاربرد دارد. دارای ۳۴ اتاق، کلبه خصوصی، پنت هاوس، استخر آب گرم، جکوزی و سالن های ورزشی ست.

املاک و خانه برناردآرنو

یکی از هتل های بلانک چوال


برنارد آرنو صاحب خانه، باغ، کارخانه و زمین های شخصی بسیار دیگری در سراسر جهان است. از آنجایی که او به خلوت و مسائل شخصی زندگی خود بسیار اهمیت می دهد، تصاویر زیادی از درون این باغ ها و منازل در دسترس نیست.


شرکت های برنارد آرنو

همانطور که گفتیم اصلی ترین شرکت برنارد آرنو، شرکت لویی ویتون موت هنسی ست که مجموعه های دیگر او هم اغلب در زیرمجموعه این شرکت قرار می گیرند. صنعت کالای لوکس، که در آن برنارد آرنو یک شخصیت مهم و کلیدی ست، به ۵ بخش اصلی تقسیم می شود که شرکت لویی ویتون موت هنسی، مالک اکثر آنهاست. این بخش ها عبارتند از:
۱- شراب و نوشیدنی ها
۲- عطر و لوازم آرایشی
۳- فشن و کالای چرم
۴- ساعت و جواهرات
۵- خرده فروشی ها

شرکت لویی ویتون موت هنسی دارای تعداد قابل توجهی برند در هر یک از این دسته بندی هاست. در اینجا مروری می کنیم بر بعضی از برندهایی که تحت امپراتوری این مجموعه قرار دارند. یعنی شرکت ها و برندهایی که برنارد آرنو صاحب کل یا بخشی از آنهاست. 

۱- شراب و نوشیدنی ها

•    Ao Yun
•    Chandon
•    Colgin
•    Hennessy
•    Krug
•    Mercier
•    Moet & Chandon

۲۳ کارخانه شراب سازی لویی ویتون موت هنسی با هم تلاش می کنند تا کنیاک ها، شراب ها، و شامپاین های گران قیمت را در سراسر جهان تولید کنند.

شرکت های برنارد آرنو

۲- فشن و کالای چرم

•    Celine
•    Christain Dior
•    Fendi
•    Kenzo
•    Louis Vitton
•    Givenchy
•    Patou

شرکت های برنارد آرنو

۳- عطر و لوازم آرایشی

•    Acqua di Parma
•    Fresh
•    Givenchy Parfums
•    Kenzo Parfums
•    Make Up For Ever
•    Parfums Christian Dior
•    BITE Beauty

شرکت های برنارد آرنو

۴- ساعت و جواهرات

•    Bulgari
•    Chaumet
•    Fred
•    Hublot
•    TAG Heuer
•    Tiffany & Co.
•    Zenith

شرکت های برنارد آرنو

۵- خرده فروشی ها

•    DFS
•    La Grande Epicerie
•    La Samaritaine
•    Le Bon Marche
•    Sephora
•    Starboard Cruise Services

شرکت های برنارد آرنو

جالب است بدانید ثروت خالص برنارد آرنو در سال ۲۰۲۰ تنها ۷۶ میلیارد دلار بود. بیماری کرونا و اتفاقات بعد از آن، موجب یک رونق جدی برای شرکت لویی ویتون موت هنسی شد. طوری که دارایی خالص او یک سال بعد، در سال ۲۰۲۱ به ۱۱۲ میلیارد دلار رسید!


دارایی های لوکس و لاکچری برنارد آرنو

برنارد آرنو غیر از اینکه صاحب برندهای لاکچری بسیار زیادی ست، در فعالیت های دیگری مانند هتل ها، آثار هنری، قایق های تفریحی و فرهنگ هم باز پرچم دار است.

