موقعیت شما در سایت:

بازی مدیریتی رستوران من

بازی مدیریتی رستوران من

0 نظر

0 لایک

671 بازدید

تاریخ انتشار: 1402/07/29

توضیحات

بازي مديريتي رستوران من، یک بازي شبيه‌ساز واقع‌گرایانه از اداره کردن یک رستوران است. در این بازي، شما خلاق و مدیر رستوران خود خواهید بود.

برای ورود به بازی کلیک کنید

    بازی مدیریتی رستوران من، یک بازی شبیه‌ساز واقع‌گرایانه و جامع از اداره‌کردن یک رستوران است که برای مدیران کسب‌وکار طراحی شده است. در این بازی، شما مسئول همه جنبه‌های رستوران خود هستید، از انتخاب منو و دکوراسیون، تا استخدام پرسنل و رفع مشکلات مشتریان. شما باید باتوجه‌به بودجه، سلیقه و نظرات مشتریان، تصمیمات مناسب را بگیرید و رستوران خود را به سطح بالاتر برسانید.


    بازی مدیریتی


    برای ورود به بازی کلیک کنید


    بازی مدیریتی رستوران من یک بازی آموزشی و سرگرم‌کننده است که به شما مهارت‌های لازم برای مدیریت را در دنیای واقعی آموزش می‌دهد. شما در این بازی با چالش‌های واقعی و موقعیت‌های تصادفی روبرو می‌شوید که نشان‌دهنده پویایی و تغییرپذیری هستند. شما همچنین می‌توانید با دوستان خود رقابت کنید و نتایج خود را با سایر بازیکنان در سراسر جهان مقایسه کنید. این بازی با گرافیک زیبا، صدای حرفه‌ای، گیم‌پلی جذاب و فضای دوستانه، شما را به دنیای رستوران دعوت می‌کند. اگر به دنبال یک بازی منحصربه‌فرد و جذاب هستید که هرگز از آن خسته نخواهید شد، بازی مدیریتی رستوران من را امتحان کنید.


    چرا بازی مدیریتی رستوران من را انتخاب کنید؟

    بازی مدیریتی رستوران من یک بازی است که بسیار چیزهای جالب و آموزنده را به شما نشان می‌دهد. در این بازی:
    شما خلاق خواهید شد: شما می‌توانید رستوران خود را با استفاده از مواد و ابزار مختلف زیبا و جذاب کنید و مشتریان را به خود جذب کنید.
    شما مهارت یک مدیر در زمان بندی را درک می کنید: شما باید پرسنل خود را نظارت و ارزیابی کنید. شما باید با مشکلات پرسنل، مشتریان، رقبا برخورد کنید و راه‌حل‌های مناسب را پیدا کنید.

    ارسال نظر

    0دیدگاه

    لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
    فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید.
    نظراتی که شامل الفاظ رکیک و توهین آمیز و بحث های سیاسی و قومیتی، تبلیغ، لینک باشد منتشر نشده و حذف می شوند.

    خبر خوب اینکه در مقالات آموزشی مطالب زندگینامه افراد ثروتمند دنیا، خلاصه کتاب مدیریتی برای مدیران و مصاحبه های اختصاصی با کارآفرینان برتر ایران را برای مدیریت کسب و کار خودتان برایتان قرارداده ایم.

    تعداد کل نظرات: 0 نفر

    تعداد سوالات ایجاد شده

    0

    دیدن همه سوالات

    چک لیست های زندگی  جدید

    هر روز چک لیست های جدید برای شما آماده و منتشر میکنیم.

    تعداد کاربران استفاده کننده

    0

    دیدن چک لیست ها