موقعیت شما در سایت:

زندگی نامه مانی خوشبین

زندگی نامه مانی خوشبین

0 نظر

0 لایک

7337 بازدید

تاریخ انتشار: 1402/10/12

توضیحات

مانی خوشبین یک کارآفرین ایرانی، سرمایه گذار املاک و مستغلات و مدیر عامل کمپانی خوشبین است که هم اکنون ساکن ایالات متحده آمریکاست. در این پست به جزئیات زندگی او می پردازیم.

مانی خوشبین، یکی از افراد خودساخته ایرانی‌تبار مقیم آمریکا، زندگی‌نامه‌ای پر از پیشرفت از سطح پایین آغاز کرده و اکنون به یک میلیونر موفق تبدیل شده است. او عاشق ماشین‌های لاکچری است و به دائمی عکس و فیلم‌های ماشین‌های خود با ارزش صد دلاری را در اینستاگرام منتشر می‌کند. مانی خوشبین عمدتاً در زمینه املاک فعالیت دارد، اما در حال حاضر یک مجموعه کسب و کار را به نام "هولدینگ مانی خوشبین" اداره می‌کند که در آمریکا شناخته شده و او را یکی از شخصیت‌های برجسته حوزه املاک در این کشور کرده است.  شعار همیشگی مانی خوشبین که در عنوان اینستاگرامش نیز آمده: "هرگز تسلیم نشو!"، نشان از اصل "هرگز تسلیم نشدن" و ایستادگی در مقابل چالش‌ها و مشکلات زندگی دارد.


مانی خوشبین کیست؟


مانی خوشبین کیست؟

مانی خوشبین در تاریخ ۱۴ ژانویه ۱۹۷۱ میلادی (۱۴ دی ۱۳۴۹ شمسی) در تهران متولد شد. وقتی مانی ۱۴ سال داشت، خانواده‌اش تصمیم گرفتند به آمریکا مهاجرت کنند، به دلیل نزدیک شدن سن مانی به سن ویژه خدمت سربازی. خانواده‌اش که هفت نفره بودند، از جمله مانی و سه خواهر و برادرش به همراه پدر و مادرشان، در یک ون زندگی می‌کردند، چراکه امکان خرید یا اجاره خانه برای آن‌ها وجود نداشت. آنها در آمریکا با مشکلات زیادی مواجه بودند، از جمله مشکلات مالی و عدم تسلط به زبان انگلیسی. با این وضعیت، پیدا کردن کار برای آنها چالش بزرگی بود. با این حال، مانی خوشبین در سن کودکی تصمیم گرفت در بازار فروش کالاهای دست دوم در آمریکا کار کند. او در کنار تحصیلات، در آخر هفته‌ها در بازار کالاهای دست دوم فعالیت می‌کرد. مانی با وجود مشکلات مالی خانواده، به عنوان یک کودک محصل، در طول هفته به مدرسه می‌رفت و در روزهای تعطیل و آخر هفته به کار می‌پرداخت. او حتی توانسته برای خودش هم پس‌اندازی انجام دهد و به خانواده‌اش کمک مالی کند. در سن ۱۶ سالگی، مانی به عنوان کارمند اولین تجربه رسمی خود را در فروشگاه KMART شروع کرد و برای هر ساعت کار سه دلار و پانزده سنت دریافت می‌کرد. ابتدا به عنوان کارگر خدمات در محوطه پارکینگ این فروشگاه فعالیت می‌کرد و در یکسال، به عنوان معاون فروش کالاهای ورزشی در همان فروشگاه پیشرفت چشمگیری کرد.


