موقعیت شما در سایت:

زندگینامه مایکل دل

زندگینامه مایکل دل

0 نظر

0 لایک

1078 بازدید

تاریخ انتشار: 1402/02/04

مایکل دل کیست؟

مایکل دل (Michael Dell) کارآفرین و بنیان‌گذار شرکت دل (Dell) است. او در 23 فوریه 1965 در هیوستون، تگزاس، آمریکا به دنیا آمد.

مایکل ساول دل یک بیزنسمن و بشردوست آمریکایی ست. او موسس، رئیس و مدیر عامل مجموعه تکنولوژی های دل (Dell Technologies) می باشد. تکنولوژی های دل بزرگترین شرکت زیرساختی تکنولوژی در جهان است. مایکل دل یکی از کارآفرینان دهه های ۱۹۸۰ و ۱۹۹۰ بود که مانند استیو جابز و دیگران، توانست استارتاپی در حوزه فناوری تأسیس کرده و آن را به بلوغ برساند. البته او بر خلاف جابز هیچگاه مدیریت شرکت خودش را رها نکرد و با قدرت به کار خود ادامه داد. او لقب پایدارترین مدیرعامل دنیای کامپیوتر را یدک می کشد چون بیشترین سال های مدیریت را در شرکت خودش داشته است. دل یکی از ولخرج ترین میلیاردرهای دنیای فناوری است. خانه ها و ویلا های شخصی، هواپیماهای تفریحی و دیگر دارایی های گران قیمت، او را به ثروتمندی خاص در دنیای فناوری تبدیل کرده است.
مایکل دل در سال ۱۹۶۵ در هوستون ایالت تگزاس آمریکا و در خانواده ای یهودی متولد شد. مادر او، لورین شارلوت، یک فعال بازار سهام و پدرش، الکساندر دل، دندانپزشک اورتودنسی بود. دل دوران تحصیل ابتدایی را در مدرسه هراد هوستون گذراند. او از همان سنین کودکی به صورت پاره وقت به فعالیت جزئی در خرید و فروش سهام مشغول بود. او علاقه زیادی به دنیای کامپیوتر از خود نشان می داد و در هفت سالگی با خرید یک ماشین حساب، مسیر زندگی خود را به سمت فناوری های دیجیتال مشخص کرد.
مایکل در 12 سالگی یک حراج تمبر راه انداخت و از این راه توانست 1000 دلار کسب کند. او در سن ۱۵ سالگی اولین کامپیوتر خود را که یک Apple II بود خریداری کرد و با دمونتاژ کردن آن، اجزای مختلفش را مطالعه نمود. دل برای تحصیل در مقطع دبیرستان وارد مدرسه مموریال در هوستون شد.
بیوگرافی مایکل دلیکی از شغل های پردرآمدی که دل در دوران نوجوانی داشت، فروش حق اشتراک مجله هوستون پست بود. او با مطالعه افراد علاقمند به خرید اشتراک و به کمک دوستان و همکلاسی هایش، توانست درآمد مناسبی از این کار کسب کند. درآمد او در سال اول حدود ۱۸ هزار دلار و بیشتر از درآمد برخی از معلمانش بود. گفته می شود که او تا ۱۶ سالگی پول کافی برای خرید یک بی ام و را به دست آورده بود. 
مایکل به اصرار والدینش در سال ۱۹۸۳ وارد دانشکده پزشکی شد؛ اما علاقه او به دنیای کامپیوتر هیچگاه ذهنش را رها نمی کرد. او در خلال تحصیل در دانشگاه تگزاس، شغلی پاره وقت در زمینه کامپیوتر راه اندازی کرد. مایکل کامپیوترهای شخصی را ارتقاء می داد یا تعمیر می نمود. درآمد او در ماه اول کار به ۱۸۰ هزار دلار رسید. پس از آن مایکل دیگر به دانشگاه بازنگشت.
مایکل دل سپس در سن ۱۹ سالگی زندگی خود را برنامه ریزی نمود. او دقیقا می دانست که چه می خواهد به دست آورد و آن را به دست آورد. 
