موقعیت شما در سایت:

فروش بیشتر با پیشنهاد ویژه

فروش بیشتر با پیشنهاد ویژه

0 نظر

0 لایک

719 بازدید

تاریخ انتشار: 1402/04/14

توضیحات

در دنیای فعلی صاحبین کسب و کارها بر روی فروش بیشتر در کسب و کارشان تمرکز کرده اند، و هر کدام از کسب و کارها به شیوه های مختلف پیشنهادات فروش طراحی می کنند که باعث افزایش فروش بیشتر این کسب و کارها می شود.
در این پست می خواهم روش های ایجاد فروش بیشتر با استفاده از طراحی پیشنهاد فروش را در کسب و کارهای مختلف برایتان مثال بزنم.

پیدا کردن مسیر موفقیت جزو آن دسته از مواردی می باشد که پیدا کردن آن برای هر فردی جزو اهداف به حساب می آید. امروزه شرکت های بسیار بزرگی وجود دارند که برای به فروش رساندن محصولات خود از ایده های نوینی استفاده می کنند. این ایده ها برای این است که افراد بیشتری را ترغیب به خرید کنند. البته برخی از این ایده ها را می توان نوعی ترفند به شمار آورد که تنها هدف از آن جذب مشتریان به سمت خود است. تمامی این موارد را می توان به عنوان استراتژی به حساب آورد. حالا مشکلی که وجود دارد این است که برندهای معروف هیچ وقت استراتژی ها و رازهای خودشان را فاش و برای دیگران آشکار نمی کنند. چرا که دیگر تبدیل به یک برند نمی شدند. البته پیشنهادهای ویژه تنها شامل برندهای معروف نمی شوند. فروشگاه های اینترنتی بسیار زیادی وجود دارند که با استفاده از این پیشنهادات رقابت های ویژه خود را شروع کرده اند. 
بسیاری از این استراتژی ها عناصر یکسانی را به خود اختصاص داده اند ولی روش کار متفاوتی را با خود به همراه دارند. مهم این است که چگونه می توان با استفاده از پیشنهادهای ویژه فروشگاه های اینترنتی پا در جاده موفقیت گذاشت. حالا در ادامه می توانید با چند نمونه از این پیشنهادات که فروشگاه ها و برندهای مختلف در کارهایشان آن ها را به کار برده اند، آشنا شوید. پس تا انتهای این مطلب همراه ما باشید. 


درباره فروشگاه های استارباکس چه می دانید؟


فروشگاه استارباکس
چه چیزهایی در دنیا محبوبیت بسیاری را به سمت خود جذب کرده اند و یا دلیل این جذب شدن چه مواردی بوده اند؟
قهوه در بین محبوب ترین نوشیدنی های جهانی قرار می گیرد. کاری که برند معروف استارباکس کرد نیز به همین منظور بود. هر شعبه ای نمی تواند طعم بی نظیر قهوه را به مشتریان خود هدیه بدهد. این برند در به فروش رساندن قهوه های خود از سه قیمت کاملا مجزا استفاده می کند. یعنی سه پیشنهاد را در اختیار مشتری قرار می دهد. استارباکس تمامی این کارها را انجام می دهد تا بتواند پیشنهاد شماره 2 خود را عملی کند و هیچ برنامه ریزی خاصی برای شماره 3 و یا حتی پیشنهاد اول ندارد. تفاوت این سه پیشنهاد قیمت آن ها و شاید مواد سازنده باشد. در هر صورت با این استراتژی می تواند تمامی پیشنهاد شماره 2 خود را به فروش برساند. 
البته این تنها شروع ماجرا نیست. این برند تقریبا توانسته خود را از باقی برندهای فعال در این زمینه جدا کند. چرا که با استراتژی های مختلف خود توانسته این امکان را به وجود بیاورد تا افراد تجربه ویژه ای را در کنار سه پیشنهاد کاملا مجزا به دست بیاورند.
این پیشنهاد ویژه تنها شروع ماجراست و دیگر مشاغل نیز ترفندهایی را با خود به همراه دارند. پس ادامه این مطلب را دنبال کنید. 


