موقعیت شما در سایت:

زندگی نامه جول اوستین

زندگی نامه جول اوستین

0 نظر

0 لایک

233 بازدید

تاریخ انتشار: 1402/10/28

توضیحات

جول اوستین کشیش، نویسنده و سخنران مشهورانگیزشی می باشد که هر هفته یکشنبه ها در کلیسای لیکوود جلوی 16 هزار نفر به مدت تقریبا 25 دقیقه سخنرانی می کند. در این پست قصد داریم به جزئیات زندگی او بپردازیم.

جول اوستین، یک مبلغ تلوزیونی و رادیویی دین مسیحی، در 5 مارس 1936 به دنیا آمد و در هوستن تگزاس زندگی می‌کند. او هر هفته بیش از 10 میلیون نفر و در سراسر جهان بیش از 20 میلیون نفر را به سمینارهای تصویری خود جذب می‌کند. جول اوستین نویسنده 7 کتاب معروف است که به عنوان پرفروش‌ترین کتب در لیست مجله نیویورک تایمز قرار گرفته‌اند. او در سخنرانی‌های خود به افزایش سطح رفاه در زندگی می‌پردازد؛ به موضوعاتی مانند سلامت، موفقیت، شادابی، و روابط خوب می‌پردازد. او از ذکر گناهان، مسائل سیاسی، و حتی مسائل مالی دوری می‌کند. هرچند که او به صورت مستقیم به قانون جذب و اصول موفقیت اشاره نمی‌کند، اما اساس این اصول را در سخنرانی‌ها و آموزه‌های خود به وضوح نشان می‌دهد.


زندگی شخصی جول اوستین


زندگی شخصی جول اوستین

جول اوستین در هوستن تگزاس به دنیا آمد و یکی از شش فرزند جان اوستین و دولورس پیلگریم بود. پدرش، که کشیش سابق باپتیست جنوبی بود، کلیسای لیکوود را تاسیس کرد. این کلیسا ابتدا پشت یک غذا فروشی قدیمی شروع به فعالیت کرد و در حال حاضر جول اوستین به عنوان کشیش اعظم آن خدمت می‌کند. جول در کنار شش فرزند دیگر خانواده به دنیا آمد و با بزرگ شدن، به همراه خواهران و برادرانش، یعنی پل، لیزا، تامارا، و آوریل، در خدمت تمام وقت کلیسا بودند. برادر ناتنی او، جاستین، در حال حاضر در نیویورک در حوزه تبلیغات فعالیت می‌کند. جول در هوستن، تگزاس، با خانواده‌ای دوست داشتنی که از هفت نفر تشکیل شده و با پدر و مادری مشهور در خدمت تمام وقت بزرگ شد. در جوانی، علایق و آموزش او به سمت پشت صحنه تولید تلویزیون متمرکز بود، اگرچه نزدیک به وزارت پدرش فعالیت داشت. او هرگز تصور نمی‌کرد که به این اندازه راه پدرش را دنبال خواهد کرد.


تحصیلات جول اوستین


تحصیلات جول اوستین

جول اوستین در دبیرستان عمومی Humble در شهر تگزاس تحصیل کرد و در سال 1981 این دوره تحصیلی را با موفقیت به پایان رساند. سپس، او به دانشگاه اولال رابرتز در تالسا، اوکلاهما رفت و در زمینه رادیو و تلوزیون تحصیلات خود را آغاز کرد. متأسفانه، تحصیلات او در این زمینه به نتیجه نرسید و ناتمام ماند. در سال 1982، جول به شهر هوستن بازگشت و برنامه تلوزیونی با عنوان "لیکوود" را راه انداخت. این برنامه به مدت 17 سال، تا ژانویه 1999، خطبه‌های تلوزیونی پدرش را پخش می‌کرد. تا زمانی که پدرش به شکل ناگهانی و ناخواسته به دلیل سکته قلبی درگذشت.



آنچه که باید در مورد پدر جان اوستین بدانید!

جان اوستین، کشیش آمریکایی و بنیان‌گذار کلیسای لیک‌وود در هیوستون تگزاس، از سال 1959 تا مرگش در سال 1999 فعالیت داشت. جان هیلری اوستین در تاریخ 21 اوت 1921 در هیوستون به دنیا آمد. در 23 ژانویه 1999 در سن 77 سالگی دار فانی را وداع گفت. برنامه تلویزیونی او، "جان اوستین"، به مدت 16 سال پخش می‌شد و هر هفته مخاطبان زیادی در ایالات متحده و تقریباً 50 کشور دیگر را به خود جذب می‌کرد. او در سال 1959 کلیسای لیک‌وود را در هیوستون تأسیس کرد و با وزارت‌های مختلف در زمینه تبلیغات تلویزیونی، برگزاری کنفرانس‌ها، حمایت از مبلغان، و توزیع غذا، این کلیسا را به یک اداره فعال با بیش از 15 هزار عضو تبدیل کرد. او به مدت 16 سال برنامه تلویزیونی هفتگی جان اوستین را مدیریت کرد و با موعظه‌هایش توانست به میلیون‌ها نفر در ایالات متحده و سراسر جهان برسد. پس از درگذشت او، جول اوستین، پسر جوانتر او، کشیشی شد و کلیسای پدرش را گسترش داد. اکنون لیک‌وود بیش از 52 هزار عضو دارد و از طریق تلویزیون و اینترنت به میلیون‌ها نفر در سراسر جهان متصل است.