دل پس از مدتی فعالیت در بازار قطعات کامپیوتر متوجه شد که درآمد فروش مستقیم قطعات، بسیار بیشتر از خرده فروشی و مونتاژ کامپیوترهای شخصی است. او پس از کسب درآمد کافی، دانشگاه را رها کرد و تمرکز اصلی خود را روی کسب و کار فروش کامپیوتر گذاشت. البته مایکل در سال ۱۹۹۹ به دانشگاه بازگشت و برای ثبت تصاویر یادگاری دانشجویان در مراسمی در دانشگاه تگزاس شرکت کرد.
مایکل دل در سال ۱۹۸۴، شرکت PC's Limited را ثبت نمود. رشد کسب و کار او به حدی بود که در سال اول شروع به کار، درآمدش به بیش از ۶ میلیون دلار رسید. سه سال بعد، نام شرکت به Dell Computer Corp تغییر کرد. در سال های ابتدایی، شرکت دل کارمندان کمی داشت که وظایف مختلفی مانند فروش، ساخت و تعمیر قطعات و آماده کردن سفارشات را انجام می دادند.
دانشگاه مایکل دل رشد شرکتی که مایکل دل بنا کرده بود به حدی رسید که او در ۲۷ سالگی به عنوان مدیرعامل در لیست ۵۰۰ شرکت برتر وبسایت فورچن قرار گرفت. یکی از نقاط عطف تاریخ دل و شرکت تحت مدیریتش، تصمیم به فروش محصولات از طریق اینترنت بود. آنها وبسایت Dell را به صورت رسمی برای فروش محصولات معرفی کردند و سرورهای اختصاصی خود را نیز راه اندازی نمودند. از همان سال های ابتدایی، آمار فروش این شرکت حدود یک میلیون دلار در روز شد.
مایکل دل چند سال پس از جایگیری در میان ثروتمندان جهان، تصمیم گرفت شرکتی برای مدیریت درآمدها و سرمایه گذاری های خانوادگی‌ تأسیس کند. او در سال ۱۹۹۸ شرکت MSD Capital را برای این منظور ثبت کرد. فعالیت های این شرکت شامل مدیریت تمامی سرمایه گذاری ها و املاک و مستغلات خانواده دل است. این شرکت حدود ۸۰ کارمند داشته و در شهرهای نیویورک، سانتا مانیکا و لندن شعبه دارد. از مواردی که MSD در آنها سرمایه گذاری کرده است می توان به شرکت های IHOP، Applebee's،Domino  و همچنین تجارت مشاوره املاک در مکزیک، هاوایی و کالیفرنیا اشاره نمود.
مایکل دل یک بار سمت مدیریت عامل شرکتش را رها کرد. او در سال ۲۰۰۴ این عنوان را به کوین رولیز داد و خودش به عنوان رئیس هیئت مدیره به کار ادامه داد. البته در سال ۲۰۰۷، بار دیگر هیئت مدیره از او درخواست کردند که به شغلش بازگردد.
سهام شرکت مایکل دلدل در سال ۲۰۱۳ تصمیم گرفت که مالکیت اکثر سهام شرکتش را تصاحب کند و بار دیگر شرکت را به صورت خصوصی اداره نماید. او در این سال به کمک شرکت مدیریت سرمایه سیلور لیک پارتنرز، مایکروسافت و کنسرسیومی از شرکت های وام دهی، توانست ۷۵ درصد از سهام شرکت را به مالکیت خود درآورد. البته این انتقال با چالش های متعددی همراه بود؛ اما در نهایت شرکت دل بار دیگر به صورت خصوصی درآمد. این انتقال، ۲۵ میلیارد دلار برای این سرمایه گذار موفق هزینه داشت.
البته زندگی برای مایکل دل همیشه بر وفق مراد نبوده است. تمامی شرکت های بزرگ مانند دل در طول تاریخ خود با چالش های متنوعی روبرو بوده اند. یکی از چالش های بزرگ، اشکالات ساخت کامپیوترها بود که شرکت را مجبور به پرداخت ۳۰۰ میلیون دلار هزینه تعمیرات کرد. این اتفاق، جایگاه دل را در صدر شرکت های فناوری با مشکل مواجه نمود. نکته مهم در این اتفاق آن بود که پس از مدتی مشخص شد کارمندان از ایرادات محصولات مطلع بوده اند. 

