موقعیت شما در سایت:

فرمول موفقیت مهندس رضا یعقوب زاده

فرمول موفقیت مهندس رضا یعقوب زاده

فایل صوتی مصاحبه: دارد

مصاحبه کننده: دکتر رضا یادگاری

تهیه کننده: سمینارما

0 نظر

0 لایک

661 بازدید

تاریخ انتشار: 1402/02/10

توضیحات

در این برنامه با عنوان فرمول موفقیت نهایی و با مصاحبه اختصاصی مهندس رضا یعقوب زاده، همراه شما عزیزان هستیم. 
 با مهندس رضا یعقوب زاده همراه می شویم تا از تجربیات کسب و کار این کارآفرین موفق برای شما صحبت کنند. 

در این فرمول  رضا یعقوب زاده، از تجربیات کارآفرینی موفق خودشان و اینکه چطور شد به عنوان بنیان گذار شرکت پویندگان راه سعادت شناخته شدند برای شما صحبت می کنند. 

فرمول موفقیت نهایی مهندس رضا یعقوب زاده



مهندس یعقوب زاده کیست؟

سال 1347 در تهران متولد شد.  پدرشان کارگر کارخانه چیت سازی شهرری بود. و همواره به فرزندان خود انگیزه کار کردن، پشتکار و تلاش فراوان  را گوشزد می کردند. در دانشگاه لیسانس الکترونیک خود را از دانشگاه علم و صنعت اخذ کرد و مدرک فوق لیسانس الکترونیک گرایش سخت افزار  را از دانشگاه تهران دریافت کرد. در سال 1370 وارد یک شرکت دولتی شد که کار آن وارد کردن مانیتور و تجهیزات پزشکی از ژاپن و آمریکا بود و در آن مقطع کار تعمیر و پشتیبانی آنها را انجام می داد . اما با پشتکار و نبوغی که داشت توانست دوره های مربوط به تجهیزات پزشکی را در قبرس و ژاپن طی کند.

با مهندس رضا یعقوب زاده همراه می شویم تا از تجربیات کسب و کار این کارآفرین موفق برای شما صحبت کنند.

در سال 1373 با تاسیس یک شرکت خصوصی در همین راستا، شروع به تولید محصولات و تجهیزات پزشکی کرد که تا آن زمان تمامی آن تجهیزات با قیمت بسیار بالاتر از خارج وارد ایران می شد. و از این نظر صرفه جویی فراوانی در خروج ارز از کشور داشتند. مهندس یعقوب زاده معتقدند رعایت اصول و اخلاقیات را  باعث پیشرفت مجموعه خود می داند.


چه محصولاتی از ایران به اروپا صادر می شود؟

در سال 77 شرکت پویندگان راه سعادت را تاسیس کردند و از همان بدو تاسیس شرکت با همکاران خود هم قسم شدند دستگاه و تجهیزاتی تولید کنند که قابلیت صادر کردن به اروپا را داشته باشد و به همین نتیجه هم رسیدند و هم اکنون تجهیزات تولید شده در این شرکت به کشورهای مهم اروپایی مخصوصا به کشور آلمان که خود سرآمد و مدعی تولید است، صادر می شود و به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های تولید تجهیزات پزشکی در دنیا مطرح می باشد.


مدیریت درست منابع چه تاثیری بر موفقیت دارد؟

اعتقاد مهندس یعقوب زاده، اصل شرکت داری و مدیریت صحیح یک مجموعه یا شرکت، مدیریت منابع است. به این معنا که استفاده صحیح و اصولی از منابع شاه کلید موفقیت در هر کسب و کاری می باشد.
مهندس یعقوب زاده معتقدند که باید حمایت بیشتری از بخش خصوصی در کشور شود و فرصت ها و انگیزه بیشتری به بخش خصوصی کشور داده شود .

دانلود فایل های پیوست

+1فایل

ارسال نظر

0دیدگاه

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید.
نظراتی که شامل الفاظ رکیک و توهین آمیز و بحث های سیاسی و قومیتی، تبلیغ، لینک باشد منتشر نشده و حذف می شوند.

خبر خوب اینکه در مقالات آموزشی مطالب زندگینامه افراد ثروتمند دنیا، خلاصه کتاب مدیریتی برای مدیران و مصاحبه های اختصاصی با کارآفرینان برتر ایران را برای مدیریت کسب و کار خودتان برایتان قرارداده ایم.

دیدن نظرات بیشتر

تعداد کل نظرات: 0 نفر

تعداد سوالات ایجاد شده

0

دیدن همه سوالات

چک لیست های زندگی  جدید

هر روز چک لیست های جدید برای شما آماده و منتشر میکنیم.

تعداد کاربران استفاده کننده

0

دیدن چک لیست ها