موقعیت شما در سایت:

فرمول موفقیت دکتر علی شاه حسینی

فرمول موفقیت دکتر علی شاه حسینی

فایل صوتی مصاحبه: دارد

مصاحبه کننده: دکتر رضا یادگاری

تهیه کننده: سمینارما

0 نظر

0 لایک

619 بازدید

تاریخ انتشار: 1402/02/04

توضیحات

در این برنامه با عنوان فرمول موفقیت نهایی و با مصاحبه اختصاصی دکتر علی شاه حسینی ، موسس آموزشگاه زبان انگلیسی آینده و کیش نو، همراه شما هستیم.
در این برنامه با دکتر علی شاه حسینی همراه می شویم تا از تجربیات، تلخی ها و شیرینی های زندگی و کسب و کار دکتر علی شاه حسینی برای شما صحبت کنند.

دکتر علی شاه حسینی کیست؟

در دوران مدرسه سعی می کرد درس ها را زودتر بخواند تا در کلاس به پرسش های معلم پاسخ بدهد .بعد از مدتی مسئله های ریاضی را به جای معلم حل می کرد وحتی دیکته هم می گفت.
در یکی از روزها در مدرسه رای گیری انجام می شد و او به عنوان نماینده کلاس سوم انتخاب شد .روستا ی محمد آباد مدرسه راهنمایی نداشت و او مجبور بود به شهر برود .این مسیر روستا تا شهر با وانت طی می شد. در آن زمان تب علوم تجربی و پزشکی بسیار زیاد بود همه به او توصیه می کردند در این رشته ها تحصیل کند اما او دوست داشت به هنرستان برود.در آنجا متوجه شد از بچه های مدرسه عقب تر است و هیچ مهارتی ندارد.اما هرچه پیش رفت توانست مهارت بیشتری کسب کند.

فرمول موفقیت نهایی و با مصاحبه اختصاصی دکتر علی شاه حسینی
دکتر علی شاه حسینی از کجا شروع کرد؟

با اتمام دوره اول هنرستان پدر خود را راضی کرد تا در مکانیکی مشغول به کار شود یک ماه اول کف کارگاه را تمیز می کرد اما کم کم پیشرفت کرد.  سال چهارم هنرستان تصمیم گرفت در کنکور تجربی شرکت کند فکر می کرد چون درسش خوب است می تواند قبول شود اما با آمدن نتیجه ها متوجه شد اشتباه کرده است.
سال 1365 به سربازی رفت به دلیل اینکه دوره های سواد آموزی دیده بود توانست معلم پادگان شود .بعد از اتمام سربازی تصمیم گرفت به تهران برود وپیشرفت کند. در منزل خواهر بزرگش سکونت یافت .روزی با خود فکر می کرد به این نتیجه رسید در زبان انگلیسی مشکل دارد وهمیشه با تک ماده از این درس قبول شده است. در یک موسسه زبان انگلیسی ثبت نام کرد. شبانه روز درس خواند در عرض نه ماه موفق شد در آزمون آموزش وپرورش پذیرفته شود و به عنوان دبیرزبان سوم دبیرستان استخدام شد.


تجربیات، تلخی ها و شیرینی های زندگی و کسب و کار دکتر علی شاه حسینی

راز موفقیت دکتر شاه حسینی چه بود؟

با افزایش تعداد دانش آموزان تصمیم گرفت یک ساختمان مستقل اجاره کند بعد از اخذ مجوز توسط یکی از دوستانش توانست اولین آموزشگاه را دایر کند همزمان در شرکت سایپا نیز استخدام شد .بعد از مدتی با افزایش درآمد توانست ازدواج کند و در مقطع کارشناسی کنکور داد و قبول شد اما چون سر کار می رفت رفتن به دانشگاه مشکلاتی داشت .اما او نا امید نشد ودرسال1375در رشته مترجمی زبان نیز پذیرفته شد و این یکی از اهداف او بود.
در سالهای 1375 تا 1379 در دو رشته درس می خواند وبه کارهای آموزشگاه نیز می رسید.تصمیم گرفت آموزشگاهی در گرمسار احداث کند با بررسی که در شهر داشت متوجه شد برای این که دچار ورشکستی نشود باید معلم های جدید داشته باشد و شهریه را قبل از ثبت نام دریافت کند .خیلی از مردم شهر بر این عقیده بودند که کار آموزشگاه رونق نمی گیرد اما او به سماجت ادامه داد وتا آخر خرداد 400 نفر ثبت نام کردند این باعث دلگرمی او شد.

هدف و تمرکز ذهن در مسیر موفقیت

تصمیم جدید او استعفا از کار شرکت وگذاشتن وقت بیشتر برای کار آموزشگاه بود اما همه مخالفت می کردند حتی همسرش ،او نیز نگران بود نکند علی ورشکسته شود.یک روز مجله ای را ورق می زد یا داستانی روبرو شد درجنگی یکی از فرماندهان ارتش نیروهایش را با قایق به کشور متخاصم برد. بعد دستور داد قایق ها را آتش بزنند آنها در جنگ پیروز شدند بعد ازجنگ شاه پرسید چرا این کار را کردی فرمانده گفت برای اینکه سربازان بدانند دو راه بیشتر ندارند یا کشته شوند ویا پیروز باشند چون راه بازگشتی وجود نداشت.این داستان دودلی هایش را پایان داد و بالاخره از شرکت استعفا داد و تمرکز خود را بر روی آموزشگاه گذاشت و با اعتماد به نفس زیاد باز هم ادامه داد.