اعتقادات شخصی و نحوه مدیریت

اعتقادات مایکل دلمایکل دل در سال ۱۹۸۹ با خانمی به نام سوزان لیبرمن ازدواج کرد. لیبرمن یک طراح لباس اهل دالاس بود. آنها دارای چهار فرزند هستند. مایکل دل یکی از خجالتی ترین و البته پرخرج ترین کارآفرینان و میلیاردرهای دنیا است. او در مورد حفاظت از خانواده اش سختگیری زیادی دارد. گفته شده هزینه سالانه اقدامات امنیتی او برای خانواده، ۲.۷ میلیون دلار است. البته با وجود نگرانی از امنیت خانواده، او هیچ مانعی برای حضور فرزندانش در شبکه های اجتماعی ایجاد نکرده است. برای مایکل خانواده بسیار مهم است. 
از نظر مایکل دل، یکی از بهترین راه ها برای فروش محصولات به ویژه محصولات رایانه ای، آماده کردن محصول موردنظر مصرف کننده نهایی به طور مستقیم با ارائه خدمات پشتیبانی بهتر و گرفتن بازخورد مستمر از مشتریان و به کار گیری آن در ارائه بهتر محصول و خدمت می باشد. او در مصاحبه ای گفته است که ما در شرکت خود به نیازهای بازار توجه می کردیم و آنها را به مشتریان تحویل می دادیم. شرکت دل مدافع و حامی مشتری ست نه مدافع فناوری یا محصول خاص یا برنامه راهبردی و یا هر چیز دیگر. مایکل گفته ما فناوری را برای خود فناوری عرضه نمی کنیم، فناوری را عرضه می کنیم که نیازهای مشتری را پاسخ دهد. ما روی مهندسی ارزش تکیه می کنیم زیرا برای مشتری، هزینه و دوام محصول مهم است. بازخورد مشتری به صورت روزانه دریافت شده و در تغییر و توسعه محصول و فرآیند به کار گرفته می شود.
مایکل دل می گوید خیلی چیزها باعث موفقیت می شوند. من نمی خواهم فقط به کارهایی بپردازم که خودم دوست دارم. می خواهم کارهایی انجام بدهم که باعث موفقیت شرکت می شوند. او گفته توصیه می کنم کسب و کاری راه نیندازید که هر کس دیگری هم مشغول انجام آن است، به دنبال کسب و کاری نروید که در ظاهر پول زیادی نصیبتان می کند، بلکه کسب و کاری راه بیندازید که به آن علاقه دارید و نیاز می بینید.
از نظر مایکل دل اگر فرد سعی کند همه چیز را خودش کنترل کند، باید بداند که خودش را محدود کرده است. اینکه تمام تصمیم گیری های سازمان به مرکز شرکت یا یک شخص واگذار گردد، استراتژی غلطی ست.
 اعتقادات مایکل دلجالب است که او گفته هرگز سعی نکنید باهوش ترین فرد یک اتاق باشید. اگر هم هستید، من به شما پیشنهاد می کنم افراد باهوش تر را هم به اتاق دعوت کنید یا اتاق دیگری پیدا کنید.
از نظر مایکل دل چیزی به نام موفقیت خودساخته وجود ندارد پس روابط خود را گسترش دهید.
دل هشدار داده که مراقب باشید وارد کسب و کارهای جدید نشوید، انتظار نداشته باشید بتوانید با تجربه و زیرساخت کم، با یک دست چند هندوانه بردارید و غوره نشده مویز شوید. سعی کنید که از شکست هم نترسید. با شکست، همه چیز یاد می گیرید.

