موقعیت شما در سایت:

فرمول موفقیت نادر رفتاری

فرمول موفقیت نادر رفتاری

فایل صوتی مصاحبه: دارد

مصاحبه کننده: دکتر رضا یادگاری

تهیه کننده: سمینارما

0 نظر

0 لایک

592 بازدید

تاریخ انتشار: 1402/02/07

توضیحات

در این برنامه با عنوان  فرمول موفقیت نهایی و با مصاحبه اختصاصی نادر رفتاری ، مدیریت رستوران های چلوکبابی رفتاری همراه شما هستیم.
در این برنامه با نادر رفتاری همراه می شویم تا از تجربیات، تلخی ها و شیرینی های زندگی و کسب و کار نادر رفتاری برای شما صحبت کنند.

در این برنامه نادر رفتاری  از تجربیات خودشان و اینکه چطور شد به عنوان مدیریت رستوران های چلوکبابی رفتاری شناخته شدند برای شما صحبت می کنند.

این بار اول نیست که یک کارآفرین موفق سعی کرده تجربیات خود را به عنوان فرمول موفقیت در اختیار دیگران قرار بدهد.اما هیچ فکر کرده اید که چرا با وجود این حجم از کتاب های موفقیت و انگیزشی هنوز تعداد میلیونرهایی که با تکیه بر ایده های ساده اما درخشان پولدار شده اند آن قدر کم است؟
جواب این سوال را فقط می شود در "تلاش" بسیار تا رسیدن به هدف دانست و چه بهتر که در این مسیر از تجربیات آنهایی که به سلامت به مقصد رسیده اند استفاده کنیم .

فرمول موفقیت نادر رفتاری


چطور یک رستوران دار موفق شویم؟

یکی از مشهورترین چلوکبابی های ایران، چلوکبابی رفتاری است. آغاز به کار چلوکبابی رفتاری به حدود یک قرن پیش  باز می گردد. حاج علی اکبر رفتاری در سال 1290 در زیر بازارچه قوام الدوله واقع در میدان شاپور که یکی از میدان های بزرگ آن روز تهران بود چلوکبابی رفتاری را راه اندازی کرد، این چلوکبابی 150 متر مربع مساحت داشت و با 16 کارگر زیر نظر شادروان علی اکبر رفتاری اداره می شد.
استقبال روز افزون مراجعه کنندگان به چلوکبابی رفتاری، حاج علی اکبر رفتاری را به این نتیجه رساند که محل فعلی جوابگو نیست و باید محل بزرگتری را برای این کار در نظر بگیرد تا بتوان خدمات بهتر و بیشتری به مشتریانش ارئه نماید.
در سال 1344 رفتاری در همان محدوده  میدان شاپور ساختمانی با مساحت 650 متر مربع در 1.5 طبقه به این منظور خریداری کرد. این ساختمان پس از بازسازی، با حدود 25 پرسنل با تجربه آماده پذیرایی از مشتریان شد.
پس از فوت حاج علی اکبر رفتاری، فرزندان او مدیریت چلوکبابی را به عهده گرفتند و کار پدر را ادامه دادند.
توجه به بهداشت غذای تهیه شده در چلوکبابی رفتاری، تا حدی بود که برای اولین بار در ایران بازدید مشتریان از آشپزخانه قبل از صرف غذا حق مسلم آنان شمرده می شد.
آشپزخانه در سالن غذاخوری به شکلی بنا شده بود که مشتریان به راحتی بتوانند از آن بازدید کنند.
کیفیت مطلوب غذای رفتاری که زبانزد تهران نشینان بود منجر به توسعه چلوکبابی رفتاری شد، و در سال  1354 با همت محمود رفتاری (پیش‌کسوت ورزش کشتی ایران) تعمیراتی اساسی در این محل صورت گرفت و به ساختمانی 4 طبقه با زیربنای 1560 متر مربع تبدیل شد که در آن 50 کارگر مشغول به کار بودند. وضعیت جدید ساختمان امکان برگزاری مراسم و جشن ها را فراهم کرده بود و تالاری به این منظور اختصاص پیدا کرد تا خدمات بیشتری به مشتریان ارائه شود.

