موقعیت شما در سایت:

فرمول موفقیت مهندس سیدکاظم حسینی

فرمول موفقیت مهندس سیدکاظم حسینی

فایل صوتی مصاحبه: دارد

مصاحبه کننده: دکتر رضا یادگاری

تهیه کننده: سمینارما

0 نظر

0 لایک

590 بازدید

تاریخ انتشار: 1402/02/11

توضیحات

در این برنامه با عنوان فرمول موفقیت نهایی و با مصاحبه اختصاصی مهندس سیدکاظم حسینی، همراه شما عزیزان هستیم. 
با مهندس سیدکاظم حسینی همراه می شویم تا از تجربیات کسب و کار این کارآفرین موفق برای شما صحبت کنند. 

ر این فرمول  سیدکاظم حسینی، از تجربیات کارآفرینی موفق خودشان و اینکه چطور شد به عنوان بنیان گذار نشریه بازار کار شناخته شدند برای شما صحبت می کنند. 

فرمول موفقیت نهایی مهندس سیدکاظم حسینی


 سید کاظم حسینی کیست؟

در خردادماه سال 1336 در بندرماهشهر متولد شد و در سال 46 به تهران مهاجرت کردند. دوران ابتدایی را در دبستان هدایت گذراند و از همان دوران ابتدایی جزو شاگردان ممتاز محسوب می شد.
بعد از گذراندن دوره دبستان ، وارد دبیرستان شد و این دوره را نیز با نمرات عالی پشت سر گذاشتند سپس در سال 55 در کنکور شرکت کرد و در رشته مهندسی شیمی دانشگاه صنعتی شریف پذیرفته شد.

کاظم حسینی، از تجربیات کارآفرینی موفق خودشان و اینکه چطور شد به عنوان بنیان گذار نشریه بازار کار شناخته شد

چطور وارد بازار کار شویم؟

اولین شماره نشریه بازار کار دربهمن ماه 1379 با چهار نفر منتشر شد. نشریه بازار کار در آن زمان مطالب آموزشی از قبیل مسائل مربوط به ورود به بازار کار، آموزش نوشتن رزومه کاری تا فنون کاریابی و آموزش شرکت در مصاحبه های کاری و مطالبی از این دست در آن به انتشار می رسید.
به اعتقاد مهندس حسینی خروجی های دانشگاه ها بسیار بالاست و بازار کار مناسبی برای همه نیروهای فارغ التحصیل وجود ندارد، و این باعث سرخوردگی فارغ التحصیلان دانشگاه میشود. مهندس حسینی این ضعف را متوجه مدیریت و برنامه ریزی در بازار کار می داند و خلا این مدیریت در این سطح باعث مشکلات عدم توازن بازار کار و تعداد فارغ التحصیلان دانشگاه ها است.


در بازار کار آموزش برای چه کسانی واجب است؟

بعد از انتشار نشریه بازارکار، اقدام به راه اندازی سایت بازارکار کردند، که شامل دو بخش خبری و ثبت نام کارجویان و کارفرماها بود که دسترسی این گروه به فرصت های شغلی را راحت تر می کرد.
بعد از مدتی مرکز آموزش های غیرتخصصی کوتاه مدت را راه اندازی کردند که در زمینه های دفترداری ثبت اسناد، حقوق، حسابداری و اخیرا در زمینه گردشگری آموزش های کاملی را ارائه می دهند که یکی از بهترین سازمان هایی است که آموزش مربی،کمک مربی و موسس مهدکودک را می دهند و نزدیک به سه هزار نفر در این زمینه دراین مرکز آموزش دیده اند .


جامعه به چه متخصص هایی نیاز دارد؟

توصیه مهندس حسینی به خانواده ها این است که ابتدا خانواده ها شناخت لازم را از جامعه پیدا کنند و بدانند که جامعه در حال حاضر و درآینده به چه متخصص هایی نیاز دارد و فرزند خود را در همان راستا تربیت کنند و تحت آموزش های مفید قرار دهند که بتوانند بهترین بازدهی و کارآیی لازم را داشته باشند.


دانلود فایل های پیوست

+1فایل

ارسال نظر

0دیدگاه

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید.
نظراتی که شامل الفاظ رکیک و توهین آمیز و بحث های سیاسی و قومیتی، تبلیغ، لینک باشد منتشر نشده و حذف می شوند.

خبر خوب اینکه در مقالات آموزشی مطالب زندگینامه افراد ثروتمند دنیا، خلاصه کتاب مدیریتی برای مدیران و مصاحبه های اختصاصی با کارآفرینان برتر ایران را برای مدیریت کسب و کار خودتان برایتان قرارداده ایم.

دیدن نظرات بیشتر

تعداد کل نظرات: 0 نفر

تعداد سوالات ایجاد شده

0

دیدن همه سوالات

چک لیست های زندگی  جدید

هر روز چک لیست های جدید برای شما آماده و منتشر میکنیم.

تعداد کاربران استفاده کننده

0

دیدن چک لیست ها