شرکت های مایکل دل

Dell Technologies
 شرکت های مایکل دلشرکت تکنولوژی های دل یک شرکت فناوری چندملیتی ست که دفتر مرکزی آن در راند راک، تگزاس قرار دارد. این شرکت توسط مایکل دل راه اندازی شده و خود او هم در حال حاضر مدیرعامل این شرکت می باشد. تکنولوژی های دل در نتیجه ادغام شرکت دل و EMC کورپوریشن در سپتامبر ۲۰۱۶ شکل گرفت. محصولات دل شامل رایانه های شخصی، سرورها، تلفن های هوشمند، تلویزیون، نرم افزارهای رایانه ای، امنیت رایانه، امنیت شبکه و همچنین خدمات امنیت اطلاعات است. دل در رتبه بندی فورچن ۵۰۰ در سال ۲۰۱۸ از بزرگترین شرکت های ایالات متحده بر اساس درآمد کل، رتبه ۳۵ را کسب کرد. تقریبا ۵۰ درصد درآمد این شرکت از ایالات متحده به دست می آید. شرکت دل در دو بخش فعالیت می کند: ۱- بخش مشتری محوری (دربرگیرنده ۴۸ درصد از درآمد مالی اش در سال ۲۰۱۹): این بخش محصولاتی همچون رایانه های شخصی رومیزی، نوت بوک، تبلت، و لوازم جانبی مانند مانیتور، چاپگر و پروژکتور را با نام تجاری Dell تولید می کند. ۲- بخش زیرساختی (دربرگیرنده ۴۱ درصد از درآمد مالی اش در سال ۲۰۱۹): این بخش خدماتی همچون سرورها، ذخیره سازی و شبکه را ارائه می دهد. «سیستم توزیع مستقیم» و «عرضه انبوه کالا مطابق دلخواه مشتری» از ویژگی های شرکت دل است. 
شرکت دل مالکیت خود را در Boomi، VMware و Pivotal Software واگذار نمود و از آن طرف بیزنس های دیگری را مانند Secureworks و Virtustream در اختیار گرفت.

VMWAre Inc
 شرکت های مایکل دلشرکت VMWAre یک شرکت فناوری آمریکایی ست که در زمینه محاسبات کلاود و مجازی سازی فعالیت می کند. VMWAre اولین شرکت تجاری موفقی بود که ساختمان رایانه ای x86 را به صورت مجازی درآورد. نرم افزار دسکتاپ VMWAre روی سیستم عامل های Microsoft Windows، Linux و macOS قابل اجرا هستند. VMware ESXi، که هایپروایزر نرم افزار سازمانی آن هست، یک سیستم عامل است که بر روی سخت افزار سرور اجرا می شود.
در سال ۲۰۲۲، Broadcom Inc. توافقنامه ای را برای خرید VMWAre در یک معامله نقدی-سهامی به ارزش ۶۱ میلیارد دلار به امضا رساند. 
مایکل دل سهامدار شرکت VMWAre است که در سال ۲۰۲۱ از Dell جدا شد. اواخر سال ۲۰۲۱، شرکت تکنولوژی های دل، اسپین-آف VMWAre را از طریق سود سهام ویژه تکمیل کرد. پس از اسپین-آف، دل مالک حدود ۱۷۰ میلیون سهام VMWAre است. 

