موقعیت شما در سایت:

بازی مدیریتی هایپرمارکت من

بازی مدیریتی هایپرمارکت من

0 نظر

0 لایک

670 بازدید

تاریخ انتشار: 1402/07/29

توضیحات

بازی مدیریتی هایپرمارکت من یک بازی هوشمندانه برای آموختن مبانی مدیریت کسب و کار. شما در این بازی می‌توانید فروشگاه خود را از صفر بسازید و با تصمیمات خود رشد و پیشرفت کنید. شما با چالش‌های واقعی و رقبای قوی روبرو خواهید شد.

برای ورود به بازی کلیک کنید

    بازی مدیریتی هایپرمارکت من تجربه جدیدی از بازی های کلیکی است که شما میتوانید در این بازی مدیریتی یک فروشگاه مجاری را ساخته و آن را مدیریت کنید و با تصمیمات خودتون این هایپرمارکت را رشد دهید.

    آیا دوست دارید تجربه‌ای نزدیک به واقعیت از اداره کردن یک فروشگاه داشته باشید؟ آیا علاقه‌مندید تا مهارت‌های خود را در زمینه‌های مختلف مانند برنامه‌ریزی، بازاریابی، منابع انسانی و رابطه با مشتریان بهبود بخشید؟ آیا دوست دارید تا در چالش‌های هیجان‌انگیز و جذاب شرکت کنید و نتایج عملکرد خود را با سایر بازیکنان سنجید؟ اگر پاسخ شما به این سؤالات بله است، پس بازی هایپرمارکت من مناسب شماست.

    یک بازی جذاب و آموزنده در مورد اداره کردن فروشگاه برای مدیران کسب‌وکار طراحی شده است. این بازی به شما اجازه می‌دهد تا در نقش یک صاحب فروشگاه قرار بگیرید و تصمیمات مهمی را در مورد بودجه، سفارشات و خدمات به مشتریان بگیرید. شما باید با چالش‌های روزانه مواجه شوید و عملکرد خود را با رقبای خود مقایسه کنید. این بازی به شما مهارت‌های لازم برای موفقیت در دنیای واقعی را آموزش می‌دهد.


    بازی فکری


    برای ورود به بازی کلیک کنید


    بازی آنلاین فروشگاه‌ یک بازی استراتژیک است که شما را در نقش یک صاحب فروشگاه قرار می‌دهد. شما باید تصمیمات حساسی را در مورد نحوه اداره کردن فروشگاه خود بگیرید. شما می‌توانید از بین چندین نوع فروشگاه مانند لباس، کتاب، غذا، ورزشی و غیره انتخاب کنید و طراحی، دکوراسیون و محصولات آن را مشخص کنید. شما همچنین باید بودجه خود را مدیریت کنید و درآمد و هزینه‌های خود را تعادل بخشید. بازی فروشگاه‌ساز به شما اجازه می‌دهد تا با سطوح مختلف سختی و چالش‌های متنوع بازی کنید. شما می‌توانید عملکرد خود را در اداره یک هایپرمارکت یا فروشگاه بررسی کنید.

    در آخر این بازی شما را برای اداره یک فروشگاه واقعی آماده می‌کند و به شما چالش‌های داشتن یک فروشگاه را آموزش می‌دهد.

    ارسال نظر

    0دیدگاه

    لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
    فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید.
    نظراتی که شامل الفاظ رکیک و توهین آمیز و بحث های سیاسی و قومیتی، تبلیغ، لینک باشد منتشر نشده و حذف می شوند.

    خبر خوب اینکه در مقالات آموزشی مطالب زندگینامه افراد ثروتمند دنیا، خلاصه کتاب مدیریتی برای مدیران و مصاحبه های اختصاصی با کارآفرینان برتر ایران را برای مدیریت کسب و کار خودتان برایتان قرارداده ایم.

    تعداد کل نظرات: 0 نفر

    تعداد سوالات ایجاد شده

    0

    دیدن همه سوالات

    چک لیست های زندگی  جدید

    هر روز چک لیست های جدید برای شما آماده و منتشر میکنیم.

    تعداد کاربران استفاده کننده

    0

    دیدن چک لیست ها