موقعیت شما در سایت:

زندگینامه جولیا کوچ

زندگینامه جولیا کوچ

0 نظر

0 لایک

714 بازدید

تاریخ انتشار: 1402/02/04

توضیحات

زندگینامه جولیا کوچ عضو هیئت رئیسه کوچ اینداستریز
ثروت خالص دارایی های او در تاریخ ۱۲ مارس ۲۰۲۳ معادل ۵۹ میلیارد دلار آمریکا می باشد.

جولیا کوچ کیست؟

جولیا کوچ یک شخصیت اجتماعی و بشردوست است که یکی از ثروتمندترین زنان دنیاست. او ثروتش را از همسر خود، دیوید کوچ که در سال ۲۰۱۹ درگذشت به ارث برده است. 
جولیا کوچ در سال ۱۹۶۲ در آمریکا به دنیا آمد. خانواده او، خانواده ای کشاورز بوده اند. زمانی که او به دنیا آمد پدر و مادرش یک فروشگاه لوازم خانگی داشتند. او کودکی خود را در شهر ایوا گذراند اما وقتی ۸ سالش شد خانواده اش به آرکانزاس نقل مکان کردند. در شهر آرکانزاس پدر و مادرش یک فروشگاه لباس باز نمودند که به گفته جولیا کوچ، فروشگاهی بسیار زیبا بوده است. تا سال ۱۹۹۸، مادرش در همان شهر ماند ولی پدر جولیا به شهر ایوا بازگشت.
جولیا کوچ پس از اینکه از دانشگاه مرکزی آرکانزاس فارغ التحصیل شد، به عنوان یک مدل شروع به کار کرد. سال ۱۹۸۴ او به شهر نیویورک نقل مکان نمود و آنجا به عنوان دستیار آدولوف، به طراحی لباس پرداخت و مدتی هم مدل لباس های نانسی ریگان بود.
او دیوید کوچ را در سال ۱۹۹۱ با معرفی دوستان، در یک بلایند دیت (یعنی هیچکدام از قبل یکدیگر را ندیده بودند) ملاقات کرد اما خیلی از این ملاقات راضی نبود. او بعدا این قرار خود را اینگونه توصیف کرد: خوشحالم که او را دیدم چون مطمئن شدم نمی خواهم با او قرار دیگری بگذارم. 
در هر صورت این دو یکدیگر را دوباره در یک مهمانی در اواخر همان سال ملاقات کردند و قرارهای بعدی هم با هم گذاشتند. جولیا از سال ۱۹۹۳ دیگر کار نکرد و سال ۱۹۹۶ هم با دیوید کوچ ازدواج نمود.

برای دیدن سبک زندگی مدیران برتر دنیا و نحوه مدیریت کردن ثروتمندان برتر دنیا، میتوانید به بخش سوخت جت در سایت مراجعه کنید.
بیوگرافی جولیا کوچدر سال ۱۹۹۷ او در مراسم مت گالا شرکت کرد و نیویورک تایمز هم حضور جولیا کوچ را “اولین حضورش در جامعه نیویورک” خطاب نمود. او یکی از روسای گالا در آن سال بود، دو رئیس دیگر آنا وینتور و پاتریک مک کارتی بودند. مک کارتی در ارتباط با جولیا گفته “او یکی از افرادی ست که شاید هر چند سال یک بار اتفاق بیفتند. او زنی زیباست، مد را دوست دارد، می داند چگونه افراد را سرگرم کند، و با مرد فوق العاده ثروتمندی ازدواج کرده است.”
جولیا و دیوید کوچ سالها در یک اپارتمان در خیابان پنجم ۱۰۴۰ زندگی کردند ولی سال ۲۰۰۴ به یک خانه دوپلکس ۱۸ اتاقه در خیابان پارک ۷۴۰ نقل مکان نمودند. دیوید کوچ این آپارتمان را از دولت ژاپن به مبلغ ۱۷ میلیون دلار خریداری کرد. ژاپنی ها قبلا از این ساختمان برای اسکان نماینده دائم خود در سازمان ملل استفاده می کردند. سال ۲۰۱۸، این دو همچنین یک خانه ۸ خوابه در منهتن به مبلغ بیش از ۴۰ میلیون دلار خریداری کردند.
دیوید کوچ سال ۲۰۱۹ از دنیا رفت و جولیا و سه فرزندش وارث ۴۲ درصد از صنایع کوچ شدند. این شد که بلومبرگ جولیا کوچ را ثروتمندترین زن دنیا معرفی کرد.
در سال ۲۰۲۲، کوچ آپارتمان واقع در خیابان پارک ۷۴۰ را برای فروش گذاشت چون او بیشتر تایمش را در خانه های سوثامپتون و پالم بیچ سپری می کرد. 
جولیا کوچ در حال حاضر عضو هیئت رئیسه صنایع کوچ می باشد. اما أصلا در کارهای این مجموعه خود را دخالت نمی دهد. او سالانه درآمدی معادل ۵ میلیارد دلار دارد.
جولیا کوچ همچنین رئیس موسسه دیوید کوچ است. او قبلاً عضو هیئت مدیره مدرسه باله آمریکایی بود.

