موقعیت شما در سایت:

زندگی نامه دارن هاردی

زندگی نامه دارن هاردی

0 نظر

0 لایک

1437 بازدید

تاریخ انتشار: 1402/09/01

توضیحات

 دارن هاردی نویسنده آمریکایی و سخنران انگیزشی، مشاور و ناشر سابق مجله‌ی موفقیت است. هاردی نویسندهٔ نسخه‌های پرفروش نیویورک تایمز است. که در این پست به زندگی نامه ی او پرداخته ایم.

دارن هاردی نویسنده و سخنران انگیزشی که یکی از معروف ترین کتاب های او "اثر مرکب" است. او مشاور و ناشر سابق مجله ی موفقیت است که در ادامه به طور مختصر در مورد او توضیح داده شده است.


دارن هاردی


دارن هاردی کیست؟

دارن هاردی یک شخصیت موفق است که اصول موفقیت خود را در کتاب های «اثر مرکب» و «بهترین سال زندگی کردن» فاش می کند. به عنوان یک کارآفرین، هاردی تا سن 18 سالگی درآمد شش رقمی، و تا سن 24 سالگی بیش از یک میلیون دلار در سال درآمد داشت، و مالک شرکتی بود که تا سن 27 سالگی 50 میلیون دلار در سال درآمد داشت. او هزاران کارآفرین را راهنمایی کرده است. شرکت های بزرگ، و در هیئت مدیره چندین شرکت و سازمان غیرانتفاعی حضور دارد.

بنیانگذار و سردبیر مجله موفقیت، دارن هاردی برای تقریباً 20 سال پیشرو در صنعت توسعه شخصی بوده و دو شبکه تلویزیونی مبتنی بر توسعه شخصی - شبکه مردمی (TPN) و شبکه آموزش موفقیت (TSTN) را رهبری کرده است. تولید و راه اندازی بیش از 1000 برنامه تلویزیونی، رویدادهای زنده، محصولات و برنامه با بسیاری از کارشناسان برتر جهان.

دارن هاردی به طور مرتب در رادیو و تلویزیون ملی برای CNBC، MSNBC، CBS، PBS، ABC و Fox ظاهر می شود، در حالی که محتوای بسیار ارزشمند، عملی و نتیجه گرا و سبک جذاب او او را به یک سخنران اصلی مورد علاقه از مخاطبان 50 نفره تا استادیوم ها تبدیل کرده است. بیش از 20000 نفر در سراسر جهان



دوران کودکی دارن هاردی چگونه گذشت؟

دارن هاردی در 26 فوریه 1971 در فلوریدا، ایالات متحده آمریکا به دنیا آمد. والدین بیولوژیکی او استیو هاردی و رنل هاردی هستند. وقتی دارن 18 ماهه بود، پدر و مادرش طلاق گرفتند. مادرش او را نمی خواست. بنابراین، پدرش برای بزرگ کردن او قدم برداشت. پدرش او را محدود نکرد و به دارن آموخت که موفقیت با تبدیل شدن به یک آدم استثنایی قابل دستیابی است. دارن هاردی از دبیرستان فورت وایت فارغ التحصیل شد اما بعد یک ترم از دانشکده انصراف داد.
او در 18 سالگی دانشکده را رها کرد تا اولین کسب و کار خود را شروع کند، دارن هاردی قبل از تولد 19 سالگی خود درآمدی شش رقمی داشت. قبل از اینکه دارن 27 ساله شود، این تجارت به بیش از یک میلیون دلار در سال افزایش یافت.

به طور خلاصه، دارن هاردی دانش کسب و کار را با خواندن کتاب دنبال کرد، نه از طریق آموزش رسمی.




زندگی شخصی دارن هاردی

پدر و مادر دارن هاردی

 همان طور که گفتیم استیو هاردی و رنل هاردی والدین بیولوژیکی دارن هاردی هستند. این زوج در سال 1972 طلاق گرفتند.