MSD Capital
 شرکت های مایکل دلمایکل دل شرکت ام اس دی کپیتال را برای نظارت بر ثروت رو به رشد خود ایجاد کرد. ام اس دی کپیتال یک شرکت سرمایه گذاری خصوصی آمریکایی است که سرمایه مایکل دل و خانواده اش را مدیریت می کند. این سرمایه شامل وجه نقد و سایر دارایی ها می شود. این شرکت که در نیویورک مستقر است و دفاتری در سانتا مونیکا و وست پالم بیچ دارد، در سال ۱۹۹۸ تاسیس شد. در سال ۲۰۰۹ ام اس دی کپیتال، گروه MSD Partners را تشکیل داد. این گروه متشکل از مشاورانی در حوزه سرمایه گذاری بود که همگی عضوی از کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده بودند. هدف این گروه، توانمند کردن سرمایه گذاران خارجی برای سرمایه گذاری در استراتژی هایی بود که ام اس دی کپیتال ارائه می داد. MSD Partners بر چهار حوزه سرمایه گذاری تمرکز دارد: اعتبار، سهام خصوصی، املاک و مستغلات و رشد سهام. شرکت ام اس دی کپیتال در بسیاری از هتل ها نیز سهام دارد از جمله هتل های معروف Four Seasons Maui، Calvin Klein، IHOP، Applebees و Grand Central Station. 

Michael and Susan Dell Foundation
شرکت های مایکل دلدر سال ۱۹۹۹ دل و همسرش سوزان، بنیاد Michael and Susan Dell را تأسیس کردند که یک موقوفه بیش از یک میلیارد دلاری است و بر روی مسائل مربوط به کودکان، کمک هزینه ها، آموزش شهری، سلامت کودکان و ثبات اقتصادی خانواده تمرکز دارد. این نشان‌ دهنده این است که دل، معجزه امور خیر و کمک‌ رسانی را نیز دریافته است.
این مؤسسه در سال ۲۰۰۶، رقمی در حدود ۵۰ میلیون دلار کمک مالی به سه سازمان مرتبط با سلامت اعطا کرد: مرکز مایکل و سوزان دل برای پیشرفت زندگی سالم، موسسه تحقیقات کودکان دل برای تکمیل یک مرکز پزشکی برای کودکان، و همچنین ساخت ساختمان جدید علوم کامپیوتر در دانشگاه تگزاس در پردیس آستین. هزینه بزرگ بعدی مربوط به سال ۲۰۱۳ بود که این بنیاد ۵۰ میلیون دلار برای تاسیس دانشکده پزشکی در دانشگاه تگزاس ارائه کرد. این بنیاد همچنین رقمی حدود ۱.۲۳ میلیارد دلار برای اقدامات عام المنفعه در آمریکا، هند و شمال آفریقا اهدا کرده است. دل در انجمن اقتصاد جهانی، شورای کسب و کار آمریکا و مدرسه کسب و کار هند نیز در هیئت مدیره عضویت دارد. مایکل دل همچنین پشتوانه تاسیس پردیس جامعه یهودی در محله هیلز آستین بوده است.

مایکل دل کار خود را از کجا شروع کرد؟

دل کار خود را با تأسیس شرکت PC's Limited در سال 1984 شروع کرد. او در آن زمان، با فروش کامپیوترهای ساخت خود، قیمت پایین و کیفیت بالا، موفقیت‌های بزرگی را کسب کرد.

خانه و مستغلات ثروتمندان دنیا

خانه شهر آستین
خانه های مایکل دلمنزل شخصی خانواده دل مساحتی حدود ۳ هزار متر مربع دارد و در حومه شهر آستین واقع شده است. این خانه به دلیل طراحی خاص و سیستم های امنیتی پیشرفته، لقب قلعه را یدک می کشد. منزل شخصی مایکل دل دارای هشت اتاق خواب، یک زمین تنیس، استخرهای سرپوشیده و روباز است و چشم اندازی زیبایی رو به دریاچه شهر آستین دارد. این خانه هنوز هم یکی از گران قیمت ترین خانه های ایالت تگزاس می باشد.

خانه منطقه بورلی هیلز
خانه های مایکل دل 
مایکل دل خانه ای دیگر به مساحت ۵۰۰ متر مربع در ارتفاعات بورلی هیلز دارد. 