قایق های تفریحی بسیار بزرگ

المان های لوکس و لاکچری برنارد آرنو

سال ۲۰۰۸ نشاندهنده اشتیاق آرنو به قایق های تفریحی ست، او در این سال برای اولین بار یک قایق تفریحی لوکس هلندی را به مبلغ ۳۰۰ میلیون یورو خریداری کرد. این قایق تفریحی لوکس که نامش “سیمفونی” ست، در میان ۱۰۰ قایق تفریحی برتر جهان قرار دارد. سیمفونی می تواند ۳۶ مسافر را در خود جای دهد و طول آن حدود ۱۰۲ متر است. سیفونی که توسط تیم هیوود دیزاین طراحی شده، یک قایق بادبانی سازگار با محیط زیست بوده که دارای ۶ عرشه ست و ساختار آن آلومینیومی ست. فضای داخلی قایق، مجلل با جکوزی، سونا، سالن استراحت و ناهار خوری برای پذیرایی ۲۰ نفر است. یکی از عرشه ها شامل یک دفتر خصوصی و مطالعه، باشگاه ساحلی، سینما، زمین گلف و مرکز بهداشتی درمانی ست. 


جزیره خصوصی

المان های لوکس و لاکچری برنارد آرنو

بنا بر گزارشها، برنارد آرنو مالک جزیره ایندیگو ست. این جزیره یک جزیره خصوصی ۱۳۵ هکتاری در باهاما می باشد که با قیمت ۳۰۰ هزار دلار در هفته، اقامتگاه هایی را برای ثروتمندان فراهم می کند.


موزه و آثار هنری گران قیمت

المان های لوکس و لاکچری برنارد آرنو

موزه لویی ویتون که در سال ۲۰۰۱ افتتاح گردید، آثار هنری گران قیمتی از هنرمندان بسیار معروفی را در بر میگیرد که در سراسر جهان شناخته شده اند. این موزه از سال ۲۰۱۴ در دسترس بازدید عموم قرار گرفته است.


هتل های لوکس برنارد آرنو

هتل های لوکس برنارد آرنو

هتل های بلانک چوال، از لوکس ترین هتل های جهان هستند. هتلی که در تصویر بالا می بینید ۷۲ اتاق و سوئیت دارد. همچنین دارای بوتیک های لویی ویتون و دیور در محل، برای خریدهای لوکس است. به طور کلی شرکت لویی ویتون موت هنسی دارای بیش از ۴۶ هتل در ۲۴ کشور جهان است.  اولین هتل شهری بلانک چوال، مجموعه ای کاملا لوکس است و وسایل هتل هم از برندهای خود شرکت لویی ویتون هستند. تصاویری که در زیر میبینید، فضای داخلی اولین هتل شهری بلانک چوال بوده که در فرانسه واقع شده است. 


هتل های لوکس برنارد آرنو

هتل های لوکس برنارد آرنو

عمارت سن تروپه

عمارت سن تروپه برنارد آرنو

آرنو صاحب یک عمارت بزرگ ساحلی به سبک شاتو در سن تروپه فرانسه است که دارای چندین اتاق خواب، یک استخر روباز، زمین تنیس، سینما و اتاق های مجزا برای کارکنان است.


جت شخصی برنارد آرنو

جت شخصی برنارد آرنو

برنارد آرنو ۴۰ میلیون دلار برای جت شخصی خود، Dassault Falcon 7X، هزینه کرده است. او قبلاً یک هواپیمای Bombardier Global Express 6000 داشت. او همچنین صاحب یک جت تجاری دوربرد Bombardier Global 7500 است که می تواند تا ۱۹ مسافر را در خود جای دهد.


برنارد آرنو را بیشتر بشناسیم؟

همانطور که گفتیم آقای برنارد آرنو یک کلکسیونر آثار هنری ست. فردی بسیار خلاق است و حواس قوی ای دارد. به خاطر همین، برای اینکه بتواند خوب به ذهنش استراحت دهد، هر شب ۷ ساعت می خوابد. برنامه ی خواب او طوری زمان بندی شده که بتواند خلاقیت ذهنش را بالا ببرد. او اتاق خوابش را به گونه ای دیزاین کرده که بتواند خوابی آرام و راحت داشته باشد.