رنل هاردی وقتی 18 ماهه شد دارن را ترک کرد.

استیو هاردی دارن هاردی جوان را به همراه دو خواهر و برادر، نیت هاردی و پریسیلا هاردی بزرگ کرد.

همسر دارن هاردی

دارن هاردی در 19 آگوست 2001 با جورجیا هاردی ازدواج کرد.

جورجیا هاردی مدیر مالی Darren Hardy LLC و مدیر خلاق و با عملکرد بالایی است.

دارن هاردی با همسر و فرزندانش در میامی بیچ فلوریدا زندگی می کند.

بچه های دارن هاردی

دارن هاردی ترجیح می دهد فرزندانش را از کانون توجهات دور نگه دارد. اطلاعات نسبتا کمی در مورد فرزندان آقای هاردی وجود دارد.

ما می دانیم که هاردی فرزند دارد و فرزندانش احتمالاً در آینده وارث او خواهند بود.

خواهر و برادر دارن هاردی

دارن هاردی یک خواهر کوچکتر به نام پریسیلا هاردی و یک برادر به نام نیت هاردی داشت.

اطلاعات کمی در مورد خواهر و برادر دارن هاردی در رسانه ها وجود دارد.


بزرگترین دستاوردهای دارن هاردی


بزرگترین دستاوردهای دارن هاردی نویسنده کتاب اثرمرکب

 در سال 1989 دارن هاردی اولین تجارت خود را در سن 18 سالگی آغاز کرد.
 در سال 1996 دارن هاردی میلیونر شد.
 در سال 2007 دارن هاردی مدیر عامل و ناشر مجله موفقیت و شرکت رسانه موفقیت شد. در طول این مدت، دارن همچنین توزیع کننده اصلی شبکه (ТРN) مردمی و شبکه آموزش (TSTN) بود.
 در سال 2010 اثر مرکب را نوشت. این کتاب درباره تاثیر بسیار زیاد تصمیم گیری های روزانه بر موفقیت افراد است و یک دوره راهنمایی کاربردی برای دستیابی به اهداف را شامل می شود.
 در سال 2011 دارن هاردی کتاب «بهترین سال زندگی تو» را نوشت. که یک سیستم برای طراحی و دستیابی به اهداف بود . 
 در سال 2015، کتاب مهم دیگرش به نام «ترن هوایی کارآفرینی» که در آن چالش های مالکیت کسب و کار برای کارآفرینان را به طور کامل  توصیف می کند.
 در دسامبر 2015، هاردی اعلام کرد که مجله موفقیت را ترک می کند تا یک مربی تمام وقت موفقیت و مشاور برنامه آموزشی بهره وری دیوانه وار شود.
 در سال 2016، دارن هاردی به افتخار حرفه‌ای بودنش در سخنرانی عمومی، جایزه «استاد تأثیرگذاری» را از انجمن ملی سخنرانان (NSA) دریافت کرد.
 دارن هاردی بهترین نویسنده در نیویورک است.



ارزش خالص دارایی های دارن هاردی

دارایی خالص دارن هاردی بیش از10 میلیون دلار (2023) برآورد شده است.
ما دارایی خالص او را با جمع آوری اطلاعات از ویکی پدیا، فوربس و سایر منابع آنلاین محاسبه می کنیم، با جستجوی آنلاین نمی‌توانید ارزش خالص دارن هاردی را به دست آورید.
با این حال، ما فهمیدیم که دارن هاردی در سن 27 سالگی یک میلیونر خودساخته شد.
دارن هاردی از طریق سمینارها، برنامه های آموزشی، کتاب ها و رویدادهای انگیزشی کسب درآمد می کند. او سالانه بیش از 1.5 میلیون دلار هزینه سخنرانی به دست می آورد.
هاردی بیشتر دارایی خود را از یک نویسنده به عنوان یک نویسنده جمع آوری کرده است و کارهایی که او در سازمان های مجدداً در اختیار داشته است، به طور کلی شبکه (ТРN) و شبکه Ѕuссеѕѕ Тrаіnіng (ТЅТN).
علاوه بر این، دارن دارای یک کانال محبوب یوتیوب و یک وب سایت با هزاران بازدید است. این دارایی های دیجیتالی ارزش خالص او را بیشتر کرده است.