علاقمندی به فشن و هنر

اعتقادات جولیا کوچجولیا کوچ علاقمند به فشن و هنر است. پس از مرگ دیوید، او یکی از بزرگترین کلکسیونر های هنر در جهان شد. کلکسیونی که او داراست قیمتی معادل یک میلیارد دلار دارد. او سالانه حدود ۱۰۰ میلیون دلار به موزه ها کمک مالی می کند.
او با اینکه جزء ثروتمندترین زنان دنیاست کمک به افراد مختلف را فراموش نکرده و از طریق موسسه خود یعنی موسسه دیوید کوچ، هدفش خدمت به نیازمندان است. این کمک ها در زمینه های مختلف مثل علم، هنر، سیاست و آموزش می باشد. 
جولیا کوچ ترجیح می دهد زندگی شخصی اش خصوصی و ایزوله باشد. او به دنبال جلب توجه عمومی نیست و دوست دارد زندگی اش را وقف خانواده و هنر نماید. جالب است که او در جایی گفته “نه دوست، نه دشمن، فقط چند غریبه با چند خاطره”. 
او دوران قرنطینه را در عمارت ۱۹ میلیون دلاری خود در هامپتون سپری نمود. أوقات خود را با پدر و مادر و فرزندانش می گذراند. تورنومنت پینگ پونگ می گذارند، پازل بازی می کنند، یا بعضی شب ها پیتزا درست می کنند. 
او به سلامتی خود اهمیت می دهد. شب ها تا قبل از ۹ شام می خورد. خیلی دوست دارد والیبال و تنیس بازی کند. عاشق تماشای فوتبال است. جولیا کوچ گفته کراشش جولیا کوچ است و از بچگی عاشق خودش بوده. 
همه فکر می کردند که جولیا پس از مرگ همسرش صنایع کوچ را رها می کند اما او اعلام کرده که در کمپانی همسرش (کوچ اینداستریز) می ماند چون این خواسته همسرش بوده است.
او و همسرش دیوید کوچ برخی شب ها در عمارت هامپتون دورهمی های پر زرق و برقی می گرفتند. از جمله اینکه وقتی میت رومنی در انتخابات شکست خورد، کوچ و همسرش مهمانی ای گرفتند که هزینه هر بشقاب حدود ۵۰ هزار دلار بود. 
 درباره جولیا کوچ

دلایل موفقیت جولیا کوچ چه بود؟

سه تا از چیزهایی که در موفقیت جولیا کوچ نقش داشته اند:
۱- راه را قدم به قدم طی کنید. هنگام تلاش برای رسیدن به هر هدفی، یاد بگیرید گام ها را یکی یکی بردارید. زمانی که خیلی از امورتان مطابق برنامه پیش نمی رود، کلا زیر همه چیز نزنید. اگر نتوانید انعطاف پذیر باشید، ممکن است فرصت های خوبی را از دست بدهید.
۲- فروتن باشید. مهم نیست چقدر موفق اید، فروتن بودن برای ثبات داشتن ضروری ست. اگر اجازه دهید موفقیتتان وارد ذهنتان شود به احتمال زیاد از خود راضی شده و انگیزه خود را برای ادامه کار از دست خواهید داد.
۳- در رسیدن به هر موفقیتی از خودتان ابراز رضایت کنید. نباید پیروزی های کوچک را نادیده بگیرید. موفقیت‌ های کوچک می ‌توانند تأثیر قابل ‌توجهی در مسیر داشته باشند، بنابراین مطمئن شوید که برای آنها به اندازه پیروزی ‌های بزرگترتان ارزش قائل هستید.

