موقعیت شما در سایت:

هوش مصنوعی که پادکست را ترجمه می کند

هوش مصنوعی که پادکست را ترجمه می کند

0 نظر

0 لایک

711 بازدید

تاریخ انتشار: 1402/07/24

توضیحات

Spotify با استفاده از هوش مصنوعی، پادکست‌ها را به زبان‌های مختلف ترجمه می‌کند. بیایید در جهان جدید پادکست با صدای آشنا و زبان‌های جدید گام بگذاریم!

ترجمه پادکست‌ها با استفاده از هوش مصنوعی

Spotify، یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های پخش موسیقی و پادکست در جهان، در حال تست یک ویژگی جدید برای پادکست‌های خود است. این ویژگی با استفاده از هوش مصنوعی، پادکست‌ها را به زبان‌های مختلف ترجمه می‌کند، درحالی‌که صدای میزبان را تقلید می‌کند.


فناوری نسل جدید صداگذاری OpenAI

این ویژگی جدید با استفاده از فناوری نسل جدید صداگذاری  OpenAI که فقط نیاز به چند ثانیه گوش‌دادن برای تقلید یک صدا دارد، امکان‌پذیر شده است Spotify. این ویژگی را برای “تجربه شنیداری بیشتر واقع‌بینانه که بیشتر شخصی و طبیعی از دوبله سنتی به نظر می‌رسد” معرفی کرده است.


تجربه شخص ساز شده

پادکستی که به زبان انگلیسی ضبط شده است، حالا می‌تواند به زبان‌های دیگر در دسترس باشد، Spotify در حال حاضر قسمت‌هایی از پادکست با صدای ترجمه شده از افراد خاص را در دسترس قرار می‌دهد، با ترجمه‌های زبان انگلیسی به اسپانیایی.


هوش مصنوعی


آینده پادکست‌ها

Spotify قصد دارد در روزها و هفته‌های آینده، قسمت‌های فرانسوی و آلمانی نیز در دسترس قرار دهد. باتوجه‌به پتانسیل بالای هوش مصنوعی در تغیر صنعت پادکست، ما منتظر تحولات جذاب در آینده هستیم.


چالش‌ها

Spotify گفت که حدود 100 میلیون نفر “بطور منظم” به پادکست‌ها در پلتفورم خود گوش می‌دهند و این ويژگي جديد ترجمه صدا با هوش مصنوعي ممكن است باعث شود محتوای بسيار بالاتر برای برنامه‌های که ناگهان خود را در بازارهای جديد و عظيم پيدا كنند. Spotify گفت که چالش اصلي بخش ترجمه است كه بتواند به درستي جزئيات گفتگو را منعكس كند. به هر حال، به نظر مي رسد كه يكي ديگر از سختي ها براي بازيگران صدا است، زيرا فن آوري به راحتي مي تواند به فيلم ها و برنامه هاي تلويزيوني منتقل شود، كپي كامل صداي يك كلاس كامل براي نسخ هاي بين المللي از محتوا.


هوش مصنوعی


امنیت

فناوری کپی صدا از مدتی قبل وجود دارد و به دلیل پیشرفت‌های هوش مصنوعی، بهتر و بهتر می‌شود. نه‌تنها این، بلکه این فناوری در حال حاضر برای اهداف خلاف استفاده می‌شود، با تعداد رو به افزایشی از کلاهبرداری‌های مرتبط که به توجه نیروهای اجرای قانون می‌رسد. ترس وجود دارد که این فناوری همچنین منجر به افزایش اطلاعات نادرست قانع‌کننده شود، زیرا عاملان بد آن را برای ایجاد صدای سیاستمداران یا شخصیت‌های برجسته استفاده می‌کنند که به نظر می‌رسد چیزهایی را می‌گویند که آن‌ها نگفته‌اند.

ارسال نظر

0دیدگاه

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید.
نظراتی که شامل الفاظ رکیک و توهین آمیز و بحث های سیاسی و قومیتی، تبلیغ، لینک باشد منتشر نشده و حذف می شوند.

خبر خوب اینکه در مقالات آموزشی مطالب زندگینامه افراد ثروتمند دنیا، خلاصه کتاب مدیریتی برای مدیران و مصاحبه های اختصاصی با کارآفرینان برتر ایران را برای مدیریت کسب و کار خودتان برایتان قرارداده ایم.

تعداد کل نظرات: 0 نفر

تعداد سوالات ایجاد شده

0

دیدن همه سوالات

چک لیست های زندگی  جدید

هر روز چک لیست های جدید برای شما آماده و منتشر میکنیم.

تعداد کاربران استفاده کننده

0

دیدن چک لیست ها