موقعیت شما در سایت:

فرمول موفقیت دکتر مجید قنادان

فرمول موفقیت دکتر مجید قنادان

فایل صوتی مصاحبه: دارد

مصاحبه کننده: دکتر رضا یادگاری

تهیه کننده: سمینارما

0 نظر

0 لایک

380 بازدید

تاریخ انتشار: 1402/02/07

توضیحات

در این برنامه با عنوان فرمول موفقیت نهایی و با مصاحبه اختصاصی دکتر مجید قنادان بنیان گذار صنایع غذایی مجید، همراه شما هستیم.
در این برنامه با دکتر مجید قنادان همراه می شویم تا از تجربیات، تلخی ها و شیرینی های زندگی و کسب و کار دکتر مجید قنادان برای شما صحبت کنند.

در این برنامه دکتر مجید قنادان از تجربیات خودشان و اینکه چطور شد به عنوان بنیان گذار صنایع غذایی مجید  شناخته شدند برای شما صحبت می کنند.

این بار اول نیست که یک کارآفرین موفق سعی کرده تجربیات خود را به عنوان فرمول موفقیت در اختیار دیگران قرار بدهد.اما هیچ فکر کرده اید که چرا با وجود این حجم از کتاب های موفقیت و انگیزشی هنوز تعداد میلیونرهایی که با تکیه بر ایده های ساده اما درخشان پولدار شده اند آن قدر کم است؟
جواب این سوال را فقط می شود در "تلاش" بسیار تا رسیدن به هدف دانست و چه بهتر که در این مسیر از تجربیات آنهایی که به سلامت به مقصد رسیده اند استفاده کنیم .

برای دیدن سبک زندگی مدیران برتر دنیا و نحوه مدیریت کردن ثروتمندان برتر دنیا، میتوانید به بخش سوخت جت در سایت مراجعه کنید.

فرمول موفقیت نهایی مجید قنادان

مجید قنادان کیست؟

مجید قنادان درخانواده ای متدین و با وضعیت اقتصادی پایین درشهر شوشتر به دنیا آمد. فرزند ارشد خانواده بود و خیلی زودتر از آنکه تصوری از کسب و کار داشته باشد در کنار پدر مشغول به کارشد. او فقط پنج سال داشت ولی تمام کارهای پدر را زیر نظر می گرفت.
پدر مغازه ی کوچک شیرینی پزی داشت، درآمد زیادی هم ازآن جا بدست می اورد. درآن زمان فرزند ارشد خانواده مسئولیت فراوانی برعهده داشت وبرای تأمین مخارج خانواده باید مسئولیتهایی را برعهده میگرفت.

اعتماد به نفس و ایمان به خود باعث موفقیت می شود؟

زحماتی که این مرد کوچک رابه یک مرد بزرگ و ثروتمند تبدیل کرده است را نمی توان نادیده گرفت ولی برای موفق شدن هیچ چیز مهمتر از ایمان داشتن به توانایی های مان نیست! 

صداقت و رو راستی در کار لازم است؟

مجید قنادان از همان دوران کودکی و نوجوانی رویاهای بزرگی در سر می پرواند، او به فکر کارآفرینی بود! و مهم تر این که همواره به فکر ارائه م حصولات با کیفیت بالا بود.
صداقت، بزرگترین دروغ!
آقای قنادان همیشه صداقت را سرلوحه کارهای خود قرار دادند، ایشان یکی از رموز موفقیت خود را رو راستی با مردم و صداقت در کار می دانند.

تجربیات، تلخی ها و شیرینی های زندگی و کسب و کار دکتر مجید قنادان

در تولید کیفیت مهم تر است یا قیمت؟

مجتمع صنایع غذایی مجید در سال 1370 با راه اندازی خطوط مدرن مربا و آب لیمو رسما” آغاز به کار نمود . از آن زمان به بعد با اجرای طرح های متوالی توسعه و تجهیز ،خطوط تولید محصولات جدید شامل : انواع شربت ، رب گوجه فرنگی ، عرقیات و گلاب ، انواع سس ، کنسرو های غیر گوشتی ، کنسرو ماهی و قلیه ماهی، ترشیجات، شور جات و آب میوه به خطوط تولید پیشین اضافه گردید.
بدیهی است که محصولات این شرکت پس از اخذ مجوز های قانونی از وزارت خانه های صنایع و بهداشت تولید گردیده و اغلب آنها از نشان استاندارد ملی ایران برخوردار می باشند. جالب آنکه برخی از محصولات این شرکت به دلیل برخورداری از کیفیت بسیار بالاتر از سطوح تعریف شده موفق به اخذ استاندارد تشویقی گردیده اند.
مجتمع صنایع غذایی مجید در زمینی به مساحت 3 هکتار احداث گردید و محصولات تولیدی در این مجتمع و 2 واحد بزرگ تحت پوشش آن شامل : برگ سبز جنوب ( شوشتر) ،مجتمع صنایع غذایی جمشید ( شوشتر )

مجید قنادان از تجربیات خودشان و اینکه چطور شد به عنوان بنیان گذار صنایع غذایی مجید

خواستن توانستن است؟

توکل و ایمان به خدا، مهمترین رکن یک موفقیت بزرگ است. صرف نداشتن سرمایه بیکار نمانید. شروع کنید و با ایمان و اعتقاد به توانمندی های خودتان پیش بروید. در مسیر استعدادهایتان شکوفا می شود و به این باور می رسید که خواستن توانستن است.
من این فرمول موفقیت را به دانش آموزان زندگی که بی وقفه در مواجهه با ترس‌ ها می‌رقص اند، کسانی که موانع را با قاطعیت و سرکشی کنار می‌زنند، افرادی که با وجود عجیب بودن رویاهای غیرواقعی‌شان، آن ها را دنبال می‌کنند، تقدیم میکنم.


دانلود فایل های پیوست

+1فایل

ارسال نظر

0دیدگاه

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید.
نظراتی که شامل الفاظ رکیک و توهین آمیز و بحث های سیاسی و قومیتی، تبلیغ، لینک باشد منتشر نشده و حذف می شوند.

خبر خوب اینکه در مقالات آموزشی مطالب زندگینامه افراد ثروتمند دنیا، خلاصه کتاب مدیریتی برای مدیران و مصاحبه های اختصاصی با کارآفرینان برتر ایران را برای مدیریت کسب و کار خودتان برایتان قرارداده ایم.

دیدن نظرات بیشتر

تعداد کل نظرات: 0 نفر

تعداد سوالات ایجاد شده

0

دیدن همه سوالات

چک لیست های زندگی  جدید

هر روز چک لیست های جدید برای شما آماده و منتشر میکنیم.

تعداد کاربران استفاده کننده

0

دیدن چک لیست ها