موقعیت شما در سایت:

5 تا از عجیب ترین چیز هایی که نمیدانستید

5 تا از عجیب ترین چیز هایی که نمیدانستید

0 نظر

0 لایک

97 بازدید

تاریخ انتشار: 1402/07/17

توضیحات

سفری به دنیای عجایب! این مقاله شگفت‌انگیز به شما پنج تا از عجیب‌ترین چیز ها را معرفی می‌کند. از دریاچه ای که موجودات را سنگ می کند تا ببر های وحشی

دنیا پر از چیزهای عجیب و غریب است که ممکن است برای بسیاری از ما ناشناخته باشند. در این پست، قصد دارم به شما ۵ تا از عجیب ترین چیز های جهان را معرفی کنم که شاید تا حالا نشنیده باشید. این چیزها نشان می‌دهند که چقدر طبیعت و فرهنگ‌های مختلف می‌توانند شگفت انگیز و جالب باشند.


دریاچه ناترون تانزانیا

این دریاچه با آب قرمز و سطح سفید، یک منظره خیره کننده را به نمایش می‌گذارد. اما این دریاچه بسیار خطرناک است و حتی موجودات زنده را به سنگ تبدیل می‌کند. دلیل این پدیده، قلیایی بودن بسیار زیاد آب دریاچه است که باعث می‌شود حیوانات و پرندگانی که در آن می‌میرند، مومیایی شوند و بر روی سطح آب قرار بگیرند.


فستیوال پرش از روی کودکان در اسپانیا

این فستیوال عجیب و غریب هر سال در روستای کاسارابوئل در شمال اسپانیا برگزار می‌شود. در این فستیوال، مردان لباس شخصیت های قصه‌ای به تن کرده و از روی کودکان نوپای روستا که روی تخت های گل پوشیده شده‌اند، پرش می‌کنند. باور دارند که با این کار شیطان را از فرزندانشان دور می‌کنند و به آن‌ها خیر و برکت می‌آورند.


سنت عجیب و غریب برزیل

در جامعه ساتره مائو، گروه قبلای بومی برزیل، پسران جوان باید دستان خود را در یک سبد پر از مورچه فرو کنند تا شجاعت و قدرت خود را ثابت کنند. این مورچه ها جزء خطرناک ترین حشرات جهان هستند و گزیدگان آن‌ها به شدت دردآور است. پسران باید دستان خود را به مدت ۱۰ دقيقه در سبد نگه دارند و حتي نباید صورت خود را تغيير دهند. اين آزمون را باید ۲۰ بار تکرار کنند تا به عضويت قبيله پذيرفته شوند.


فستيوال پذيرایي از ميمون ها در تایلند

اين فستيوال هر سال در شهر لوپ‌بوري در تایلند برگزار مي شود. در اين فستيوال، مردم براي تشكر از ميمون هايي كه در شهر زندگي مي كنند، غذاهاي متنوع و لذيذ روي ميزهاي بزرگ گذاشته مي شود. ميمون ها از اين غذاها لذت مي برند و با مردم بازی می‌کنند. این فستیوال بر پایه باوری است که میمون‌ها نعمت خدا هستند و به شهر خیر و برکت می‌آورند.


خطوط بدن ببر

شاید فکر کنید که خطوط بدن ببر فقط روی پوست آن‌ها است و زیر پوست آن‌ها سفید است. اما اینطور نیست. خطوط بدن ببر روی پشم و پوست آن‌ها هستند و حتی روی استخوان‌های آن‌ها نیز دیده می‌شوند. دلیل این پدیده، ژنتیک است و به آن‌ها کمک می‌کند تا در جنگل های چگال بهتر پنهان شوند.


امیدوارم از این پست لذت برده باشید و چیزهای جدیدی یاد گرفته باشید. دنیا همچنان پر از چیزهای عجیب و غریب است که منتظر کشف شما هستند. پس همیشه کنجکاو باشید و به دنبال یادگیری باشید.

ارسال نظر

0دیدگاه

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید.
نظراتی که شامل الفاظ رکیک و توهین آمیز و بحث های سیاسی و قومیتی، تبلیغ، لینک باشد منتشر نشده و حذف می شوند.

خبر خوب اینکه در مقالات آموزشی مطالب زندگینامه افراد ثروتمند دنیا، خلاصه کتاب مدیریتی برای مدیران و مصاحبه های اختصاصی با کارآفرینان برتر ایران را برای مدیریت کسب و کار خودتان برایتان قرارداده ایم.

تعداد کل نظرات: 0 نفر

تعداد سوالات ایجاد شده

0

دیدن همه سوالات

چک لیست های زندگی  جدید

هر روز چک لیست های جدید برای شما آماده و منتشر میکنیم.

تعداد کاربران استفاده کننده

0

دیدن چک لیست ها