زمینه کاری و مهارت جول استین


زمینه کاری و مهارت جول استین

پدر جول اوستین سال‌ها از او درخواست کرده بود که مانند خودش، سخنرانی‌های تلویزیونی برگزار کند، اما جول این پیشنهاد را قبول نمی‌کرد. در نهایت، با اصرار پدرش، جول اوستین در تاریخ 17 ژانویه 1999 اولین خطبه تلویزیونی خود را برگزار کرد و 6 روز بعد، پدر او درگذشت. جول اوستین پس از آن به صورت مداوم خطبه‌ها را خود انجام داد و در تاریخ 3 اوکتبر 1999 به عنوان کشیش اعظم کلیسای لیک‌وود منصوب شد. از آن به بعد، تعداد پیروان کلیسا از 5000 نفر به 43000 نفر افزایش یافت. در سال 2003، کلیسای لیک‌وود یک سالن ورزشی بزرگ برای یک تیم بسکتبال قدیمی آمریکایی ساخت و هزینه نوسازی آن 105 میلیون دلار بود. این بازسازی شامل افزایش 5 قسمت برای افزایش ظرفیت بود و بیش از 15 ماه به طول انجامید. در سال 2005، کلیسای لیک‌وود با 56000 عضو شروع به کار کرد، از جمله اعضا فرماندار تگزاس و دیگر سران. خدمات کلیسای لیک‌وود به بیش از 100 کشور گسترش یافت و در سال 2006، جول اوستین به عنوان یکی از 10 شخصیت جذاب معرفی شد. همچنین، جان مک‌کین، نامزد ریاست جمهوری آمریکا، او را به عنوان نویسنده الهام‌بخش مورد علاقه خود معرفی کرد. خانواده جول اوستین در سال 2010 در مهانی صبحانه‌ای که به میزبانی باراک اوباما در کاخ سفید  برپا شد، حضور یافتند.



سخنرانی های جول اوستین

جول اوستین برای آماده‌سازی سخنرانی‌های خود ابتدا آن را چند بار ضبط می‌کند و سپس به صدای خود گوش می‌دهد تا بهترین کلمات و مسیر را برای سخنرانی خود انتخاب کند. او تاکید دارد که بیشتر دوست دارد در مورد انتقال اطلاعات و برکات خدا صحبت کند و از بحث در مورد گناهان پرهیز می‌کند. همچنین، جول اوستین سعی می‌کند اصول کتاب مقدس را به شیوه‌ای ساده آموزش دهد و بر اهمیت عشق و نگرش مثبت تاکید می‌کند.


صحبت های جول استین در مورد خدا


صحبت های جول استین در مورد خدا

وقتی از جول اوستین پرسیده شد که چرا در سخنرانی‌های خود بیشتر به مسائل مربوط به شیطان و گناه توجه نمی‌کند، او به این شکل پاسخ داد: وقتی من بزرگ شدم، شیطان دلیلی برای مشکلات من بود یا شیطان دلیلی برای اینکه امروز عصبانی شدم. ما همیشه شیطان را مقصر می‌دانستیم. اما امروز فکر می‌کنم که وقتی از دشمن صحبت می‌کنم، دوست دارم دایره‌ی معانی را گسترده‌تر کنم. گاهی دشمن می‌تواند افکار خود ما باشد و ما خودمان را اشتباه تربیت کرده‌ایم. حتی دشمن می‌تواند عدم انضباط خودمان باشد. برخی از مردم در مورد جهنم موعظه می‌کنند و به نظر من، انجیل به معنای "خبر خوب" است. خدا، خدای مهربانی است. بنابراین، من فکر می‌کنم که مردم از پیش می‌دانند که چه اشتباهی انجام می‌دهند و من اعتقاد دارم که جهنم واقعی است. اما برای من، وقتی هزاران نفر را می‌بینم که قبل از خودم هستند، نمی‌توانم بگویم: "شما وحشتناک هستید و به جهنم می‌روید." من ترجیح می‌دهم بگویم که خدا، خدای مهربانی است. شما باید یک زندگی خوب داشته باشید، اما برای هر اشتباهی که انجام داده‌اید، بخششی وجود دارد، و من معتقدم که ما می‌توانیم بهتر عمل کنیم.