دکتر علی شاه حسینی از تجربیات خودشان و اینکه چطور شد به عنوان کارآفرین برتر ایران شناخته شدند

تجربیات ارزشمند دکتر علی شاه حسینی

توانست آموزشگاه را به منطقه اصلی شهر منتقل کند اما قوانین جدیدی هم به کار اضافه شدند مجبور بود ساختمان جدا اجاره کند به همین دلیل منزلش را فروخت ابتدا کارها افت کرد. اما شروع به برنامه ریزی های جدید کرد وبعد از یکسال توانست خانه ای جدید بخرد وحتی ماشین را هم عوض کند.
تصمیم گرفت آموزشگاه را گسترش دهد زمین جدید خریداری کرد البته بدهی سنگینی روی دوشش بود که با وام بانکی وصرفه جویی در هزینه ها آن نیز تسویه شد. سال1379برای ساخت ملک دست به کار شد وسه سال ونیم به طول انجامید. چون سرمایه کافی نداشت هر موقع پول دستش می رسید مصالح خریداری می کرد بالاخره در ساختمان جدید مستقر شد .روزگار دکترعلی شاه حسینی

کسب موفقیت دکتر علی شاه حسینی

سال 1379 همزمان در آزمون ارشد مدیریت پذیرفته شد همان رشته ای بود که دوست داشت  تمام وقت خود را صرف مطالعه می کرد تا بتواند دکترای مدیریت نیز پذیرفته شود. قبولی در دکترا را بهترین خاطره زندگی خود می داند. سال 1382 تصمیم گرفت درمجلس کاندید شود برنامه ریزی های فراوان کرد وسخنرانی های مختلف انجام داد. توانست نماینده مجلس شود با ادامه تحصیل تحولاتی درکارش ایجاد شد.

برای دیدن سبک زندگی مدیران برتر دنیا و نحوه مدیریت کردن ثروتمندان برتر دنیا، میتوانید به بخش سوخت جت در سایت مراجعه کنید.

فرمول موفقیت نهایی دکتر علی شاه حسینی

او معتقد است نباید به دانش آموزان بگوییم پول کثیف است مقام خوب نیست ائمه برای دستیابی به مقام تلاش کردند و کسب و کار داشتند .
او می گوید:از فردی علت موفق شدنش را پرسیدند که شما چه طور موفق شدید ایشان می گوید من فرمول و رمز خاصی برای موفقیت ندارم .فقط یک چیز اگر کسانی که واقعا آگاه هستند مشاوران و متخصصان به من دستور کاری رابدهند. مثلا بگویند صد روز از این رودخانه عبور کن و هر روز یک سنگریزه داخل این رودخانه بیانداز وبعد از این صد روز نتیجه دلخواه خواهی رسید من با بدون چون و چرا با باور و اعتقادی که به آن مشاور متخصص و راهنما دارم عین صد روز این کار را می کنم تا به حال این کار را کرده ام ونتیجه گرفته ام.روزگار دکترعلی شاه حسینی
آنچه تحول و تغییر را در زندگی شما ایجاد می کند آنچه شما را به موفقیت می رساند خودتان هستید. با تمرکز بر توانایی های خود و با تغییر در افکار و باورهایتان می توانید به ثبات و پایداری در مقابل چالش ها دست یابید و با برنامه ریزی و افزایش هوش مالی جزوثروتمندان ایران و جهان باشید.
شما با داشتن هدف می توانید از کسب و کارهای کوچک شروع کنید و مثلا کسب و کار اینترنتی که جزو کسب و کاربا سرمایه کم است می تواند شروع خوبی باشد و حتی از این طریق کسب و کارتان را رونق بخشید و از رقیبانتان عقب نمانید. با کمی توجه و دقت به اطرافمان که 90 درصد افراد آنها را یک مشکل می دانند فرصتی است  که در مقابل شما قرار گرفته است.


دانلود فایل های پیوست

+1فایل

ارسال نظر

0دیدگاه

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید.
نظراتی که شامل الفاظ رکیک و توهین آمیز و بحث های سیاسی و قومیتی، تبلیغ، لینک باشد منتشر نشده و حذف می شوند.

خبر خوب اینکه در مقالات آموزشی مطالب زندگینامه افراد ثروتمند دنیا، خلاصه کتاب مدیریتی برای مدیران و مصاحبه های اختصاصی با کارآفرینان برتر ایران را برای مدیریت کسب و کار خودتان برایتان قرارداده ایم.

دیدن نظرات بیشتر

تعداد کل نظرات: 0 نفر

تعداد سوالات ایجاد شده

0

دیدن همه سوالات

چک لیست های زندگی  جدید

هر روز چک لیست های جدید برای شما آماده و منتشر میکنیم.

تعداد کاربران استفاده کننده

0

دیدن چک لیست ها