ترفند فروش اینترنتی فروشگاه های لباس فروشی


فروشگاه آنلاین لباس
از بحث نوشیدنی که بگذریم به یک مورد پر اهمیت دیگر می رسیم. امروزه شلوغ ترین و پر رفت و آمدترین مکان ها را فروشگاه های لباس فروشی به خود اختصاص داده اند و غالبا مشتری ها خانم می باشند. پیشنهاد ویژه ای که در بسیاری از مغازه ها وجود دارد، مختص تنها یک جنس نمی باشد؛ بلکه با هوش زیاد این مورد را به دو دسته تعمیم می کنیم. 
فرض کنید دو فروشگاه در کنار هم قرار گرفته اند که هر دوی آن ها در یک زمینه در حال فعالیت هستند. معنای این جمله این است که آن ها در حال حاضر در یک رقابت قرار گرفته اند و برنده شدن یکی از آن ها به این بستگی دارد که چه پیشنهادهای ویژه ای را برای موفقیت و پیشی گرفتن انتخاب می کنند. 
هر دوی این فروشگاه دو لباس یکسان را در یک جنس مشترک به فروش می رسانند و هر دوی آن ها نیز یک قیمت یکسان را دارند. حالا برای اینکه یکی از آن ها بتواند به موفقیت برسد، چه پیشنهادی وجود دارد؟ به عنوان مثال کاری که بسیاری از فروشگاه ها انجام می دهند این است که یک لباس کوچک دیگر را مانند کراوات یا کلاه را به عنوان هدیه در نظر می گیرند. هر چند شاید این دو مورد نتوانند برای شما کارآمد باشند ولی بدون شک انتخاب شما آن موردی است که بتواند یک چیزی را بدون هیچ هزینه ای در اختیار یا دسترس شما قرار بدهد. 
از این رو این فروشگاه درصد موفقیت بالاتری را می تواند داشته باشد. به طور کلی ایده ها و پیشنهادات ویژه می توانند تاثیرگذاری بیشتری را به خود اختصاص دهند. از این رو در ادامه می توانید با نمونه دیگری از یک کسب و کار  و پیشنهادات آن آشنا شوید که می توانند برای شما کمک بسیار زیادی باشند. 


ایده فروشگاه اینترنتی برای لوازم جانبی موبایل


فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی
امروزه یکی از رایج ترین چیزهایی که می توانید در دست افراد مشاهده کنید، تلفن های همراه هوشمند می باشند  که رده سنی خاصی را نمی شناسد. یک تلفن همراه می تواند در طی سال ها به موارد مختلفی نیاز پیدا کند که از آن ها می توان به هنذفری، شارژر، باتری و... اشاره کرد. همچنین افراد برای تنوع هم که شده خواستار تعویض این دسته از لوازم هستند و به منظور راحتی در کارهای خود خریدهای اینترنتی را ترجیح می دهند. پس ایده فروشگاه اینترنتی برای به فروش رساندن لوازم جانبی موبایل می تواند کارآمد باشد. 
یکی از پیشنهاداتی ویژه ای که در این باره وجود دارد این است که تنها بر روی یک برند کار کنید. یعنی یک شرکت سازنده را مد نظر کارهای خود قرار دهید و از این چارچوب خروج نشوید. امروزه از بهترین و رایج ترین برندها می توان به سامسونگ، ایفون و در نهایت هواوی اشاره کرد. از این رو انتخاب یکی از این گزینه ها می تواند برای شروع کار بسیار مناسب و کارآمد باشد.