ورود مانی خوشبین به عرصه فروش و بازاریابی


ورود مانی خوشبین به عرصه فروش و بازاریابی

رویای مانی خوشبین از محدودیت در فروشگاه‌های KMART فراتر بود. او دلیل اعتقاد قوی و باور قلبی به توانایی دست یابی به اهدافش، این شغل را رها کرد. مانی به یک شرکت بازاریابی در زمینه فروش خانه به خانه بسته‌های آجیل و شکلات پیوست. در این کار جدید، وظیفه مانی شامل بازاریابی و فروش بسته‌های آجیل بود. پیشرفت مانی در این زمینه، باعث شد که به سرعت نسبت به بازاریابان دیگر بهتر عمل کند و به عنوان پردرآمدترین بازاریاب شرکت تشخیص داده شود. این موفقیت، او را به فکر راه‌اندازی کسب و کار خود در همین حوزه انداخت. در سن ۱۸ سالگی، مانی با اجاره یک دفتر کوچک و خرید عمده آجیل و خشکبار، کسب و کار خود را آغاز کرد. او آجیل و خشکبار را بسته‌بندی کرده و به صورت عمده آنها را به مشتریان درب منازل فروخت. سودآوری قابل توجه از فروش بسته‌های خشکبار باعث تغییر اهداف مانی شد و او به عنوان صاحب کسب و کار خود تصمیم‌گیری کرد. اما یک هشدار از سازمان بهداشت در مورد بسته‌بندی‌های دستی مانی، به طریقی تمامی رویاهای او را نابود کرد. سازمان بهداشت به او اخطار داد که برای ادامه کسب و کار، باید از دستگاه‌های بسته‌بندی استفاده کند. اما هزینه این دستگاه‌ها بسیار بالا بود و مانی قدرت خرید آن هارا نداشت. تحت فشار سازمان بهداشت، کسب و کار نوپای مانی تعطیل شد و این موضوع به یک پایان ناخوشایند منتهی شد.



شروع دوباره مانی خوشبین پس از شکست

مدیر شعبه‌ای که مانی به آن آجیل می‌فروخت، از توانایی های مانی با خبر بود. وقتی متوجه شد که مانی تصمیم به تعطیلی کسب و کار خود گرفته است، از او خواست تا به عنوان معاون مدیر در شرکتش فعالیت کند. مانی قصد کار برای دیگران را نداشت، او قصد داشت کسب و کار جدیدی راه بیندازد. او در سن ۲۰ سالگی و با کمک یکی از دوستان پدرش، تصمیم به خرید یک پمپ بنزین سیار گرفت. اما برای خرید این پمپ، به مقداری وام نیاز داشت. متأسفانه شرکتی که وام می‌دهد، یک شرکت کلاهبرداری بود و معتبر نبود. پس از این موضوع، پس‌اندازهای مانی توسط شرکت وام‌دهنده بالا رفته و مشکلات مالی برای او پیش آمد. در سن ۲۲ سالگی، هنگامی که پولی نداشت و رزومه‌اش دچار مشکلات بود، به عنوان یک کارمند در بخش صدور وام یک شرکت مرهونات (جواز املاک و مستغلات) شروع به کار کرد. پس از شش ماه، مانی توانست شرکت مرهونات خود راه بیندازد. او قصد داشت با استفاده از این شرکت، به سرمایه‌گذاری در املاک مصادره شده بپردازد. در ابتدای فعالیت شرکت، با چالش‌ها و مشکلات زیادی مواجه شد، به خصوص به دلیل تبعیض نژادی که با آن مواجه بود. اما با ایستادگی و اراده قوی، مانی از مشکلات فراوان پیشگیری کرد. امروزه، او چندین شرکت در زمینه املاک و مستغلات دارد و یکی از موفق‌ترین افراد در این حوزه است. او با کمک این شرکت‌ها به موفقیت و رویاهایش دست یافته است.


شخصیت و علاقه مندی های مانی خوشبین


شخصیت و علاقه مندی های مانی خوشبین

مانی خوشبین فردی با شخصیت جذاب است که به چالش کشیدن خود علاقه دارد و همیشه تلاش می‌کند تا با پشتکار و تلاش، به موفقیت برسد. او در حال حاضر با همسرش لیلا میلانی، که یک مدل و بازیگر آمریکایی است، و فرزندانشان در نیوپورت کست زندگی می‌کند. مانی همواره در مصاحبه‌ها اعلام می‌کند که از خوشبخت‌ترین افراد جهان است. آنجلینا جولی بازیگر مورد علاقه مانی است و الویس پریسلی خواننده مشهور آمریکایی نیز جز اهتمامات هنری و علاقه‌های او است. وی برای سفرهای خود همواره فرانسه را ترجیح می‌دهد و سیگار برگ فانتزی جزو علایق و سلایق او است. جالب است بدانید که در این سفرها، مانی علی‌رغم مشکلات ممکن، پیراهن‌های مشکی به تن می‌کند.


