موقعیت شما در سایت:

تست هوش: 4 تفاوت تصویری در 10 ثانیه!

تست هوش: 4 تفاوت تصویری در 10 ثانیه!

0 نظر

1 لایک

1122 بازدید

تاریخ انتشار: 1402/07/14

توضیحات

آیا می‌خواهید مهارت چشم تیزبینی و تمرکز خود را ارتقا دهید؟ با بازی تفاوت تصویری مرد پستچی، تفاوت در دو عکس را در ۱۰ ثانیه پیدا کنید! یک چالشی سرگرم‌کننده 

در کمتر از 10 ثانیه تفاوت این دو مرد پستچی را پیدا کنید


آیا شما توانستید چهار تفاوت تصویری مرد پستچی را در کمتر از ۱۰ ثانیه پیدا کنید؟ تنها چشمان تیزبین می‌توانند این کار را انجام دهند!


بازی تفاوت تصویری مرد پستچی یک بازی سرگرم‌کننده و پرسرعت است که شما را به چالش می‌کشد تا تفاوت‌های کوچک و گاهاً مشکل بین دو عکس را پیدا کنید. در هر دو تصویر، یک پستچی در حال دویدن برای تحویل بسته‌ها است و شما باید تفاوت‌ها را در کمتر از ۱۰ ثانیه تشخیص دهید.


ما تضمین می‌کنیم که این بازی برای همه افراد و هر سنی جذاب خواهد بود. پس بدون هیچ تردیدی آن را امتحان کنید! پیداکردن تفاوت‌ها در تفاوت تصویری مرد پستچی به چشمانی تیزبین، رفلکس‌های سریع و حافظه‌ی قوی نیاز دارد. بیایید ببینیم آیا می‌توانید تمام چهار تفاوت را قبل از پایان زمان پیدا کنید یا خیر!


تست هوش

با تلاش برای شناسایی همه تغییرات، بینایی و ذهن شما آزموده خواهد شد. از آن لذت ببرید و ببینید آیا می‌توانید تفاوت‌ها را شناسایی کنید؟ آیا شما دارای آن چیزی که برای یک نابغه لازم است هستید؟ شروع کار بسیار آسان است. تنها کافی است به دنبال چهار تفاوت بین دو تصویر باشید و ۱۰ ثانیه زمان دارید تا آن را تکمیل کنید. اگر از چشمان تیزبین خود استفاده کرده و متمرکز باشید، به‌راحتی به هدف خود می‌رسید! پس یک‌نفس عمیق بکشید و آماده شوید تا تفاوت‌ها را بیابید!


بااراده و صبوری، می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان، تفاوت تصویری مرد پستچی را حل کنید. آیا لذت بردید؟ همان‌طور که مشاهده می‌کنید، این معماها به شما سرگرمی می‌آورند و ممکن است شما را متحیر کنند.

جواب معما مرد پستچی


تست هوش

ارسال نظر

0دیدگاه

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید.
نظراتی که شامل الفاظ رکیک و توهین آمیز و بحث های سیاسی و قومیتی، تبلیغ، لینک باشد منتشر نشده و حذف می شوند.

خبر خوب اینکه در مقالات آموزشی مطالب زندگینامه افراد ثروتمند دنیا، خلاصه کتاب مدیریتی برای مدیران و مصاحبه های اختصاصی با کارآفرینان برتر ایران را برای مدیریت کسب و کار خودتان برایتان قرارداده ایم.

تعداد کل نظرات: 0 نفر

تعداد سوالات ایجاد شده

0

دیدن همه سوالات

چک لیست های زندگی  جدید

هر روز چک لیست های جدید برای شما آماده و منتشر میکنیم.

تعداد کاربران استفاده کننده

0

دیدن چک لیست ها