برنامه روزانه زندگی، کسب و کار برنارد آرنو

•    این شخصیت برجسته در صنعت کالای لوکس، اکنون ۷۴ سال سن دارد و برای سلامت و فیتنس بدنش، تنیس بازی می کند و حتی با راجر فدرر هم بازی کرده است.
•    او همچنین یک شطرنج باز قهار است.
•    آرنو عاشق نواختن پیانو به سبک کلاسیک است و آهنگساز مورد علاقه اش هم چاپین است. 
•    کلکسیون آثار هنری او بسیار قابل توجه ست. او صاحب آثاری از کلاود مونت، مارک روثکو، پیکاسو، کلین، هنری مور، اندی وارهول و برنارد بافت است. او دو مجسمه بزرگ که از آثار تاکاشی موراکامی هستند را در دفتر کار خود نگهداری می کند. 
•    بزرگترین فرزند او، دلفین آرنولد، که نایب رئیس اجرایی در شرکت لویی ویتون است به مجله فوربز اعلام کرده که پدرش، برنارد آرنو، ۲۴ ساعت در روز کار می کند. به نقل از او آمده که آرنو “حتی وقتی که خواب است، خواب ایده های جدید می بیند.”
•    هر شنبه، او از مجتمع های خرده فروشی خود بازدید می کند و به کارمندانش توصیه هایی در جهت بهبود کار می نماید. حتی دکور مغازه ها را تغییر می دهد. پسرش فدریک به مجله فوربز گفته است که آرنو فقط در تایم صبح، از ۲۵ فروشگاه بازدید می کند که در این میان فروشگاه های رقبا نیز قرار دارد.
•    به گفته مجله فوربز، او حداقل یکبار در ماه با جت شخصی خود مسافرت می کند تا بتواند بر فروشگاه هایش در سایر کشورها نظارت کند.
•    روزنامه فایننشال تایمز گزارش داده که هنگامی که او به چین می رود، یکی از سران مملکت به استقبال او می آیند و با موتور سیکلت در سطح شهر جا به جا می شود تا درگیر ترافیک نباشد. (برنارد آرنو سال ۱۹۹۲ یک فروشگاه لویی ویتون در چین افتتاح کرد. آن زمان این فروشگاه، یک فروشگاه کالای لوکس محسوب نمی شد.)


برای دیدن سبک زندگی مدیران برتر دنیا و نحوه مدیریت کردن ثروتمندان برتر دنیا، میتوانید به بخش سوخت جت در سایت مراجعه کنید.


ثروتمندانی که برنارد آرنو با آنان در ارتباط است

وارن بافت (Warren Buffett)

وارن بافت سرمایه‌گذار و مدیرعامل شرکت Berkshire Hathaway، که به عنوان یکی از بزرگترین سرمایه‌گذاران دنیا شناخته می‌شود.

بیل گیتس (Bill Gates)

بیل گیتس بنیانگذار مایکروسافت و یکی از ثروتمندترین افراد جهان است.

بیلی گیتس (Billy Gates)

بیلی گیتس پسر بیل گیتس و کارآفرین.

جف بزوس (Jeff Bezos)

جف بزوس بنیانگذار و مدیرعامل آمازون، که نیز یکی از ثروتمندترین افراد جهان است.

ایلان ماسک (Elon Musk)

ایلان ماسک بنیانگذار و مدیرعامل شرکت‌های تسلا و SpaceX، دو شرکت معتبر در زمینه خودروهای الکتریکی و اکتشاف فضا.

مارک زاکربرگ (Mark Zuckerberg)

مارک زاکربرگ بنیانگذار و مدیرعامل فیس‌بوک، یکی از بزرگترین شبکه‌های اجتماعی دنیا.

لری الیسون (Larry Ellison)

لری الیسون موسس و مدیرعامل اوراکل.

لری پیج (Larry Page)

لری پیج موسس و مدیرعامل گوگل.

سرگی برین (Sergey Brin)

سرگی برین موسس گوگل.


سوالات متداول درمورد برنارد آرنو

برنارد آرنو کیست؟

پاسخ: برنارد آرنو یک کارآفرین و سرمایه‌گذار فرانسوی است که از ثروتمندترین افراد جهان به‌شمار می‌رود. او مدیرعامل گروه LVMH است که بزرگترین شرکت لوکس و برند دارایی جهان است. 

