موقعیت شما در سایت:

پرداخت آنلاین با تشخیص چهره آینده خرده‌فروشی

پرداخت آنلاین با تشخیص چهره آینده خرده‌فروشی

0 نظر

0 لایک

576 بازدید

تاریخ انتشار: 1402/07/23

توضیحات

تکنولوژی تشخیص چهره در خرده‌فروشی: از افزایش امنیت تا پرداخت آنلاین. مروری بر چگونگی تغییر صنعت خرده‌فروشی با استفاده از هوش مصنوعی.

تکنولوژی تشخیص چهره انقلابی در عرصه خرده‌فروشی


تکنولوژی تشخیص چهره که در سال‌های اخیر به یکی از برجسته‌ترین کاربردهای هوش مصنوعی تبدیل شده است، از چهار مرحله کلیدی عبور می‌کند: تشخیص/ردیابی، تنظیم و ترازکردن، استخراج ویژگی‌ها و تطبیق و طبقه‌بندی ویژگی‌ها.


فروشگاه‌ها و استفاده از تشخیص چهره

فروشگاه‌های بزرگ می‌توانند از فناوری تشخیص چهره برای افزایش امنیت خود بهره ببرند. با استفاده از این فناوری، فروشگاه‌ها قادر هستند رفتار مشتریان خود را زیر نظر بگیرند و حتی چهره آن‌ها را ضبط کنند تا در دفعات بعدی بازدید، آن‌ها را شناسایی کنند.


پرداخت آنلاین با استفاده از تشخیص چهره

پرداخت بدون تماس با استفاده از تکنولوژی تشخیص چهره، یکی از محوری‌ترین کاربردهای این فناوری در فروشگاه‌ها است. در کشور‌های پیشرو مانند چین، مشتریان با نمایش‌دادن چهره خود مستقیم خرید خود را کامل می‌کنند.



فروشگاه‌ها با به‌کارگیری فناوری تشخیص چهره، قادر به بهبود کیفیت خدمات خود، افزایش امنیت و حتی ساده‌کردن پروسس پرداخت هستند. با پیشرو شدن در این زمینه، می‌توانیم از یک دوران جدیدی در صنعت خرده‌فروشی استقبال کنیم.

ارسال نظر

0دیدگاه

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید.
نظراتی که شامل الفاظ رکیک و توهین آمیز و بحث های سیاسی و قومیتی، تبلیغ، لینک باشد منتشر نشده و حذف می شوند.

خبر خوب اینکه در مقالات آموزشی مطالب زندگینامه افراد ثروتمند دنیا، خلاصه کتاب مدیریتی برای مدیران و مصاحبه های اختصاصی با کارآفرینان برتر ایران را برای مدیریت کسب و کار خودتان برایتان قرارداده ایم.

تعداد کل نظرات: 0 نفر

تعداد سوالات ایجاد شده

0

دیدن همه سوالات

چک لیست های زندگی  جدید

هر روز چک لیست های جدید برای شما آماده و منتشر میکنیم.

تعداد کاربران استفاده کننده

0

دیدن چک لیست ها