موقعیت شما در سایت:

فرمول موفقیت دکتر محمدمهدی کامکار

فرمول موفقیت دکتر محمدمهدی کامکار

فایل صوتی مصاحبه: دارد

مصاحبه کننده: دکتر رضا یادگاری

تهیه کننده: سمینارما

0 نظر

0 لایک

1462 بازدید

تاریخ انتشار: 1402/02/13

توضیحات

در این برنامه با عنوان فرمول موفقیت نهایی و با مصاحبه اختصاصی آقای دکتر محمدمهدی کامکار، همراه شما عزیزان هستیم. 
با آقای دکتر کامکار همراه می شویم تا از تجربیات مدیریت این کارآفرین موفق برای شما صحبت کنند.قطعا بیان فرمول موفقیت این عزیزان در زندگی تمام شما دوستان موثر می باشد.

در این فرمول آقای دکتر محمدمهدی کامکار ، از تجربیات مدیریت و کسب و کار موفق خودشان و اینکه چطور شد به عنوان رئیس هیئت مدیره شرکت عطرآگین  شناخته شدند برای شما صحبت می کنند.

 فرمول موفقیت محمدمهدی کامکار

محمد مهدی کامکار کیست؟

در 17مهرماه 1321 در شهرستان آمل متولد شد . پدرشان بازرگان بود و مادرشان فرهنگی بود. سه ساله بود که به همراه خانواده به تهران مهاجرت کردند و در محله پامنار ساکن شدند.مقاطع ابتدایی و متوسطه را با نمرات خوبی در تهران سپری کرد.
بعد از اتمام دوره متوسط در رشته مورنظرش که پزشکی بود پذیرفته نشد و تصمیم گرفت به سربازی برود. دوران سربازی را در سپاه دانش آن زمان طی کرد و در همان زمان علاقه خاصی به آموزش دادن و تدریس پیدا کرد. باعلاقه ای که به معلمی پیدا کرد وارد دانشسرای عالی شد و رشته معلمی پذیرفته شد و به تدریس مشغول شد.
با سختی هایی که در زمان تدریس و معلمی برایش به وجود آمد تصمیم گرفت دوباره تحصیل کند اما این بار در رشته داروسازی . 
همزمان با شغل معملی در رشته داروسازی دانشگاه تهران نیز پذیرفته شد و همزمان هم معلمی می کرد و هم در رشته داروسازی تحصیل می کرد.
بعد از فارغ التحصیلی در رشته داروسازی، به پیشنهاد یکی از اساتید دانشگاهی که از آن فارغ التحصیل شده بود، در وزارت صنعت سمت کارشناس ارشد برنامه ریزی به وی اعطا شد .

در این برنامه با عنوان فرمول موفقیت نهایی و با مصاحبه اختصاصی آقای دکتر محمدمهدی کامکار، همراه شما عزیزان هستیم. در این برنامه با عنوان فرمول موفقیت نهایی و با مصاحبه اختصاصی آقای دکتر محمدمهدی کامکار، همراه شما عزیزان هستیم. در این برنامه با عنوان فرمول موفقیت نهایی و با مصاحبه اختصاصی آقای دکتر محمدمهدی کامکار، همراه شما عزیزان هستیم. در این برنامه با عنوان فرمول موفقیت نهایی و با مصاحبه اختصاصی آقای دکتر محمدمهدی کامکار، همراه شما عزیزان هستیم.

مسیرشغلی یک فرد موفق

بعد از مدتی و بعد از وقوع انقلاب اسلامی ایران با توجه به سوابق درخشانی که داشت به عنوان بازرس ویژه وزیر بهداشت منصوب شد و مشغول به کار شد اما با توجه به روحیاتی که داشت در این سمت نیز نماند و مدیرعامل کارخانجات فایزر در ایران شد.
10 سال در صنعت غذا و دارو فعالیت کرد و به همراه گروهی که داشتند شروع به تولید داروهای ژنریک کردند که از نیازهای اساسی آن زمان کشور بود.


تولید لوازم بهداشتی و آرایشی-عطرآگین

در سال 1359 بعد از انقلاب، با احیای یکی از واحدهای تولید لوازم بهداشتی و آرایشی، عطرآگین به وجود آمد و آقای کامکار یکی از سهامداران این شرکت شد.
در حال حاضر شرکت عطرآگین دارای بیش از 500 فرمولاسیون است و 5 شرکت وابسته دارد و محصولات متنوع بهداشتی و آرایشی آن را هر روز در بازار ایران می بینیم.

توصیه های آقای دکتر کامکار برای رسیدن به موفقیت :
با هرجایگاه و هر نوع وضعیت مالی که داریم می بایست دست به کار شد و کار عملی انجام دهیم.
تنها با تکیه بر مدارک دانشگاهی، نمی توان انتظارموفقیت داشت، تجربه و کار در کنار هم باید باشند.
کار مداوم و تلاش خستگی ناپذیرتا رسیدن به هدف و خواسته هایی که داریم.
انتخاب رشته با توجه به علاقه ای که داریم عامل مهمی برای رسیدن به موفقیت است.

دانلود فایل های پیوست

+1فایل

ارسال نظر

0دیدگاه

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید.
نظراتی که شامل الفاظ رکیک و توهین آمیز و بحث های سیاسی و قومیتی، تبلیغ، لینک باشد منتشر نشده و حذف می شوند.

خبر خوب اینکه در مقالات آموزشی مطالب زندگینامه افراد ثروتمند دنیا، خلاصه کتاب مدیریتی برای مدیران و مصاحبه های اختصاصی با کارآفرینان برتر ایران را برای مدیریت کسب و کار خودتان برایتان قرارداده ایم.

دیدن نظرات بیشتر

تعداد کل نظرات: 0 نفر

تعداد سوالات ایجاد شده

0

دیدن همه سوالات

چک لیست های زندگی  جدید

هر روز چک لیست های جدید برای شما آماده و منتشر میکنیم.

تعداد کاربران استفاده کننده

0

دیدن چک لیست ها