موقعیت شما در سایت:

فرمول موفقیت مهندس حسین سلطانی

فرمول موفقیت مهندس حسین سلطانی

فایل صوتی مصاحبه: دارد

مصاحبه کننده: دکتر رضا یادگاری

تهیه کننده: سمینارما

0 نظر

0 لایک

261 بازدید

تاریخ انتشار: 1402/02/09

توضیحات

فرمول موفقیت مهندس حسین سلطانی الگوی ثروتمند شدن و کسب و کار موفق
در این برنامه با عنوان فرمول موفقیت نهایی و با مصاحبه اختصاصی مهندس حسین سلطانی (بنیانگذار خانه کودک فراز)، همراه شما عزیزان هستیم.

 با مهندس حسین سلطانی همراه می شویم تا از تجربیات کسب و کار این کارآفرین موفق برای شما صحبت کنند.
در این فرمول مهندس حسین سلطانی از تجربیات کارآفرینی موفق خودشان و اینکه چطور شد به عنوان بنیانگذار خانه کودک فراز شناخته شدند برای شما صحبت می کنند.


فقط رسیدن به یک میلیارد اول سخت است 

یکی از معروف ترین جملاتی است که تقریبا تمام افراد موفق و کارآفرین دنیا با آن موافق هستند . فقط یک میلیارد اول بدست آوردنش سخت است ، بعد از آن همانطور که بند کفش‌تان را با موفقیت می بندید، به همان راحتی میتوانید میلیاردها تومان دیگر نیز کسب کنید.
قبلا یک ویدئوی حرفه ای در زمینه الگوبرداری از افراد موفق و تأثیرگذار تهیه کردیم که توصیه میکنم حتما آن را مشاهده کنید : مغز و معجزه رسیدن به هدف


چطورجلوی ضرر در کسب و کار را بگیریم؟

شما سه راه پیش رو دارید :
گزینه اول که آزمون و خطا می باشد که راهی طولانی است.
گزینه دوم راه آزمون و خطا را کوتاه تر می کند، اما در حد تئوری قابل اجراست.
اما گزینه سوم ، کوتاه ترین مسیر برای راه اندازی یک کسب و کار میلیاردی است!!
شما برای اینکه بفهمید آتش داغ است، لازم نیست دست ‌تان را بسوزانید، می توانید از تجربیات و دانش دیگران (کارآفرینان موفق) که قبلا امتحان کرده اند بفهمید که آیا آتش داغ است یا خیر؟
در ادامه با ما همراه باشید، این ویدئو برای شماست.


 حسین سلطانی کیست ؟

حسین سلطانی تیرماه 1352 در خیابان طوس تهران متولد شد. از سنین نوجوانی، به کار خرید و فروش کالا علاقه مند شد، با وجود اینکه از نظر مالی در سطح خوبی بودند اما این علاقه ذاتی ایشان به کسب و کار و خرید و فروش باعث شد از همان نوجوانی وارد این عرصه شوند.

فرمول موفقیت حسین سلطانی



نقش تحصیلات در کسب و کارچیست؟

ایشان معتقدند موفقیت در کسب و کار و راه اندازی یک کسب و کار موفق نه تنها با تحصیل ارتباط مستقیمی ندارد، بلکه ممکن است در تضاد با موفقیت هم باشد . البته این به آن معنی نیست که ایشان با تحصیل آکادمیک مخالف باشند.
آقای سطانی بر این باور است که نوشتن و مطالعه کردن، قسمت مهم موفقیت است و بدون مطالعه و نوشتن برنامه و خطی مشی، موفقیت حاصل نخواهد شد. به مرور زمان ایشان وارد عرصه تولید اسباب بازی شد و خانه فراز شکل گرفت. مجموعه ای که کارهای خلاقانه انجام می دهد و اولین و بزرگترین مجموعه تولید اسباب بازی در خاورمیانه است.  ایشان دارای ذهن فوق العاده خلاقی است که همواره در حال تولید اسباب بازی های جدید و خلاقانه است.
صنعت تفریح و سرگرمی و اسباب بازی، دنیای شگرفی است؛ از سویی محصولات آن کالایی فرهنگی محسوب می شود. از سوی دیگر بسیار متنوع است؛ شما می توانید محصولات خانگی تولید کنید یا کارگاهی.

تجهیز خانه های بازی در ایران، و حتی کشورهای همجوار از سوابق آقای سلطانی است که می توان به تجهیز مراکز:  پالادیوم، بام لند و مجموعه انقلاب اشاره کرد. 

مهندس حسین سلطانی کیست ؟



موفقیت چیست؟

آقای سلطانی، معتقدند که موفقیت نقطه ای نیست که یک روزی به آن رسید و اصولا موفقیت یک مسیری است که انتها ندارد. 
ذهن شما موفقیت را ضبط میکند و الگویی را که باعث موفقیت شد را در ذهن‌تان نگه میدارد برای شوت های دفعات بعدی . دلیل اینکه تمرین کردن باعث بدست آوردن مهارت میشود هم همین است . شما با شکست های فراوان، سعی میکنید الگوی موفقیت را پیدا کنید تا بعد از آن همیشه از آن الگو پیروی کنید.


آیا کارآفرینان موفق هم شکست خورده اند؟

کارآفرین ها به طور میانگین 3.8 بار قبل از موفقیت بزرگشان شکست می‌خورند !! آنچه موجب برتری عده ای از آنهاست ، پشتکار دیوانه وارشان است .

دانلود فایل های پیوست

+1فایل

ارسال نظر

0دیدگاه

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید.
نظراتی که شامل الفاظ رکیک و توهین آمیز و بحث های سیاسی و قومیتی، تبلیغ، لینک باشد منتشر نشده و حذف می شوند.

خبر خوب اینکه در مقالات آموزشی مطالب زندگینامه افراد ثروتمند دنیا، خلاصه کتاب مدیریتی برای مدیران و مصاحبه های اختصاصی با کارآفرینان برتر ایران را برای مدیریت کسب و کار خودتان برایتان قرارداده ایم.

دیدن نظرات بیشتر

تعداد کل نظرات: 0 نفر

تعداد سوالات ایجاد شده

0

دیدن همه سوالات

چک لیست های زندگی  جدید

هر روز چک لیست های جدید برای شما آماده و منتشر میکنیم.

تعداد کاربران استفاده کننده

0

دیدن چک لیست ها