موقعیت شما در سایت:

شعبه رسمی و قانونی آمازون اکنون در ایران

شعبه رسمی و قانونی آمازون اکنون در ایران

0 نظر

0 لایک

190 بازدید

تاریخ انتشار: 1402/07/07

توضیحات

جسارت بی حد و مرز جف بزوس باعث شده که این بار یک قدمی جدید بردارد و یک شعبه از آمازون را در ایران دایر کند و تغییری جدید در سبک زندگی ایرانیان ایجاد کند

حضور رسمی آمازون در ایران


جف بزوس، متولد 12 ژانویه 1964 در نیومونت، نیومکزیکو، ایالات متحده، نخستین قدم‌های حرفه‌ای خود را در عرصه فناوری اطلاعات با ایجاد کمپانی آمازون در سال 1994 برداشت. او با داشتن یک دیدگاه برتر و رویکرد نوآورانه نسبت به تجارت الکترونیک، موفق به ساخت یک امپریوم تجاری جهانی در زمینه فروش محصولات مختلف از لوازم الکترونیکی گرفته تا کتب و لباس‌ها شد. او که یکی از برجسته‌ترین فردانtrepreneurهای دهه‌های اخیر و یکی از ثروتمندترین کارآفرینان و بنیان‌گذار و مدیرعامل کمپانی آمازون است حالا قصد دارد به ایران بیاید و یک نمایندگی در ایران دایر کند. طبق این آگهی که در روزنامه چاپ شده این درخواست در بیست و سوم خردادماه سال 1400 ثبت شده و حالا در هفتم شهریورماه سال 1402 در یک آگهی روزنامه ثبت شده تا به‌صورت رسمی و قانونی فعالیت خود را شروع کند.


شعبه رسمی و قانونی آمازون اکنون در ایران

ارسال نظر

0دیدگاه

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید.
نظراتی که شامل الفاظ رکیک و توهین آمیز و بحث های سیاسی و قومیتی، تبلیغ، لینک باشد منتشر نشده و حذف می شوند.

خبر خوب اینکه در مقالات آموزشی مطالب زندگینامه افراد ثروتمند دنیا، خلاصه کتاب مدیریتی برای مدیران و مصاحبه های اختصاصی با کارآفرینان برتر ایران را برای مدیریت کسب و کار خودتان برایتان قرارداده ایم.

تعداد کل نظرات: 0 نفر

تعداد سوالات ایجاد شده

0

دیدن همه سوالات

چک لیست های زندگی  جدید

هر روز چک لیست های جدید برای شما آماده و منتشر میکنیم.

تعداد کاربران استفاده کننده

0

دیدن چک لیست ها