خانه شهر بوستون
 خانه های مایکل دلمایکل دل در سال ۲۰۱۷ قراردادی را برای یک پنت هاوس به امضا رساند. این برج با اندکی اصلاحات به بلندترین سازه مسکونی در بوستون تبدیل شد. این پنت هاوس اخیرا ۴۰ میلیون دلار قیمت گذاری شده است.  

کاندو شهر نیویورک
خرید یک برج آپارتمانی در منطقه One57، در خیابان 57 غربی منهتن که بیش از 1000 فوت ارتفاع دارد، به مبلغ بیش از ۱۰۰ میلیون دلار توسط مایکل دل، رکورد جدیدی را برای گران ترین خانه فروخته شده در شهر نیویورک ایجاد کرد. با توجه به طرح پیشنهادی برای توسعه، این محل اقامت بیش از ۱۰ هزار فوت مربع زیر بنا دارد که دارای شش اتاق خواب و شش حمام است. این آپارتمان لوکس، چشم انداز وسیعی از سنترال پارک دارد. 


مایکل دل چگونه موفق شد؟

مایکل دل با توجه به تمرکز بر نیازهای مشتریان، ارائه محصولات با کیفیت و قیمت پایین، توانست با شرکت دل به موفقیت‌های بزرگی دست یابد. ثروت او در سال 2021، به گفته فوربس، 46.2 میلیارد دلار بوده است.

ثروت مایکل دل چقدر است؟

ثروت خالص دارایی های او در تاریخ ۱۷ مارس ۲۰۲۳ معادل ۵۰.۵ میلیارد دلار آمریکا می باشد.


ماشین های لوکس ثروتمندان

2004 Porsche Boxster
ماشین های مایکل دل این خودرو اسپرت پورشه یکی از سریعترین و لاکچری ترین خودرو ها در جهان است. تنها تعداد محدودی از این خودرو در جهان وجود دارد (مثل پراید) و یکی از زیباترین خودروهای اسپرت اتوماتیک در دنیا ست. صندلی های آن بسیار راحت بوده و سیستم صوتی آن در جای جای خودرو تعبیه شده است. 

Porsche Carrera GT
ماشین های مایکل دل یکی از بهترین و هیجان انگیزترین خودروهای ساخت شرکت پورشه، این خودرو است. مایکل دل سلیقه خوبی در انتخاب خودرو دارد و این پورشه یکی از ماشین های مورد علاقه اوست. موتور این خودرو V10 بوده و قیمت آن ۴۰۰ هزار دلار است. سرعتش تنها در ۴ ثانیه از ۰ به ۶۰ می رسد. رانندگی با این خودرو تجربه بسیار جالبی ست. سقف آن قابل برداشتن است و سیستم هدایت فوق العاده ای دارد.

Hummer H2
 ماشین های مایکل دلاین خودرو ویژگی های کاربردی یک کامیون و یک خودرو اسپرت را دارا ست. مایکل دل واقعا از راندن این خودرو لذت می برد. این خودرو امکانات لوکسی همچون صندلی های گرمایشی، رادیو هدایت کننده و سرعتی فوق العاده را دارا ست. هم بیرون و هم داخل خودرو فوق العاده زیبا ست.

قفسه لباس ها و زیورآلات
مایکل دل مکانی فقط مخصوص لباس، ساعت، زیورآلات و سایر آیتم های خود دارد که همگی آنها برند بوده و قیمتی هستند. هر لباس و هر برندی که به ذهنتان برسد در قفسه لباس های او یافت می شود. نایکی، لویی ویتون، گوچی، و ...

جت خصوصی Gulfstream 500
 جت شخصی مایکل دلمایکل دل جتی با قیمت ۱۴.۶ میلیارد دلار دارد! این هواپیمای Gulfstream 500 یکی از گران ترین هواپیماهای دنیا ست. هیچ محدودیتی در پرواز این جت وجود ندارد. می توانید با آن هر زمانی که بخواهید به هر جایی که بخواهید بروید. این هواپیما می تواند ۱۵ مسافر را حمل کند و فضای داخلی آن هم به سلیقه مشتری ساخته می شود. این هواپیما یکی از بهترین جت های خصوصی ست چراکه موتوری فوق العاده عالی دارد. این هواپیما می تواند تا ارتفاع ۵۱ هزار فوتی پرواز کند و سرعت آن تقریبا هزار کیلومتر بر ساعت است. 

