موقعیت شما در سایت:

رازهای ترس و شخصیت: احساسات پنهان خود را کشف کنید!

رازهای ترس و شخصیت: احساسات پنهان خود را کشف کنید!

0 نظر

1 لایک

325 بازدید

تاریخ انتشار: 1402/07/08

توضیحات

کشف ترس‌های ناخودآگاه و شناخت عمیق‌تر از خود با تست شخصیت. با ما همراه شوید و نظرات خود را به اشتراک بگذارید. شروع به کاوش درونی کنید. 🌟

سفر به اعماق شخصیت

چاقوها، کرم‌ها، پروانه‌ها و سیب‌ها یک چیز مشترک دارند: آنها می‌توانند ترس‌های شما را آشکار کنند. دیدن یک دلقک ترسناک یا یک عنکبوت که به سمت شما می‌خزد ممکن است باعث شود که از صندلی خود بپرید، اما ترس‌های خاصی در کمین ضمیر ناخودآگاه شما وجود دارد و ممکن است حتی از وجود آنها آگاه نباشید.


اینجا می‌خواهیم به عمیق ضمیر ناخودآگاه شما سفر کنیم تا بفهمید واقعاً از چه چیزی می‌ترسید. فقط به تصویر نگاه کنید و به اولین تصویری که ظاهر می‌شود توجه کنید.


اول چی می‌بینی؟


تست شخصیت

1. اگر پروانه را دیدید:


تست شخصیت

شما می‌ترسید که کسی به شما خیانت کند. اعتماد به دیگران برای شما مهم است، اما احتمالاً به دلیل آسیب‌دیدگی و طردشدگی درگذشته، دچار بی‌اعتمادی شده‌اید. پروانه‌ها می‌توانند نمایانگر رویدادهای آسیب‌زا در کودکی شما یا تجربه طردشدگی در محل کار باشند. این تجربیات می‌توانند به طور ناخودآگاه در ذهن شما ثبت شده و ترس از تکرار آنها به وجود آید.


2. اگر سیب را دیدید:


تست شخصیت

اولین دیدن سیب نمایانگر بزرگ‌ترین ترس شما، یعنی مرگ، است. شما از ازدست‌دادن نزدیکان خود می‌ترسید و اهمیت ویژه‌ای به دوستان و خانواده‌تان می‌دهید. ممکن است این ترس به دلیل تجربیات درگذشته و ازدست‌دادن کسی که برای شما مهم بوده است، شکل‌گرفته باشد.


3. اگر کرم را دیدید:


تست شخصیت

ممکن است تابه‌حال نام فاسموفوبیا را شنیده باشید. اگر کاترپیلار را دیدید، احتمالاً ترس از فعالیت‌های ماوراءالطبیعه را در ناخودآگاه خود دارید، مثل دیدن ارواح. مغز شما تازگی‌هایی مانند روح، جادوگر و موجودات فراطبیعی را به‌عنوان خطراتی تشخیص می‌دهد. این احساس تسخیرشدن ممکن است حتی اگر بخش منطقی شما بداند که این ترس بی‌مبناست.


4. اگر چاقو را دیدید:


تست شخصیت

چاقوها نمایانگر تهدیدی هستند و احتمالاً ناخودآگاه از ترس مرتبط با بیماری صعب‌العلاج یا مرگ ناگهانی رنج می‌برید. این ترس ممکن است از تجربیات گذشته و آسیب‌زایی‌های مرتبط با بیماری‌ها ناشی شده باشد.


آیا از این ترس‌ها آگاه بودید؟ چه چیزهای دیگری شما را می‌ترساند؟ این تست را با دوستان و خانواده‌تان به اشتراک بگذارید تا آنها نیز عمیق‌ترین ترس‌های خود را بهتر درک کنند.

ارسال نظر

0دیدگاه

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید.
نظراتی که شامل الفاظ رکیک و توهین آمیز و بحث های سیاسی و قومیتی، تبلیغ، لینک باشد منتشر نشده و حذف می شوند.

خبر خوب اینکه در مقالات آموزشی مطالب زندگینامه افراد ثروتمند دنیا، خلاصه کتاب مدیریتی برای مدیران و مصاحبه های اختصاصی با کارآفرینان برتر ایران را برای مدیریت کسب و کار خودتان برایتان قرارداده ایم.

تعداد کل نظرات: 0 نفر

تعداد سوالات ایجاد شده

0

دیدن همه سوالات

چک لیست های زندگی  جدید

هر روز چک لیست های جدید برای شما آماده و منتشر میکنیم.

تعداد کاربران استفاده کننده

0

دیدن چک لیست ها