پیشنهاد ویژه برای فروشگاه های اینترنتی


فروشگاه های اینترنتی

حالا تصور کنید که فروشگاه اینترنتی خودتان را ایجاد کرده اید. اکنون نوبت آن رسیده تا شما به فکر جذب مشتری و افزایش خرید و فروش خودتان باشید. از این رو باید به فکر پیشنهاد ویژه فروشگاه اینترنتی باشید. 
یکی از ساده ترین راه هایی که در پیش روی شما قرار گرفته است این می باشد که به صورت کاملا مستقیم قیمت لوازم خود را کاهش دهید. افراد همیشه به اینگونه پیشنهادات روی خوش نشان می دهند و علاقه بسیاری به لوازمی دارند که از تخفیف بهره مند هستند. از این رو با استفاده از همین ایده ساده می توانید باعث جذب تعداد زیادی از مشتریان به محصولات خود یعنی لوازم جانبی موبایل شوید. البته این ایده را می توان به بعضی دیگر از کسب و کارهای اینترنتی نیز تعمیم داد. 
به نظر شما هدف از این کار چیست؟ آیا تنها به خاطر جذب مشتری اینکار انجام می شود و یا اهداف دیگری نیز در پشت آن نهفته شده است. به طور حتم شما تنها نمی خواهید مشتری داشته باشید. بلکه می خواهید در این فروشگاه اینترنتی خود، در صدر باشید و این کار تنها با استفاده از برداشتن رقبیان از سر راه امکان پذیر است. یکی از راه هایی که می توانید حریف های خود را از پیش رو بردارید، کاهش دادن مستقیم قیمت هاست. البته نه به گونه ای که به تمامی اموال خود آتش بزنید و در انتها جز ضرر چیزی برای شما نداشته باشد. 
این پیشنهاد ویژه فروشگاه اینترنتی می تواند بسیار مثبت واقع شود. از این رو گول ظاهر ساده آن را نخورید. 


پیشنهاد ویژه فروشگاه اینترنتی


پیشنهاد ویژه فروشگاه اینترنتی
از دیگر پیشنهاد ویژه فروشگاه اینترنتی می توان به برگزار کردن مسابقه اشاره کرد. 
افراد زیادی وجود دارند که به برگزاری مسابقه در شرایط مختلف توجه می کنند و به نوعی به آن علاقه نشان می دهند. به همین دلیل شما می توانید از این فرصت استفاده کنید و برای داشتن فروش بالا دست به کار شوید. معمولا اینگونه جایزه ها با خرید کردن یک محصول صورت می گیرد. محدوده این قیمت یک بازه ویژه ای را به خود اختصاص داده است. همچنین با استفاده از این روش می توانید تعاملتان با مشتری هایتان را نیز افزایش دهید. از این رو این ارتباط می تواند به شما کمک کند تا به درصد فروش بالاتری دست پیدا کنید. اینگونه مسابقات را حتی می توانید در بسیاری از شبکه های اجتماعی نیز مشاهده کنید که در ازای برنده شدن یک نمونه از محصولات خود و یا شرکت تبلیغ کننده را به عنوان جایزه به فرد می دهند. پس برگزاری مسابقه نیز یکی از برترین ایده های در حال حاضر فروشگاه های اینترنتی است. 


پیشنهاد ویژه فروشگاه اینترنتی چه می تواند باشد؟


پیشنهادات ویژه ی فروشگاه اینترنتی
پیشنهادات ویژه که بسیار زیاد می باشند ولی عمل کنندگان به آن ها نامشخص می باشد. یکی از جذاب ترین پیشنهادی که می تواند وجود داشته باشد این است که مشتری های دائمی و یا همان وفادار خودتان را از یاد نبرید. به همین دلیل باید برای آن ها یک نظریه خاص را داشته باشید. فکر می کنید بهترین گزینه چیست؟
خب بیاید تصور کنید اگر ندانید به یک نفر هدیه بدهید، چه چیزی را مد نظر قرار می دهید؟ شاید کارت هدیه یکی از این موارد برای شما باشد. پیشنهاد ویژه نیز به همین صورت است. شما می توانید به مشتریانی که همیشه و به طور دائم از شما خرید کرده اند، کارت وفاداری بدهید. این ایده بسیار جذاب و جالب می باشد. این کار می توانید به نوعی باعث ترغیب در وجود مشتری شود. از این رو می توانید این قانون را مشخص  کنید که اگر این دسته از بندی از محصولات را با این قیمت خریداری کنید، در بین مشتریان وفادار ما قرار خواهید گرفت. 