 درمورد دارن هاردی بدانید


آنچه که باید درمورد دارن هاردی بدانید!

عواملی که از دارن هاردی یک شخصیت موفق ساخته است!
دارن هاردی یک شخصیت مشهور و محبوب در دنیای انگیزش و توسعه شخصی است. او با نوشتن کتب الهام‌بخش و ارائه سخنرانی‌های موثر، مردم را به پیشرفت و بهتر شدن در زندگی شخصی و حرفه‌ای ترغیب می‌کند. اینجا چند اطلاعات جذاب دربارهٔ دارن هاردی هستند:

نویسنده موفق: او به عنوان نویسنده کتبی در زمینه انگیزش و پیشرفت شناخته می‌شود. کتاب‌های او معمولاً شامل نکات الهام‌بخش و راهکارهایی برای بهبود زندگی و دستیابی به اهداف هستند.

سخنران انگیزشی: هاردی به عنوان یک سخنران حرفه‌ای در زمینه انگیزش شناخته می‌شود. او توانسته است با سخنرانی‌های خود افراد را ترغیب به تغییرات مثبت و پیشرفت کند.

تجربیات فراوان: هاردی تجربیات شخصی خود را در مسیر موفقیت به اشتراک می‌گذارد. این به افراد کمک می‌کند تا با تجربیاتی که او کسب کرده، به اهداف خود دست یابند.

تأثیرگذاری بر روحیه مردم: کلمات و نوشته‌های هاردی تاثیرات خیلی قوی ای بر روحیه افراد می گذارد. او توانسته است با ارائه نکات و راهکارهایی برای رسیدن به موفقیت، بسیاری از افراد را به اقدامات مثبت ترغیب کند.

مهمترین تمرینات: او اهمیت بالایی به تمرینات روزانه و ایجاد عادات مثبت برای بهبود و توسعه فردی می‌دهد. این تمرینات شامل ارتقاء اعتماد به نفس و تمرکز بر اهداف می‌شوند.

موفقیت در دنیای تجارت: هاردی نه تنها یک نویسنده معروف است بلکه تجربیات تجاری زیادی نیز دارد. او در عرصهٔ کسب و کارهای موفق نیز تأثیرگذار بوده است.

دارن هاردی با توانمندی‌های خاص خود در ارائه ایده‌ها و راهکارهای مفید برای بهبود زندگی فردی، یک شخصیت بسیار مورد توجه و موفق در عرصه توسعه شخصی و انگیزش است.



آثار و کتاب های دارن هاردی 


آثار و کتاب های دارن هاردی 

از دارن هاردی آثار و کتب بسیار زیادی منتشر شده است که در این میان می توان به موارد زیر اشاره کرد. اثر مرکب مهم ترین کتاب وی است که واقعا تاثیر گذار و موثر می باشد. در هر کدام از این کتاب  ها  شما می توانید درس هایی را برای بهتر شدن زندگیتان بیاموزید.  

• دیوانگان ثروت ساز  
• اثر مرکب 
• ترن هوایی کارآفرینی 
• قطار سرعت به سوی ثروت 
• امسال تکرار نخواهد شد 
• کارآفرینی به روش دارن هاردی  
• بهترین سال زندگی  تو 
• 10هفته تا موفقیت بدون چون و چرا 
• استثنا باشید 



نقل قول هایی از دارن هاردی که جایی گفته نشده!