مانی خوشبین، عشق ماشین



مانی خوشبین، عشق ماشین

مانی خوشبین با به اشتراک گذاری عکس‌های ماشین‌های لوکس و خانه‌های اشرافی خود در شبکه‌های اجتماعی، شهرت زیادی به دست آورده است. از دوران کودکی، او علاقه شدیدی به ماشین‌های لوکس و گرانقیمت داشته و همیشه آرزو داشته که اگر به ثروت برسد، ماشین‌های معروف و برند را به عنوان کلکسیون تهیه و نگهداری کند. به نظر می‌رسد که این علاقه به خودروها به حدی جذاب است که شرکت‌های خودروسازی برای مانی خوشبین مدل‌های سفارشی طراحی کرده و تولید می‌کنند. کلکسیون ماشین‌های مانی شامل مدل‌های معروفی همچون پورشه GT3 RS، رولز رویس در چندین مدل مختلف، McLaren مدل P1، بوگاتی ویرون و شیرون در چندین مدل، سالین Saleen مدل F7، مرسدس بنز SLR مدل 722 S و ده‌ها سوپر اسپورت دیگر می‌باشد که او در کلکسیون خود نگهداری می‌کند. این انتخاب‌های خودروها به همراه طراحی‌های منحصر به فرد برای مانی خوشبین، باعث محبوبیت او در جامعه آمریکا شده است.




مانی خوشبین به تازگی یک خودروی سفارشی به نام "پاگانی هوایرا هرمس" سفارش داده است و این خودرو به کلکسیون 30 میلیون دلاری او اضافه خواهد شد. این خودرو کاملاً سفارشی و اختصاصی است، و هیچ نمونه‌ای از آن تولید نشده است. در طراحی بدنه و رنگبندی این خودرو، مانی خوشبین از خلاقیت و آرزوهای خود بکار برده و خودرویی را ساخته است که در هر جنبه دقیقاً با تمایلات او سازگار است. در پاسخ به سوالی که چرا از مدل‌های فراری یا لامبورگینی در کلکسیون خود استفاده نمی‌کند، مانی خوشبین گفته است که قبلاً خودرویی از مدل 360 اسپایدر و یک مدل فراری F40 را از این شرکت سفارش داده بوده ولی از نتیجه کار راضی نبوده است. به همین دلیل با این شرکت دچار مشکل شده و معتقد است که لامبورگینی یا فراری هنوز به اندازه کافی انحصاری نیستند تا تمام نیازهای مشتریان را برآورده کنند.




در مدل‌های ماشین مانی خوشبین، تنها یک ماکت از آخرین ابرخودروی مک لارن با نام Ultimate از سری مدل‌های گرن تریسمو وجود دارد. این ماکت دارای بدنه‌ای از فیبر کربن است و تنها 30 عدد از آن در سراسر جهان تولید شده است. این ماکت‌ها شامل جعبه‌های اختصاصی هستند که تنها به مالکان این ماکت‌ها ارائه شده و جزو پروژه‌های ویژه محسوب می‌شوند. این جعبه‌ها توسط چهار شرکت خودروسازی با نام‌های اسپیدتیل، مرسدس-آام‌گ Project One، مک‌لارن سنا ارائه می‌شود.



