موقعیت شما در سایت:

فرمول موفقیت مهندس احمد عیوضی دریانی

فرمول موفقیت مهندس احمد عیوضی دریانی

فایل صوتی مصاحبه: دارد

مصاحبه کننده: دکتر رضا یادگاری

تهیه کننده: سمینارما

0 نظر

1 لایک

5076 بازدید

تاریخ انتشار: 1402/02/14

توضیحات

در این برنامه با عنوان فرمول موفقیت نهایی و با مصاحبه اختصاصی آقای مهندس احمد عیوضی دریانی، همراه شما عزیزان هستیم. 
با آقای مهندس عیوضی دریانی همراه می شویم تا از تجربیات مدیریت این کارآفرین موفق برای شما صحبت کنند. 

در این فرمول آقای مهندس احمد عیوضی دریانی ، از تجربیات مدیریت و کسب و کار موفق خودشان و اینکه چطور شد به عنوان بنیان گذار شرکت های نیوشا و نیوشا نیک  شناخته شدند برای شما صحبت می کنند.

فرمول موفقیت مهندس احمد عیوضی دریانی

احمد عیوضی دریانی کیست؟

احمد عیوضی، رئیس هیات مدیره نیوشاداریان، متعلق به نسل سوم خانواده «دریانی» است که در تولید و تجارت چای در ایران پیشینه ای 80 ساله دارند.
با توجه به این سابقه دیرین، نیوشاداریان فعالیت خود را با تولید و توزیع چای سیاه شروع کرد و در سال های نخست عمده محصولات شرکت انواع چای بود، اما در حال حاضر نیوشاداریان علاوه بر اینکه به پشتوانه این ریشه تاریخی و با استفاده از راهکارهای خلاقانه، انواع گوناگون نوشیدنی های سلامت را تولید کرده و گستره فعالیت خود را به نحو چشمگیری توسعه داده است، در دو زمینه صادرات و واردات مواد اولیه و همچنین حمل و نقل نیز فعالیت قابل توجهی دارد.

با آقای مهندس عیوضی دریانی همراه می شویم تا از تجربیات مدیریت این کارآفرین موفق برای شما صحبت کنند.