همه ما می توانیم انتخاب های قدرتمندی داشته باشیم. همه ما می‌توانیم با سرزنش نکردن شانس، سرنوشت یا شخص دیگری برای نتایج خود، کنترل خود را به دست بگیریم. این در توانایی ما است که همه چیز را تغییر دهیم. 
• زمانی که دلیل تان به اندازه کافی بزرگ باشد، قادر به انجام هر کاری هستید. 
• دنبال افراد مثبتی باشید که همان موفقیتی را دارند که شما  خواهان آن هستید. 
• هرگز از کسی که نمی خواهید جای خود را با او عوض کنید مشاوره نگیرید . 
• قبل از هر کاری اهدافتان را تنظیم کنید . 
• تنها یک نقطه مشترک بین تمام افراد شکست خورده و موفق وجود دارد. هر دو دسته از یک سر ی از کارهایی که  باید  انجام دهند متنفرند. ولی  تفاوت این  دو  دسته در  این  است که افراد موفق  به هر حال  این  کارها  را انجام  می  دهند.  
• هیچ چیز مانند  موفقیت، به سرازیری شکست نزدیک نیست. 
• وجود ثبات و پایداری بزرگترین عامل  برای دستیابی به کلید  نهایی  و اصلی موفقیت است. 
• این پیروزی نیست که همرنگ جماعت باشی. متفاوت ، فو قالعاده و خاص باش. 
• هرکسی فرصت خوشبختی دارد. زیرا در ماورای سلامتی ما ، شانس  با  مجموعه ای از گزینه ها و  انتخاب هایمان به دست میآید.  
• در واقع ، موفقیت عمیق یک  فرد ، گزینش انتخاب های کوچک و زیرکانه ای است که با پیوستگی و ثبات در طی زمان تکمیل شده است . 
• خودتان را برای موفقیت آماده نگه دارید.  
• به اضافه کردن فکر کنید  نه کم کردن. وقتتان را با کارهای مفید  پر کنید تا  وقتی  برای کارهای غیر مفید نداشت ه باشید این روشی  برای حذف غیرمستقیم عادت های بد است . 
• یک همراه موفقیت پیدا کنید. یک همراه پیدا کنید  که از برنامه شما اطلاع داشته باشد  و در صورت سرپیچی ا ز برنامه به شما تذکر دهد .  
• جشن بگیرید. برای خودتان زمان هایی  را در نظر  بگیرید  که  به تفریح بپردازید و بعد  از انجام کار مفید برای خودتان جشن بگیرید تا خستگی از شما دور شود. 
• توجه کردن به چیزهایی که دارید گام مهمی به سمت رسیدن به اهدافتان است. 
• درس گرفتن از زندگی بسیار مهم است در غیر اینصو رت مجبور خواهید بود همان تجربیات را تکرار کنید. 
• از پیروزی ها و شکست های قبلی خود درس بگیرید . 
• نهادینه کنید. مثلاً اگر دوست شما در روز دو ساعت مطالعه می کند شما با مطالعه روزانه دو ساعت و نیم می توانید با  دوستتان رقابت کنید .

ارسال نظر

0دیدگاه

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید.
نظراتی که شامل الفاظ رکیک و توهین آمیز و بحث های سیاسی و قومیتی، تبلیغ، لینک باشد منتشر نشده و حذف می شوند.

خبر خوب اینکه در مقالات آموزشی مطالب زندگینامه افراد ثروتمند دنیا، خلاصه کتاب مدیریتی برای مدیران و مصاحبه های اختصاصی با کارآفرینان برتر ایران را برای مدیریت کسب و کار خودتان برایتان قرارداده ایم.

دیدن نظرات بیشتر

تعداد کل نظرات: 0 نفر

تعداد سوالات ایجاد شده

0

دیدن همه سوالات

چک لیست های زندگی  جدید

هر روز چک لیست های جدید برای شما آماده و منتشر میکنیم.

تعداد کاربران استفاده کننده

0

دیدن چک لیست ها