موقعیت شما در سایت:

فرمول موفقیت شهرام فخار

فرمول موفقیت شهرام فخار

فایل صوتی مصاحبه: دارد

مصاحبه کننده: دکتر رضا یادگاری

تهیه کننده: سمینارما

0 نظر

0 لایک

1618 بازدید

تاریخ انتشار: 1402/02/04

توضیحات

در این برنامه با عنوان فرمول موفقیت نهایی و با مصاحبه اختصاصی شهرام فخار بنیانگذاری رستوران های زنجیره ای پدر خوب، همراه شما هستیم.
در این برنامه شهرام فخار از تجربیات خودشان و اینکه چطور شد به عنوان رکورددار راه اندازی 400 رستوران زنجیره ای در ایران شناخته شدند برای شما صحبت می کنند.

این بار اول نیست که یک کارآفرین موفق سعی کرده تجربیات خود را به عنوان فرمول موفقیت در اختیار دیگران قرار بدهد.اما هیچ فکر کرده اید که چرا با وجود این حجم از کتاب های موفقیت و انگیزشی هنوز تعداد میلیونرهایی که با تکیه بر ایده های ساده اما درخشان پولدار شده اند آن قدر کم است؟
جواب این سوال را فقط می شود در "تلاش" بسیار تا رسیدن به هدف دانست و چه بهتر که در این مسیر از تجربیات آنهایی که به سلامت به مقصد رسیده اند استفاده کنیم.

شهرام فخار کیست؟

شهرام فخار متولد 17 مرداد 1354 در کرمان، فارغ التحصیل لیسانس ادبیات فارسی + لیسانس MBA و فوق‌ لیسانس HCCP و مدرس صنعت غذا است، اولین فرزند خانواده متولد محله های پایین شهر بود. پدر وی کارمند دولت و مادر خانه‌ دار بودند، وی بنیانگذار رستوران های زنجیره ای پدر خوب در ایران است.

شهرام فخار

قرارگرفتن در مسیر پیشرفت از کودکی

در یک خانواده متوسط بزرگ شدم؛ از همان بچگی دوست داشتم دستم توی جیب خودم باشد وهمیشه می خواستم کار کنم. اولین درآمدم از فروش کتانی کهنه ام بود توانستم بفرشم وبا همان پول یک کتانی نو بخرم ومقداری هم پول پس انداز کنم از همان بچگی سعی می کردم هر چه می خواهم را با پول خودم بخرم.

شهرام فخار بنیانگذاری رستوران های زنجیره ای پدر خوب

راز موفقیت شهرام فخار و رستوران پدر خوب

اسم پدر خوب از کجا آمد، من در ثبت شرکت ها اسم پدر خوانده یا همان God father را ثبت کرده بودم اما وزارت ارشاد به من اجازه زدن تابلو نمی داد. یک سال درگیر کارها بودم؛ ولی موفق نمی شدم این قدر خسته بودم که حتی به فکرم رسید سیستم را جمع کنم. مغازه هایم را اجاره بدهم و تبدیل به یک آدم بی مصرف بشوم اما یک لحظه تصمیم گرفتم اسم را به پدرخوب تغییر بدهم. در حقیقت یک چیز مرده را دوباره زنده کردم.

چگونه مسیر کسب و کار خودمان را پیدا کنیم؟

فقط دانستن اینکه چگونه یک کسب و کار را راه اندازی کنید، کافی نیست؛ شما باید بدانید کارآفرینان موفق چگونه مسیر کاری خود را سپری کردند.
زندگی افراد موفق و‌ راه‌ و روشی که این افراد طی کرده‌اند می‌تواند در‌روند پیشرفت و موفقیت‌ شما تاثیر‌بسزایی داشته باشد
اغلب‌ کارآفرینان ابتدا با سختی و مشکلات بسیاری شروع کرده و‌ بعداً تبدیل به‌ کارآفرین شده‌اند و درآمدهای ماهیانه چند‌ 10‌ میلیونی دارند.
اگر دوست دارید تأثیرگذاری مثبت بیشتری داشته باشید و در کسب‌ و‌ کار‌خودتان‌ موفق‌تر‌ باشید، از‌ راهنمایی‌ها‌ و‌ نظرات‌ افراد‌ متخصص و مدیران کسب و کاراستفاده کنید.
در برنامه این هفته که به نمایندگی از شما همراهان، به نزد این شهرام فخار رفتیم، نکات بسیاری را در زندگی کاری و شخصی از ایشان فرا گرفتیم، پیشنهاد میکنیم که همین الان این برنامه ویدئویی را ببینید و لذت ببرید.

 فرمول موفقیت نهایی

تجربیات ارزشمند شهرام فخار

این مصاحبه که در قالب یک پادکست یک ساعته تعریف شده است حاصل تجربیات شهرام فخار بنیانگذار رستوران های زنجیره ای پدر خوب می باشد، که با بیانی شیوا از تجربیات، تلخی ها و شیرینی های زندگیش در مسیر رسیدن به این جایگاه برای شما صحبت می کند.

رکورددار راه اندازی 400 رستوران زنجیره ای در ایران

من این فرمول موفقیت را به دانش آموزان زندگی که بی وقفه در مواجهه با ترس‌ ها می‌رقص اند، کسانی که موانع را با قاطعیت و سرکشی کنار می‌زنند، افرادی که با وجود عجیب بودن رویاهای غیرواقعی‌شان، آن ها را دنبال می‌کنند، تقدیم میکنم.

به قول تئودور روزولت : " به آن ها که جایگاه شان در کنار ترسوهایی نیست که نه شکست را می‌شناسند و نه پیروزی را"

دانلود فایل های پیوست

+1فایل

ارسال نظر

0دیدگاه

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید.
نظراتی که شامل الفاظ رکیک و توهین آمیز و بحث های سیاسی و قومیتی، تبلیغ، لینک باشد منتشر نشده و حذف می شوند.

خبر خوب اینکه در مقالات آموزشی مطالب زندگینامه افراد ثروتمند دنیا، خلاصه کتاب مدیریتی برای مدیران و مصاحبه های اختصاصی با کارآفرینان برتر ایران را برای مدیریت کسب و کار خودتان برایتان قرارداده ایم.

دیدن نظرات بیشتر

تعداد کل نظرات: 0 نفر

تعداد سوالات ایجاد شده

0

دیدن همه سوالات

چک لیست های زندگی  جدید

هر روز چک لیست های جدید برای شما آماده و منتشر میکنیم.

تعداد کاربران استفاده کننده

0

دیدن چک لیست ها