دارایی های مانی خوشبین

مانی خوشبین مالک دارایی‌هایی به ارزش نزدیک به 80 میلیون دلار است. او بیشتر درآمد خود را از فعالیت‌های کارآفرینی و پروژه‌های مختلف کسب می‌کند، از جمله درآمد حاصل از شرکت در پروژه‌های ویدیویی در یوتیوب. خانه مانی خوشبین در نیوپورت کاست، کالیفرنیا، با مساحت یک هکتار واقع شده است. همچنین همسر او، لیلا میلانی، در زمینه لوازم زیبایی مو و مکمل‌های آن فعالیت دارد و با همکاری با لیلی قالیچی، در شرکتی به نام Ulta Beauty فعالیت می‌کند.


عروسی لیلا میلانی و مانی خوشبین



عروسی لیلا میلانی و مانی خوشبین

لیلا میلانی و مانی خوشبین در سال 2009 با یکدیگر آشنا شدند. پس از چند قرار و ملاقات، در نهایت دو سال بعد، با یک عروسی باشکوه، این دو عاشق یکدیگر شدند و ازدواج کردند. یک نکته جالب در این داستان این است که هیچ کدام از آنها اهل خوشگذرانی در کافه‌ها و شرکت در پارتی‌ها نبودند. به جای این‌ها، بیشتر وقت خود را با مطالعه و تماشای برنامه‌های مختلف سپری کردند.


آنچه که باید در مورد همسر مانی خوش بین بدانید!


آنچه که باید در مورد همسر مانی خوش بین بدانید!

لیلا میلانی، که در 2 آوریل سال ۱۹۸۲ در خانواده ایرانی به دنیا آمد، در حال حاضر در کالیفرنیا زندگی می‌کند. او به عنوان یکی از معروف‌ترین و زیباترین بانوان ایرانی شناخته می‌شود و در حوزه مد، لوازم آرایش و به عنوان یک میکاپ آرتیست فعالیت می کند. لیلا همچنین به عنوان یک بلاگر محبوب شناخته می‌شود و محصولات آرایشی و بهداشتی برند خود که کیفیت عالی دارند، توجه زیادی از سلبریتی‌های مشهور جهان، از جمله جنیفر لوپز، به خود جلب کرده‌اند. عشق لیلا به مد و عکاسی از دوران کودکی شکل گرفت و این علاقه او را به رشته طراحی مد و سپس به فعالیت‌های مدلینگ و حضور در مسابقات کشتی کج WWE سوق داد. او همچنین در تبلیغات مختلف شبکه‌ها و برنامه‌های تلویزیونی ظاهر شده و به عنوان یک مجری سابق نمایش‌های کشتی تمام زنان جیمی هارت فعالیت کرد. لیلا میلانی به دلیل استایل و زیبایی خود در ویدیو‌های خود، طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. او بعداً شرکتی را با نام Leyla Milani Hair تأسیس کرد که در زمینه تولید موی مصنوعی، پوستیژه و کلاه‌های گیس فعالیت دارد. لیلا معتقد به احترام به فرهنگ ایرانی است و از این روی درخواست‌هایی از شرکت در مسابقه Deal or No Deal را قبول کرد و با لقب "لاکی لیلا" به شهرت و موفقیت‌های بیشتر دست یافت. او از برندهای معتبر طلاسازی استفاده کرده و زیورآلات بسیاری از برندهای مشهور را دارا می‌باشد.

ارسال نظر

0دیدگاه

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید.
نظراتی که شامل الفاظ رکیک و توهین آمیز و بحث های سیاسی و قومیتی، تبلیغ، لینک باشد منتشر نشده و حذف می شوند.

خبر خوب اینکه در مقالات آموزشی مطالب زندگینامه افراد ثروتمند دنیا، خلاصه کتاب مدیریتی برای مدیران و مصاحبه های اختصاصی با کارآفرینان برتر ایران را برای مدیریت کسب و کار خودتان برایتان قرارداده ایم.

دیدن نظرات بیشتر

تعداد کل نظرات: 0 نفر

تعداد سوالات ایجاد شده

0

دیدن همه سوالات

چک لیست های زندگی  جدید

هر روز چک لیست های جدید برای شما آماده و منتشر میکنیم.

تعداد کاربران استفاده کننده

0

دیدن چک لیست ها