مسیر زندگی یک فرد موفق-احمد عیوضی دریانی

تحصیلاتش را تا دوره دبیرستان ادامه داد اما به پایان نرساند و تصمیم گرفت از فضای آموزشی به غیر از دبیرستان فکر کند و به نوعی خودشناسی برسد و بنابراین تصمیم گرفت در مرکز آموزشی قلم چی شرکت کند و در آزمون ورودی رتبه 2 را کسب کرد.
از اینجا به بعد بود که مسیر زندگی او عوض شد و از آنجا در مسیر موفقیت قرار گرفت و توانست رتبه یک کنکور سراسری در سال 1379 را کسب کند.  از آنجاییکه از همان ابتدای نوجوانی و قبل از ورود به دانشگاه بسیار علاقه مند بود که راه پدربزرگ خود را ادامه دهد، بعد از فارغ التحصیلی از دانشگاه تصمیم گرفت به هند و سریلانکا سفر کند و از نزدیک با مراحل تولید و عرضه چای آشنا شد.
بعد از مدتی تصمیم گرفت به همراه دوستان دوران دانشگاه خود شرکتی تاسیس کند. شرکتی برای تولید و عرضه چای اما به شکلی نوین و به دنبال این تصمیم نیوشانیک تاسیس شد. هم اکنون نیوشا نیک تولید کننده انواع دمنوش ها و چای ها می باشد. عرضه محصولات نیوشا و نیوشا نیک هم به شکل بازاریابی شبکه ای انجام می شود.
امروز سبد محصولات تولیدی نیوشاداریان گستره وسیعی از انواع چای های سبز و سیاه مخلوط با ادویه ها و گیاهان طبیعی، دمنوش های گیاهی و همچنین پودرهای قهوه است که با برند تجاری نیوشا تولید می شوند.
این محصولات در سطح فروشگاه ها یافت نمی شوند و فقط به شکل مستقیم از طریق شبکه توزیع بازاریابی شبکه ای نیوشانیک و نمایندگان مستقل آموزش دیده به مصرف کنندگان معرفی و ارائه می شوند. کارخانه بسته بندی نیوشاداریان واقع در شهرک صنعتی نصیرآباد تهران مجهز به مدرن ترین دستگاه های اختلاط، فرآوری و بسته بندی در اشکال و اوزان مختلف است.
در این کارخانه، مواد اولیه تهیه شده از کشاورزان داخلی و خارجی جمع آوری گردیده و پس از کنترل های کیفی و کمی لازم و اطمینان از اینکه این مواد اولیه بهترین و مرغوب ترین کیفیت ممکن را دارند، نسبت به خشک سازی و فرآوری آنها اقدام می گردد و سپس واحد تولید نیوشاداریان با اختلاط و فراوری مواد اولیه بر اساس اصول علمی، محصولاتی طبیعی با طعم دلچسب و در عین حال اثربخش تولید می کند.
امروز محصولات نیوشا جایگاه ویژه و منحصر به فردی در بین مردم پیدا کرده و سهم قابل توجهی از بازار نوشیدنی ها را به دست آورده است.
یکی دیگر از زمینه های فعالیت نیوشاداریان، توزیع خرده بار از طریق اداره و توسعه یک ناوگان اختصاصی حمل و نقل تحت عنوان ندکس است. ندکس با بیش از 600 پرسنل اجرایی و اداری در سراسر ایران، محصولات فروخته شده را در کوتاه ترین زمان ممکن به دست نمایندگان فروش یا مشتریان آنها می رساند.

در این برنامه با عنوان فرمول موفقیت نهایی و با مصاحبه اختصاصی آقای مهندس احمد عیوضی دریانی، همراه شما عزیزان هستیم.

 نظرات یک فرد موفق در رابطه با موفقیت

ایشان معتقدند که در کوتاه مدت نمی توان اهداف بلند مدت را محقق کرد و این یک دروغ درونی است برای اینکه از دیگران جا نمانیم. باید برای هرکاری برنامه ریزی داشت و بنابر اهدافی که مشخص می کنیم زمانبندی مناسبی برای رسیدن به اهداف تعیین کرد.
اعتقاد آقای مهندس عیوضی، برای رسیدن به موفقیت این است که برای هدر نرفتن انرژی ها و رسیدن به مقصد این است که حتما در یک سیستم قرار بگیریم. سیستمی که ما را به اهدافمان نزدیک و نزدیک تر می کند.
احمد عیوضی معتقد است اگر بخواهیم مسیر موفقیت را زودتر سپری کنیم می بایست، روش های قدیمی را اصلاح کرد و با متدهای نوین به سمت موفقیت رفت.


دانلود فایل های پیوست

+1فایل

ارسال نظر

0دیدگاه

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید.
نظراتی که شامل الفاظ رکیک و توهین آمیز و بحث های سیاسی و قومیتی، تبلیغ، لینک باشد منتشر نشده و حذف می شوند.

خبر خوب اینکه در مقالات آموزشی مطالب زندگینامه افراد ثروتمند دنیا، خلاصه کتاب مدیریتی برای مدیران و مصاحبه های اختصاصی با کارآفرینان برتر ایران را برای مدیریت کسب و کار خودتان برایتان قرارداده ایم.

دیدن نظرات بیشتر

تعداد کل نظرات: 0 نفر

تعداد سوالات ایجاد شده

0

دیدن همه سوالات

چک لیست های زندگی  جدید

هر روز چک لیست های جدید برای شما آماده و منتشر میکنیم.

تعداد کاربران استفاده کننده

0

دیدن چک لیست ها