دارایی های جول استین

ارزش دارای های جول اوستین از سال 2021 بین 40 میلیون دلار تا 100 میلیون دلار است. این ارزش شامل دارایی‌ها، پول نقد و درآمد‌های او می‌شود. منبع اصلی درآمد او به عنوان یک کشیش، مبلغ تلویزیونی و نویسنده فعالیت می‌کند. جول اوستین توانسته است از طریق منابع مختلف درآمد خود را افزایش دهد و ثروت خوبی کسب کند، اما ترجیح می‌دهد یک سبک زندگی متوسط را حفظ کند. او می گوید که هیچ حقوقی از کلیسا دریافت نمی‌کند و تمام دارایی و درآمد او از فروش کتاب‌هایش است.


بهترین کتاب های جول استین


بهترین کتاب های جول استین

هدف صلح آمیز:

این کتاب به بررسی مفهوم و اهمیت تحقق هدف‌های صلح آمیز، ارتباطات مثبت با دیگران و مسائل مربوط به حل و فصل صلح‌آمیز اختلافات می‌پردازد.

زندگی در فراوانی:

این کتاب بر اهمیت ایجاد حالت فراوانی در زندگی تاکید دارد و به شما را راهنمایی می‌کند چگونه از فرصت‌ها و زندگی به بهترین نحو بهره‌مند شوید.

سطح بعدی تفکر:

در این کتاب، به بررسی مفاهیم و الگوهای تفکر پیشرفته و ارتقاء یافته می‌پردازد تا فرد را به سمت دیدگاه‌های نوین و پیشرفته هدایت کند.

احساسات منفی را خالی کنید:

این کتاب شما را راهنمایی می‌کند تا احساسات منفی خود را شناسایی و از بین ببرید و به جای آن، احساسات مثبت و سازنده را تقویت کنید.

کتاب فکر بهتر زندگی بهتر:

در این کتاب، ارتباط بین نحوه فکر و کیفیت زندگی بررسی شده و به شما را در جهت بهبود این دو هدایت می‌کند.

قدرت من هستم:

این کتاب به شما کمک می‌کند تا قدرتهای داخلی خود را کشف کنید و از آنها برای دستیابی به هدف‌ها و زندگی موفق بهره‌مند شوید.

من اعلام می‌کنم:

این کتاب بر روی تقویت اعتماد به نفس و اظهار حضور قدرتمند و خودآگاهانه در جامعه تأکید دارد.

هر روز پنج‌شنبه است:

در این کتاب، مفهوم "هر روز پنج‌شنبه" به عنوان یک رویکرد زندگی مثبت و لحظات فراموش‌نشدنی زندگی معرفی می‌شود.

زندگی خوب شما هر روز شروع می‌شود:

این کتاب شما را با نگرش مثبت و اقدامات موثر در هر روز به سمت داشتن یک زندگی خوب هدایت می‌کند.



جملات ناب ماندگار جول اوستین

• تو، یک شاهکار خدایی هستی؛ قوی، سالم و رستگار.
• اما خدا تو را برای برجسته شدن و فراتر از حد معمول رفتن آفریده است، نه برای متوسطی.
• هر چه بیشتر سن می‌گیرم، متوجه‌تر می‌شوم که هر روز یک هدیه است.
• آموخته‌ام که راه‌های خدا بهتر از راه‌های ماست.
• در مواقع سخت، قرار نیست باورمان را رها کنیم، و همچنین نیازی به توقف در رشد نداریم.
• مهم نیست چه اتفاقی می‌افتد، انتخاب شادی همواره در دست توست.
• انتخاب داری: آیا چیزهای کوچک تو را ناراحت کنند یا خیر؟
• تا زمانی که با بوقلمون‌ها معاشرت کنی، اوج گرفتن با عقاب‌ها ممکن نیست.
• تو واقعاً آزاد نیستی مگر اینکه از تلاش برای راضی کردن همه دست بکشی.
• عظمت در وجودتان نهفته است و کلید آن، بیرون آوردن آن است.

ارسال نظر

0دیدگاه

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید.
نظراتی که شامل الفاظ رکیک و توهین آمیز و بحث های سیاسی و قومیتی، تبلیغ، لینک باشد منتشر نشده و حذف می شوند.

خبر خوب اینکه در مقالات آموزشی مطالب زندگینامه افراد ثروتمند دنیا، خلاصه کتاب مدیریتی برای مدیران و مصاحبه های اختصاصی با کارآفرینان برتر ایران را برای مدیریت کسب و کار خودتان برایتان قرارداده ایم.

دیدن نظرات بیشتر

تعداد کل نظرات: 0 نفر

تعداد سوالات ایجاد شده

0

دیدن همه سوالات

چک لیست های زندگی  جدید

هر روز چک لیست های جدید برای شما آماده و منتشر میکنیم.

تعداد کاربران استفاده کننده

0

دیدن چک لیست ها