برنارد آرنو کار خود را از کجا شروع کرد؟

پاسخ: برنارد آرنو کار خود را با سرمایه‌گذاری در شرکت خانوادگی خود در زمینه ساخت لوازم گرمایشی و تهویه مطبوع در سال ۱۹۷۷ آغاز کرد.

برنارد آرنو چگونه موفق شد؟

پاسخ: برنارد آرنو با بهره‌گیری از روش‌های نوآورانه و مدیریت موثر ریسک، در سرمایه‌گذاری و مدیریت کسب و کارهای خود موفق شد. در طول سالیان کاری خود، به دلیل داشتن تجربه و دانش قوی در زمینه سرمایه‌گذاری و استفاده از روش‌های نوآورانه، توانست به موفقیت‌های بزرگی دست یابد.

ثروت برنارد آرنو چقدر است؟

پاسخ: بر اساس آمارهای اخیر، ثروت خالص دارایی های او در تاریخ ۲۶ ژانویه ۲۰۲۳ معادل 215 میلیارد دلار آمریکا می باشد.

یکی از نقاط قوت برنارد آرنو چه بود؟

پاسخ: یکی از نقاط قوت برنارد آرنو، توانایی مدیریت موثر و موفقیت در زمینه صنایع لوکس و برند داری بوده است. همچنین، او برای رسیدن به هدف‌هایش از روش‌های نوآورانه و استفاده از فناوری‌های جدید استفاده می‌کند.

برنارد آرنو چگونه پولدار شد؟

پاسخ: برنارد آرنو در دهه ۱۹۷۰ با شروع فعالیت در حوزه سرمایه‌گذاری و ایجاد روش‌های نوین در این زمینه و راه اندازی کسب و کار، شروع به کسب سرمایه کرد.

یکی از دلایل موفقیت برنارد آرنو چه بود؟

پاسخ: یکی از دلایل موفقیت برنارد آرنو، مدیریت موثر و ریسک‌پذیری در سرمایه‌گذاری و مدیریت کسب و کار بوده است. همچنین، او به دانش و تجربه خود در زمینه سرمایه‌گذاری اعتماد دارد و از روش‌های نوآورانه‌ای برای رسیدن به هدف‌هایش استفاده می‌کند.

برنارد آرنو چطور مدیریت می کند؟

پاسخ: برنارد آرنو به طور کلی با توجه به اینکه مدیرعامل گروه LVMH است، مدیریت کسب و کارهای خود را به صورت حرفه‌ای و با استفاده از تجربه و دانش خود در زمینه صنایع لوکس و برند داری انجام می‌دهد.


ارسال نظر

1دیدگاه

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید.
نظراتی که شامل الفاظ رکیک و توهین آمیز و بحث های سیاسی و قومیتی، تبلیغ، لینک باشد منتشر نشده و حذف می شوند.

خبر خوب اینکه در مقالات آموزشی مطالب زندگینامه افراد ثروتمند دنیا، خلاصه کتاب مدیریتی برای مدیران و مصاحبه های اختصاصی با کارآفرینان برتر ایران را برای مدیریت کسب و کار خودتان برایتان قرارداده ایم.

علی قلی زاده- زمان عضویت: 1 سال پیش

زمان نظر: 15:00 1402/02/13

0

برنارد آرنو در این 10 سال اخیر، خیلی خوب تونسته عملکرد سوددهی شرکت هاش رو بالا نگهداره
و اشتباهات مدیریتی هم کمتر داشته
کلا کاراکتر خاصی داره این کارآفرین فرانسوی

پاسخ به این نظر

دیدن نظرات بیشتر

تعداد کل نظرات: 1 نفر

تعداد سوالات ایجاد شده

0

دیدن همه سوالات

چک لیست های زندگی  جدید

هر روز چک لیست های جدید برای شما آماده و منتشر میکنیم.

تعداد کاربران استفاده کننده

0

دیدن چک لیست ها