با کلمه رایگان بازی کنید


محصول اینترنتی رایگان
هیچ کس به اندازه مشتریان شما نمی توانند از کلمه رایگان به وجد بیایند. اینترنت و فروشگاه اینترنتی دنیای بسیار پیچیده و البته گسترده ای می باشد که گاهی نمی توان پیش بینی های لازم را برای آن داشت. به همین علت تا جایی که می توانید خودتان فرصت ایجاد کنید و خودتان به سمت موفقیت در حرکت باشید. این درست مانند بازی با کلمات می باشد. به عنوان یک شخصی که برای خودش یک کسب و کار را ایجاد کرده است باید بدانید که چگونه می توانید از پیشنهادات ویژه ای که در اختیار دارید استفاده کنید.

خب برویم سر اصل مطلب!

بازی با کلمات... رایگان بودن چیزی بسیار می تواند افراد را جذب کند. به عنوان مثال به طور غیر مستقیم تاکید کنید که ارسال های شما  رایگان هستند. این امر به خودی خود می تواند باعث جذب مشتری بشود. چرا که این تصور با او وجود دارد که هزینه ای تحت عنوان حمل و نقل از روی دوش آن ها حذف خواهد شد. 
این مورد برای فروشگاه اینترنتی مانند لوازم جانبی موبایل می تواند تاثیر بسیار مثبتی را داشته باشد. اگر فروشگاه اینترنتی شما چیز دیگری باشد می توانید از عبارت های دیگر نیز استفاده کنید که از آن ها می توان به نصب رایگان و یا آموزش رایگان اشاره کرد. 
همین کلمه به صورت غیر مستقیم می تواند دروازده ورود مشتریان را به سایت شما باز کند. پس از این موضوع نیز غافل نشوید و برای یک کسب و کار منحصر به فرد آماده شوید.


نتیجه گیری و سخن آخر


در این مطلب توانستید چند نمونه از پیشنهاداتی که توسط برندها و یا فروشگاه اینترنتی از آن ها استفاده می شود را بدانید. هر کدام از آن ها به نحوی می توانند تاثیر خود را بگذارند. برندهایی که الان تبدیل به یک نام تجاری شده اند، با ایده گرفتن از پیشنهادت مختلف خود را به سمت جلو حرکت دادند و توانستند افراد را ترغیب نمایند تا از آن ها خریدهای خود را انجام دهند. برند کوکا کولا، برند اپل و صدها برند دیگر یک شبه و بدون تلاش به این جایگاه نرسیدند. تمامی آن ها استرتژی های مختلف را به کار گرفتند تا بتوانند به جایگاهی که هم اکنون در آن هستند برسند.

ارسال نظر

0دیدگاه

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید.
نظراتی که شامل الفاظ رکیک و توهین آمیز و بحث های سیاسی و قومیتی، تبلیغ، لینک باشد منتشر نشده و حذف می شوند.

خبر خوب اینکه در مقالات آموزشی مطالب زندگینامه افراد ثروتمند دنیا، خلاصه کتاب مدیریتی برای مدیران و مصاحبه های اختصاصی با کارآفرینان برتر ایران را برای مدیریت کسب و کار خودتان برایتان قرارداده ایم.

دیدن نظرات بیشتر

تعداد کل نظرات: 0 نفر

تعداد سوالات ایجاد شده

0

دیدن همه سوالات

چک لیست های زندگی  جدید

هر روز چک لیست های جدید برای شما آماده و منتشر میکنیم.

تعداد کاربران استفاده کننده

0

دیدن چک لیست ها