شرکت های جولیا کوچ

شرکت های جولیا کوچکوچ اینداستریز
کوچ اینداستریز یک شرکت غول چند ملیتی خصوصی ست که در کانزاس واقع شده و به لحاظ بزرگی، دومین شرکت خصوصی در کل ایالات متحده می باشد. زیرمجموعه های این شرکت در زمینه تولید، پالایش و توزیع نفت، مواد شیمیایی، انرژی، فیبر، مواد واسطه و پلیمرها، مواد معدنی، کود، خمیر کاغذ، تجهیزات فناوری شیمیایی، رایانش ابری، امور مالی، تجارت مواد خام و سرمایه گذاری فعالیت می کنند. ۱۲۲ هزار نفر از ۶۰ کشور دنیا در این شرکت کار می کنند. 
این شرکت در سال ۱۹۴۰ پس از توسعه یک فرایند نوآورانه پالایش نفت خام توسط فرد کوچ (پدر دیوید کوچ) تاسیس شد. فرد کوچ در سال ۱۹۶۷ درگذشت و بیشتر سهام او بین چهار پسرش تقسیم شد. در نهایت پس از ماجراهایی چارلز کوچ و دیوید کوچ مالکان اصلی این شرکت شدند. دیوید کوچ در سال ۲۰۱۹ درگذشت و ۴۲ درصد از سهام این شرکت به وارثان او رسید. در حال حاضر همسر دیوید کوچ، جولیا، عضو هیئت رئیسه این شرکت هست اما دخالتی در کارهای آن نمی کند.
چارلز کوچ زمانی اعلام کرده بود که مگر اینکه من بمیرم و این شرکت سهامی عام شود. بنابراین کوچ اینداستریز خصوصی ماند و از این آزادی خود (در برابر فشارهای بازارهای عمومی) برای سرمایه گذاری بلندمدت و تمرکز بر رشد استفاده کرد. کوچ اینداستریز بعدها مجموعه های زیادی را خریداری کرد.

موسسه دیوید کوچ

شرکت های جولیا کوچجولیا کوچ تا زمانی که همسرش زنده بود به اتفاق او کمک های فراوانی از طریق این موسسه انجام داد. بعد از مرگ همسرش هم جولیا کمک های مالی خود را از طریق این موسسه اهدا نموده است. جولیا در حال حاضر رئیس این مجموعه می باشد.
در مدت زمان حیات دیوید کوچ، آنها مبالغی را به موسساتی مثل Lincoln Center، Metropolitan Museum of Art، و Smithonian Museum of Natural History اهدا نمودند.
این زوج همچنین مبلغ ۱۰ میلیون دلار به Mount Sinai Medical Center و ۱۰ میلیون دلار به بیمارستان کودکان استنفورد جهت مطالعه غذاهای آلرژی زا کمک مالی کردند.
به گزارش نیویورک تایمز، دیوید کوچ به همراه برادرش، چارلز، حداقل 100 میلیون دلار برای کمک به ظهور جنبش تی پارتی و تقویت حزب جمهوری خواه از دهه 1970 اهدا کرده اند.
این موسسه مقادیر زیادی برای تحقیقات در زمینه سرطان به دانشگاه MIT کمک مالی کرده است. اخیرا همچنین به تحقیقات در ارتباط با ویروس کووید ۱۹ کمک های مالی ای را برای موسسات انجام داده.
جولیا به‌ عنوان رئیس بنیاد، بر مشارکت‌ های میراثی شوهر فقیدش نظارت می ‌کند که به برخی سازمان‌ ها اجازه داده است به کار اساسی خود ادامه دهند و تمرکز خود را بر مبارزه با COVID-19 از طریق مراقبت از بیمار و تحقیقات پزشکی متمرکز کنند. جولیا کوچ تا به حال حدود ۲۰۰ میلیون دلار برای تحقیقات علمی و پزشکی، آموزش، هنر و سیاست اهدا کرده است. 

