موقعیت شما در سایت:

فرمول موفقیت مهدی صفایی

فرمول موفقیت مهدی صفایی

فایل صوتی مصاحبه: دارد

مصاحبه کننده: دکتر رضا یادگاری

تهیه کننده: سمینارما

0 نظر

0 لایک

211 بازدید

تاریخ انتشار: 1402/02/10

توضیحات

در این برنامه با عنوان فرمول موفقیت نهایی و با مصاحبه اختصاصی مهدی صفایی، قهرمان مسابقات جهانی کیک بوکسینگ و بنیانگذار اولین کانسپت تشریفات و بادیگارد همراه شما عزیزان هستیم.
با مهدی صفایی، قهرمان مسابقات جهانی کیک بوکسینگ و بنیانگذار اولین کانسپت تشریفات و بادیگارد همراه می شویم تا از تجربیات کسب و کار این کارآفرین موفق برای شما صحبت کنند.

در این فرمول مهدی صفایی، از تجربیات کارآفرینی موفق خودشان و اینکه چطور شد به عنوان بنیان گذار اولین کانسپت تشریفات و بادیگارد شناخته شدند برای شما صحبت می کنند.

 فرمول موفقیت نهایی مهدی صفایی


مهدی صفایی کیست؟

در فروردین ماه 1356 در کرمانشاه به دنیا آمد. از همان دوران کودکی به ورزش های رزمی علاقه بسیار زیادی داشت به طوری که در سن 11 سالگی موفق به دریافت کمربند مشکی در ورزش رزمی شد . و از سال 1360 به تهران نقل مکان کردند. بعد از گرفتن دیپلم و تحصیلات دانشگاه وارد دنیای کسب و کار شد. 

مهدی صفایی، از تجربیات کارآفرینی موفق خودشان و اینکه چطور شد به عنوان بنیان گذار اولین کانسپت تشریفات و بادیگارد


اطرافیان در رشد ما چه تاثیری دارند؟

مهدی صفایی یکی از دلایل موفقیت خود را اتفاقات مثبتی  که پیرامون وی افتاد، می داند و آشنایی با افرادی که به روند رو به رشد مهدی صفایی در زمینه کسب و کار کمک بسیاری کرد. در کنار این فرصت هایی که برای او به وجود می آمد، پشتکار و تلاش خود آقای صفایی و به دلیل علاقه ی زیادی که به کسب و کار داشت، در هر زمینه ای که فعالیت می کرد، به بهترین شکل ممکن از پس مسئولیت های خود بر میامد.

مهدی صفایی، از تجربیات کارآفرینی موفق خودشان و اینکه چطور شد به عنوان بنیان گذار اولین کانسپت تشریفات و بادیگارد


آموزش چه تاثیری در روند رشد ما دارد؟

مهدی صفایی همزمان با کسب و کارهایی که درآن مشغول بود، به ورزش رزمی خود ادامه می داد و چند دوره سرمربی تیم ملی ایران در رشته کیک بوکسینگ بود . مدال طلای قهرمانی کیک بوکسینگ جهان از جمله افتخارات ایشان در عرصه های قهرمانی ورزش بود.
در همین راستا، به آلمان سفر کرد و در یک دوره آموزشی بادیگارد شرکت کرد سپس به ایران بازگشت و یک پیشنهاد آموزش Security از امارات دریافت کرد و به مدت 4سال در امارات به عنوان مربی تخصصی پلیس امارات، مشغول به کار بود. 


اولین کانسپت تشریفات و بادیگارد در ایران

پس از مدتی به این نتیجه رسید که کسب و کار جدیدی را تحت عنوان کانسپت (تشریفات،مراقب، همراهی) در ایران راه اندازی کند. ابتدا با 8 نفر شروع به کار کرد، و با وجود سختی های هماهنگی و آموزش ، شروع محکم و منظمی داشت.
و در حال حاضر می توان گفت با شیوه ای که مهدی صفایی در زمینه تشریفات و بادیگارد، در آن مشغول به فعالیت است در دنیا کم نظیر است و به لطف آموزش های فوق العاده گسترده ای و ازهرحیث کامل و اصولی که به نیروهای تحت نظر خود می دهد، آنها را تبدیل به  مجموعه ای از نیروهای بسیارمنظم، اصولی و آموزش دیده و بسیار دقیق با استانداردهای بالای بین المللی کرده است که همیشه مورد توجه ارگان ها و سازمان های ذی ربط ایرانی کرده که نه تنها در ایران بلکه در سطح بین المللی نیز از برترین های این کسب و کار جدید هستند.
این مصاحبه که در قالب یک دوره یک ساعته در اپ یاد تعریف شده است حاصل تجربیات مهدی صفایی، قهرمان مسابقات جهانی کیک بوکسینگ و بنیانگذار اولین کانسپت تشریفات و بادیگارد می باشد، که با بیانی شیوا از تجربیات، تلخی ها و شیرینی های زندگیش در مسیر رسیدن به این جایگاه برای شما صحبت می کند.

دانلود فایل های پیوست

+1فایل

ارسال نظر

0دیدگاه

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید.
نظراتی که شامل الفاظ رکیک و توهین آمیز و بحث های سیاسی و قومیتی، تبلیغ، لینک باشد منتشر نشده و حذف می شوند.

خبر خوب اینکه در مقالات آموزشی مطالب زندگینامه افراد ثروتمند دنیا، خلاصه کتاب مدیریتی برای مدیران و مصاحبه های اختصاصی با کارآفرینان برتر ایران را برای مدیریت کسب و کار خودتان برایتان قرارداده ایم.

دیدن نظرات بیشتر

تعداد کل نظرات: 0 نفر

تعداد سوالات ایجاد شده

0

دیدن همه سوالات

چک لیست های زندگی  جدید

هر روز چک لیست های جدید برای شما آماده و منتشر میکنیم.

تعداد کاربران استفاده کننده

0

دیدن چک لیست ها