هتل خصوصی هوالالای
هتل شخصی مایکل دلخانه ها و ویلاهایی در جزایر کارائیب و هاوایی نیز در لیست املاک این میلیاردر آمریکایی قرار دارد. مایکل دل صاحب هتلی خصوصی در هوآلالای در هاوایی ست. این هتل گرانترین هتل در ایالات متحده است. این هتل خصوصی بیش از ۵ استخر شنا داشته و منظره ای زیبا رو به اقیانوس دارد. اجاره اقامت یک شبه در این هتل، ۱۸ هزار دلار است. لوکیشن آن بسیار عالی ست و مایکل دل این هتل را به قیمت ۲۸۰ میلیون دلار خریداری کرده است. این هتل همچنین چندین رستوران و بار دارد. اسباب و اثاثیه آن بسیار لوکس بوده و دارای اسپا و باشگاه می باشد.  

کلکسیون هنری مایکل دل
کلکسیون مایکل دل مایکل دل همچنین سلیقه خوبی در هنر دارد. او تابلوهای عکاسی کمیاب و گران قیمت را اجاره کرده و بسیاری از آنها را خریداری کرده است. او یک تابلو را به قیمت ۱۸۵ هزار دلار خرید. این بزرگترین معامله در تاریخ فقط برای یک تابلو عکس بوده است.

کلکسیون خودروهای قدیمی

مایکل دل به جمع آوری اتومبیل های لوکس علاقمند است. او کلکسیونی کوچک از خودروهای قدیمی و مدرن پورشه به همراه یک خودروی هامر دارد.

مایکل دل چگونه پولدار شد؟

مایکل دل با تأسیس شرکت خود و ارائه محصولات با کیفیت و قیمت پایین، پولدار شد. برای کاهش هزینه‌ها، او با تأسیس یک زنجیره تأمین مستقیم با تولیدکنندگان، قیمت را کاهش داد.

یکی از نقاط قوت مایکل دل چه بود؟

یکی از نقاط قوت مایکل دل، طراحی و توسعه محصولات با کیفیت و قیمت پایین است.

یکی از دلایل موفقیت مایکل دل چه بود؟

یکی از دلایل موفقیت مایکل دل، استفاده از رویکردهای نوآورانه در مدیریت کسب و کار، تمرکز بر نیازهای مشتریان و توانایی در شناسایی فرصت‌هایی برای توسعه کسب و کار بوده است.

مایکل دل چطور مدیریت می کند؟

مایکل دل با تشکیل تیم‌های موفق در شرکت خود، به مدیریت کسب و کار می‌پردازد. او به عنوان یک رهبر انگیزشی شناخته شده است که از تلاش برای جذب و نگه داشتن استعدادهای برتر و تشویق آن‌ها برای کار در شرکت خود استفاده می‌کند.

ارسال نظر

0دیدگاه

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید.
نظراتی که شامل الفاظ رکیک و توهین آمیز و بحث های سیاسی و قومیتی، تبلیغ، لینک باشد منتشر نشده و حذف می شوند.

خبر خوب اینکه در مقالات آموزشی مطالب زندگینامه افراد ثروتمند دنیا، خلاصه کتاب مدیریتی برای مدیران و مصاحبه های اختصاصی با کارآفرینان برتر ایران را برای مدیریت کسب و کار خودتان برایتان قرارداده ایم.

دیدن نظرات بیشتر

تعداد کل نظرات: 0 نفر

تعداد سوالات ایجاد شده

0

دیدن همه سوالات

چک لیست های زندگی  جدید

هر روز چک لیست های جدید برای شما آماده و منتشر میکنیم.

تعداد کاربران استفاده کننده

0

دیدن چک لیست ها