موقعیت شما در سایت:

فرمول موفقیت معصوم ضمیری

فرمول موفقیت معصوم ضمیری

فایل صوتی مصاحبه: دارد

مصاحبه کننده: دکتر رضا یادگاری

تهیه کننده: سمینارما

0 نظر

0 لایک

714 بازدید

تاریخ انتشار: 1402/02/10

توضیحات

فرمول موفقیت معصوم ضمیری الگوی ثروتمند شدن و کسب و کار موفق
در این برنامه با عنوان فرمول موفقیت نهایی و با مصاحبه اختصاصی معصوم ضمیری، همراه شما عزیزان هستیم. 
 با معصوم ضمیری همراه می شویم تا از تجربیات کسب و کار این کارآفرین موفق برای شما صحبت کنند. 

در این فرمول معصوم ضمیری، از تجربیات کارآفرینی موفق خودشان و اینکه چطور شد به عنوان مدیرعامل بیمه پاسارگاد شناخته شدند برای شما صحبت می کنند. 

 فرمول موفقیت نهایی معصوم ضمیری


 معصوم ضمیری کیست؟

29اسفندماه 1331 در یکی از روستاهای ارومیه متولد شد. دوران ابتدایی را در همان روستا طی کرد و برای ادامه تحصیل در مقطع دبیرستان به ارومیه رفت.
در سال 1349 در کنکور شرکت کرد و برای تحصیلات تکمیلی به تهران مهاجرت نمود و در دانشکده شرکت نفت، رشته حسابداری و علوم مالی  پذیرفته شد. اما از آنجا که شرط تحصیل در دانشکده شرکت نفت، تحصیل به صورت علمی و عملی بود از این جهت دوره لیسانس و فوق لیسانس را در شرکت نفت گذراند.
آقای ضمیری معتقد است مهم ترین خصوصیتی که آموزش های علمی و عملی دارند این است : کسانی که به محض ورود به دانشگاه، وارد کار عملی می شوند و الفبای کار را همزمان با تحصیل در همان رشته می آموزند، بازدهی بسیار بالای خواهند داشت.
این بهترین روش برای کسب علم و تجربه به صورت همزمان می باشد و طبیعتا تحصیل به این روش، بهترین کارآیی ممکن را خواهد داشت و نتیجه آن ورود افراد با تجربه، خبره و کاربلد به بازار کار است.

معصوم ضمیری الگوی ثروتمند شدن و کسب و کار موفق


تحول در صنعت بیمه عمر چطور شکل گرفت؟

با ورود آقای ضمیری به مجموعه پاسارگاد و با توجه به تجربه و مدیریت دقیق ایشان تعداد کسانی که هم اکنون تحت پوشش بیمه عمر پاسارگاد هستند نزدیک به 2/5 میلیون نفر است و این موفقیت بزرگ را مرهون مدیریت بی نظیر آقای ضمیری و تلاش های بی وقفه و مستمر مجموعه تحت نظر ایشان است.
بیمه پاسارگاد با ایده های خلاقانه خود توانست بیمه عمر و سایر بیمه هایی که ارائه می دهد را به مردم معرفی کند. به عنوان مثال تمام سپرده گذاران بانک پاساگارد تحت پوشش بیمه عمر و حادثه قرار گرفتند و گروهی از سپرده گذاران که حداقل حسابی داشتند تحت پوشش بیمه های درمانی قرار گرفتند.
این ایده خلاق، به جای هزینه در زمینه تبلیغات ارائه شد که با استقبال بسیار خوبی هم از طرف مردم روبرو شد.
یکی از دلایل موفقیت بیمه پاسارگاد این بود که در همان ابتدای امر، این شرکت دارای یک برنامه کاملا مشخص با اهداف روشن بود. به طوری که تمامی اهداف این برنامه با تلاش و پیگیری های مستمر و مداوم محقق شد و همچنان هم در حال پیشرفت و رسیدن به اهداف بزرگتر می باشد.

 عصوم ضمیری، از تجربیات کارآفرینی موفق خودشان و اینکه چطور شد به عنوان مدیرعامل بیمه پاسارگاد شناخته شدند

آقای دکتر ضمیری معتقدند که در بیمه خصوصا بیمه عمر، "صداقت" یکی از بارزترین خصوصیات فروشنده بیمه است و باید فروشنده می بایست حرفش را صادقانه به مشتری بگوید، همینطور یک فروشنده بیمه عمر باید بسیار با صبر و حوصله باشد و سوم اینکه یک فروشنده بیمه عمر به مثابه یک پزشک می بایست معاینه گر خیلی خوبی باشد. و باید بیمه گذار خود را به خوبی آنالیز و ارزیابی کند.


خصوصیات یک مدیرموفق چیست؟

ارتباط نزدیک و موثر با کارمندان
ایجاد هماهنگی منظم و همیشگی بین کارمندان
داشتن روحیه خلاق 
داشتن قدرت رهبری و راهبری 
توانایی تشکیل یک تیم قوی و کارا

دانلود فایل های پیوست

+1فایل

ارسال نظر

0دیدگاه

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید.
نظراتی که شامل الفاظ رکیک و توهین آمیز و بحث های سیاسی و قومیتی، تبلیغ، لینک باشد منتشر نشده و حذف می شوند.

خبر خوب اینکه در مقالات آموزشی مطالب زندگینامه افراد ثروتمند دنیا، خلاصه کتاب مدیریتی برای مدیران و مصاحبه های اختصاصی با کارآفرینان برتر ایران را برای مدیریت کسب و کار خودتان برایتان قرارداده ایم.

دیدن نظرات بیشتر

تعداد کل نظرات: 0 نفر

تعداد سوالات ایجاد شده

0

دیدن همه سوالات

چک لیست های زندگی  جدید

هر روز چک لیست های جدید برای شما آماده و منتشر میکنیم.

تعداد کاربران استفاده کننده

0

دیدن چک لیست ها