خانه و مستغلات لوکس

 دیوید کوچ و همسرش در مجموع حداقل ۱۴۳ میلیون دلار رییل استیت در شهرهای نیویورک، هامپتون، آسپن، و فلوریدا دارند.

آپارتمان خیابان پنجم ۱۰۴۰
دیوید و جولیا کوچ سالها در این آپارتمان زندگی کردند. این آپارتمان قبلا متعلق به بانوی اول ایالات متحده ژاکلین کندی بوده است. کوچ سال ۱۹۹۵ آن را به مبلغ ۱۰ میلیون دلار خریداری کرد.

آپارتمان های جولیا کوچخانه خیابان پارک ۷۴۰
کوچ در سال ۲۰۰۴ این خانه دوپلکس ۱۸ اتاقه خیابان پارک ۷۴۰ را با قیمت ۱۸ میلیون دلار خریداری کرد. این خانه بسیار منحصر به فرد و گران است. افراد برای زندگی در مجموعه آرت دکو که دهه ۱۹۳۰ افتتاح شده باید بتوانند دارایی خالص حداقل ۱۰۰ میلیون دلار را نشان دهند.

خانه های جولیا کوچخانه منهتن
دیوید و جولیا کوچ همچنین صاحب یک خانه در شهر منهتن با قیمت ۴۰ میلیون دلار می باشند. آنها این خانه را در سال ۲۰۱۸ خریداری کردند. این خانه ۸ خوابه یک سوئیت مستر ۱۵۰۰ فوت مربعی، یک باشگاه و یک تراس در پشت بام دارد. 

خانه های جولیا کوچعمارت هامپتون
این خانه ۷ خوابه در ساحل اقیانوس، یک زمین تنیس و یک استخر شنا دارد و ارزش آن ۳۰ میلیون دلار می باشد. دیوید و جولیا کوچ در این خانه با هم ازدواج کردند. این عمارت در محلی از هامپتون واقع شده که میلیاردر نشین است. 

عمارت های جولیا کوچخانه آسپن
این زوج همچنین در آسپن کولورادو و پالم بیچ فلوریدا صاحب خانه هستند. کوچ اولین خانه اش را در آسپن در سال ۱۹۸۹ با قیمت ۲ میلیون دلار خریداری کرد. دو سال بعد در سال ۱۹۹۱، او ۱.۷ میلیون دلار برای یک خانه دیگر در همان خیابان پرداخت. در حال حاضر قیمت اولین خانه ۱۸ میلیون دلار و دومین خانه ۸.۶ میلیون دلار است. 
کوچ همچنین یک عمارت ۳۰ هزار فوت مربعی در پالم بیچ فلوریدا دارد که آن را در سال ۱۹۹۸ با قیمت ۱۰ میلیون دلار خریداری کرده است و ۱۲ میلیون دلار دیگر پرداخته تا آن را بازسازی کند. امروزه قیمت این خانه ۳۷ میلیون دلار می باشد.

خانه های جولیا کوچبا توجه به اینکه جولیا کوچ همیشه راننده شخصی داشته است، اطلاعاتی در مورد خودروهای شخصی او در دسترس نیست. 

ارسال نظر

0دیدگاه

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید.
نظراتی که شامل الفاظ رکیک و توهین آمیز و بحث های سیاسی و قومیتی، تبلیغ، لینک باشد منتشر نشده و حذف می شوند.

خبر خوب اینکه در مقالات آموزشی مطالب زندگینامه افراد ثروتمند دنیا، خلاصه کتاب مدیریتی برای مدیران و مصاحبه های اختصاصی با کارآفرینان برتر ایران را برای مدیریت کسب و کار خودتان برایتان قرارداده ایم.

دیدن نظرات بیشتر

تعداد کل نظرات: 0 نفر

تعداد سوالات ایجاد شده

0

دیدن همه سوالات

چک لیست های زندگی  جدید

هر روز چک لیست های جدید برای شما آماده و منتشر میکنیم.

تعداد کاربران استفاده کننده

0

دیدن چک لیست ها