فرمول موفقیت نهایی و با مصاحبه اختصاصی نادر رفتاری ، مدیریت رستوران های چلوکبابی رفتاری

نادر رفتاری کیست؟

نادر رفتاری در هفتم تیرماه سال 1342 در تهران متولد شد وی از کودکی به آشپزی که حرفه‌ی خانوادگیش بود علاقه مند شد. اما بنا به صلاحدید پدر جهت تحصیل عازم انگلستان شد  وی در سال 1364 جهت ادامه راه پدر به وطن بازگشت و پس از بازگشت از انگلستان تحت نظارت پدر و عموی خود، کار در رستوران را از ساده ترین کارها شروع کرد.


پشتکار برای رسیدن به موفقیت کافیست؟

او در آغاز کار بی هیچ تفاوتی نسبت به سایر کارگران، به کارهایی همچون نظافت و ظرفشویی پرداخت. و در سال 1369 با توجه به علاقه و پشت کار فراوان، مدیریت مجموعه را به عهده گرفت و با موفقیت به کار ادامه داد. نادر رفتاری در سال 1378 شعبه ی رفتاری را در یکی از برج های سعادت آباد واقع در غرب تهران تاًسیس نمود. شعبه ی جدید در 2 طبقه فوقانی این برج با مساحت 1150 متر مربع زیربنا است که یک طبقه آن رستوران و طبقه دیگر آن به تالارهای برگزاری مراسم اختصاص دارد.
رستوران در بالاترین طبقه ساختمان واقع شده که چشم انداز زیبایی به شهر تهران دارد و در حال حاضر 60 نفر پرسنل در آن مشغول به کار می باشند. این رستوران به طور متوسط روزانه 700 پرس غذای مختلف از جمله چلوکباب به مشتریان خود عرضه می کند و با توجه به استقبال مردم ایشان تاکنون 7 شعبه دیگر در تهران و یک شعبه را نیز در کرج راه اندازی نموده اند.


برای رسیدن به موفقیت تمایل درونی خودرا دنبال کنیم!

همچنین ایشان علاوه بر حرفه خانوادگی بنا به تحصیلات وعلاقه در صنعت قطعه سازی و تجهیزات الکترونیکی و ساختمانی نیز کارخانجاتی را  راه اندازی و بهره برداری نمودند که با توجه به تمایل درونی ایشان به آشپزی، به روز کردن و سالم کردن غذای ایرانی و گسترش هر چه بیش تر غذای ایرانی سالم تمام وقت خود را در این حرفه گذراندند.

در این برنامه تجربیات گرانی را به شرح زیر برایتان آماده کرده ایم:
مدیریت تخصصی
توجه به منابع انسانی
یافتن پتانسیل های موجود
خلاقیت، رمز توسعه
توسعه کسب و کار

من این فرمول موفقیت را به دانش آموزان زندگی که بی وقفه در مواجهه با ترس‌ ها می‌رقص اند، کسانی که موانع را با قاطعیت و سرکشی کنار می‌زنند، افرادی که با وجود عجیب بودن رویاهای غیرواقعی‌شان، آن ها را دنبال می‌کنند، تقدیم میکنم.
به قول تئودور روزولت : " به آن ها که جایگاه شان در کنار ترسوهایی نیست که نه شکست را می‌شناسند و نه پیروزی را"


دانلود فایل های پیوست

+1فایل

ارسال نظر

0دیدگاه

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید.
نظراتی که شامل الفاظ رکیک و توهین آمیز و بحث های سیاسی و قومیتی، تبلیغ، لینک باشد منتشر نشده و حذف می شوند.

خبر خوب اینکه در مقالات آموزشی مطالب زندگینامه افراد ثروتمند دنیا، خلاصه کتاب مدیریتی برای مدیران و مصاحبه های اختصاصی با کارآفرینان برتر ایران را برای مدیریت کسب و کار خودتان برایتان قرارداده ایم.

دیدن نظرات بیشتر

تعداد کل نظرات: 0 نفر

تعداد سوالات ایجاد شده

0

دیدن همه سوالات

چک لیست های زندگی  جدید

هر روز چک لیست های جدید برای شما آماده و منتشر میکنیم.

تعداد کاربران استفاده کننده

0

دیدن چک لیست ها