موقعیت شما در سایت:

فرمول موفقیت دکتر حسن صیاد چمنی

فرمول موفقیت دکتر حسن صیاد چمنی

فایل صوتی مصاحبه: دارد

مصاحبه کننده: دکتر رضا یادگاری

تهیه کننده: سمینارما

0 نظر

1 لایک

535 بازدید

تاریخ انتشار: 1402/02/05

توضیحات

در این برنامه با عنوان فرمول موفقیت نهایی و با مصاحبه اختصاصی حسن صیادچمنی مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره موسسه زبان انگلیسی سفیر گفتمان، همراه شما هستیم.
در این برنامه استاد حسن صیادچمنی از تجربیات خودشان و اینکه چطور شد به عنوان یکی از بزرگترین موسسات زنجیره ای آموزش زبان انگلیسی در کشور شناخته شدند برای شما صحبت می کنند.


استاد حسن صیادچمنی کیست؟

استاد حسن صیادچمنی متولد یکم شهریورماه 1349 متولد زنجان، فارغ التحصیل فوق لیسانس آموزش زبان انگلیسی است، و در حال حاضر دانشجوی دکتری آموزش زبان انگلیسی می باشد. به نمایندگی از شما همراهان در این جلسه با استاد حسن صیادچمنی همراه هستیم تا از تجربیات و افتخارات این استاد گرامی درس های بسیار زیادی بگیریم.

فرمول موفقیت نهایی و با مصاحبه اختصاصی حسن صیادچمنی

سوابق تحصیلی : 
دکترای آموزش زبان انگلیسی
دکترای افتخاری مدیریت ریسک در مشاغل و بنگاه های پر خطر در سال 1394 از بنیاد اروپایی مدیریت سازمان
فوق لیسانس آموزش زبان انگلیسی
لیسانس آموزش زبان انگلیسی زبان انگلیسی
لیسانس زبان و ادبیات فارسی
دارنده مدرک CPE از دانشگاه کمبریج انگلستان

نقش ارتباطات و آموزش زبان را در رشد و توسعه اقتصادی

امروزه آموزش زبان انگلیسی و رایانه دو اصل اجتناب ناپذیر در پیشرفت جوامع دانش بنیان کنونی است.چه کسی می تواند نقش ارتباطات و آموزش زبان را در رشد و توسعه اقتصادی نادیده بگیرد؟ براستی سهم ما در این پیشرفت چیست؟ بدیهی است آموزش زبان های تجاری دنیا نقش اساسی در پیشرفت کشورهای در حال توسعه ایفا نماید. موسسه زبان سفیر گفتمان در این راستا به رسالت خود که همانا توسعه کمی و کیفی خدمات آموزشی بخصوص مکالمه زبان انگلیسی و فرانسه می باشد با رویکردی نوین و مشتری مدار و همت عالی اساتید ممتاز و برتر داخلی عمل نموده است و تمام تلاش خود را به کار بسته است تا سطح دسترسی به صنعت آموزش زبان را برای کلیه هموطنان عزیز ایرانی در گستره میهن اسلامی امکان پذیر سازد.
ما همواره برآنیم تا خدمات یکپارچه آموزش مکالمه زبان انگلیسی را با سرعت و کیفیت مطلوب از سرخس تا خرمشهر و از آرارات تا خلیج گواتر در اختیار هر ایرانی قرار دهیم.

تجربیات، تلخی ها و شیرینی های زندگی و کسب و کار استاد حسن صیادچمنی

چگونه مسیر کسب و کار خودمان را پیدا کنیم؟

فقط دانستن اینکه چگونه یک کسب و کار را راه اندازی کنید، کافی نیست؛ شما باید بدانید کارآفرینان موفق چگونه مسیر کاری خود را سپری کردند.
زندگی افراد موفق و‌ راه‌ و روشی که این افراد طی کرده‌اند می‌تواند در‌روند پیشرفت و موفقیت‌ شما تاثیر‌بسزایی داشته باشد.
اغلب‌ کارآفرینان ابتدا با سختی و مشکلات بسیاری شروع کرده و‌ بعداً تبدیل به‌ کارآفرین شده‌اند و درآمدهای ماهیانه چند‌ 10‌ میلیونی دارند.
اگر دوست دارید تأثیرگذاری مثبت بیشتری داشته باشید و در کسب‌ و‌ کار‌خودتان‌ موفق‌تر‌ باشید، از‌ راهنمایی‌ها‌ و‌ نظرات‌ افراد‌ متخصص و کار‌ بلد استفاده کنید.
در برنامه این هفته که به نمایندگی از شما همراهان، به نزد استاد حسن صیادچمنی رفتیم، نکات بسیاری را در زندگی کاری و شخصی از ایشان فرا گرفتیم، پیشنهاد میکنیم که همین الان این برنامه ویدئویی را ببینید و لذت ببرید.

حسن صیادچمنی مدیرعمل یکی از بزرگترین موسسات زنجیره ای آموزش زبان انگلیسی شناخته شده در کشور

این مصاحبه که در قالب یک پادکست یک ساعته  تعریف شده است  که حاصل تجربیات استاد حسن صیادچمنی مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره موسسه زبان انگلیسی سفیر گفتمان می باشد، که با بیانی شیوا از تجربیات، تلخی ها و شیرینی های زندگیش در مسیر رسیدن به این جایگاه برای شما صحبت می کند.

دانلود فایل های پیوست

+1فایل

ارسال نظر

0دیدگاه

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید.
نظراتی که شامل الفاظ رکیک و توهین آمیز و بحث های سیاسی و قومیتی، تبلیغ، لینک باشد منتشر نشده و حذف می شوند.

خبر خوب اینکه در مقالات آموزشی مطالب زندگینامه افراد ثروتمند دنیا، خلاصه کتاب مدیریتی برای مدیران و مصاحبه های اختصاصی با کارآفرینان برتر ایران را برای مدیریت کسب و کار خودتان برایتان قرارداده ایم.

دیدن نظرات بیشتر

تعداد کل نظرات: 0 نفر

تعداد سوالات ایجاد شده

0

دیدن همه سوالات

چک لیست های زندگی  جدید

هر روز چک لیست های جدید برای شما آماده و منتشر میکنیم.

تعداد کاربران استفاده کننده

0

دیدن چک لیست ها