موقعیت شما در سایت:

زندگینامه فرنکویس بتنکورت میرز

زندگینامه فرنکویس بتنکورت میرز

0 نظر

0 لایک

261 بازدید

تاریخ انتشار: 1402/02/02

توضیحات

زندگینامه فرنکویس بتنکورت میرز رئیس و مدیرعامل شرکت لورئال
ثروت خالص دارایی های او در تاریخ ۶ مارس ۲۰۲۳ معادل ۸۰.۴ میلیارد دلار آمریکا می باشد.

اولین زن ثروتمند دنیا کیست؟

فرنکویس بتنکورت میرز یک بیزنس وومن، نویسنده، بشردوست و پیانیست است که ثروت عظیمی را از پدربزرگش به ارث برده. او ثروتمندترین زن جهان می باشد. بتنکورت میرز تنها فرزند لیلیان بتنکورت و نوه موسس شرکت لورئال، آقای یوجین شولر، است. 
او در تاریخ ۱۰ جولای ۱۹۵۳ در یک خانواده شدیدا کاتولیگ در فرانسه به دنیا آمد و بزرگ شد، و حتی خودش چند تفسیر از کتاب مقدس نوشته است. او همچنین کتابهایی در ارتباط با خدایان یونانی، یهودیت و کاتولیک، قبایل اسرائیل و شجره نامه آدم و حوا نوشت. فرنکویس با شخصی به نام جان پیر میر ازدواج کرده که نوه یک خاخان یهودی ست که به قتل رسیده است. فرنکویس و همسرش دو پسر دارند و فرزندانشان را به مسلک یهودی تربیت کرده اند. بتنکورت میر و خانواده اش هنوز ۳۳ درصد از سهام شرکت لورئال را در دست دارند.
فرنکویس بتنکورت میرز در مدرسه بین المللی مریمونت شهر پاریس که مدرسه ای خصوصی بود تحصیل کرد. اما بعد از مدتی از تحصیل انصراف داد و از دانشگاه خارج شد. پدرش سیاستمداری در فرانسه و مادرش بازرگان، کارآفرین و نیکوکار بود. 
بیوگرافی  فرنکویس بتنکورت میرزسال ۲۰۰۷ فرنکویس بتنکورت از شخصی به نام ماری بانیه به دلیل گرفتن پول و سوء استفاده از مادرش شکایت کرد و در دادگاه مدعی شد که این شخص در حالی از مادرش پول گرفته که او از نظر ذهنی به دلیل کهولت سن ضعیف بوده است. این شکایت منجر شد که ماری بانیه در دادگاه محکوم گردد. بعدا مشخص شد که لیلیان بتانکور به غیر از شرکت لورئال که به دختر و نوه هایش داده بود، وصیت کرده بود که مابقی میراثش به ماری بانیه برسد که البته بعدها این نام را از وصیت نامه اش حذف کرد. 
در سپتامبر ۲۰۱۷، مادر فرنکویس از دنیا رفت. دارایی او در زمان مرگش ۳۹.۵ میلیارد دلار بود. با مرگ وی، فرنکویس که تنها فرزند او بود تبدیل به ثروتمندترین زن جهان شد. 
در آتش سوزی سختی که سال ۲۰۱۹ در کلیسای نتردام پاریس اتفاق افتاد، بتنکورت میر و شرکت لورئال حدود ۲۲۶ میلیون دلار برای بازسازی این بنا اهدا نمودند. 
فرنکویس بتنکورت میر همچنین رئیس بنیاد بشردوستانه خانوادگی بتنکورت میر نیز می باشد. این بنیاد در جهت پیشرفت فرانسه در زمینه های علوم و هنر فعالیت می کند. 


اعتقادات شخصی و نحوه مدیریت

اعتقادات  فرنکویس بتنکورت میرزمایر یک کاتولیک به دنیا آمد و بزرگ شد، او از ایمان خود برای کشف دنیای ادبی استفاده کرد. فرنکویس مایر چندین تفسیر از کتاب مقدس نوشت و منتشر نمود. 
مایرز با اینکه خودش در خانواده ای بزرگ شده که همیشه مهمانی های بزرگ برگزار می کرده اند و در رویدادهای پر زرق و برق شرکت می نمودند، اما خود مایرز ترجیح داده که از کانون توجه دور بماند. 
او از نواختن پیانو و خواندن کتاب لذت می برد و وقت زیادی روی آنها می گذارد، چیزی که از کودکی به آن علاقه داشته است. او همچنین به عنوان شخصی نیکوکار نیز شناخته می شود. مایر در زمینه تحقیق درباره ناشنوایی هزینه هایی به عنوان حمایت مالی تقدیم کرده است. 

در ارتباط با نحوه مدیریت، دو کار عمده ای که شرکت لورئال انجام داده و باعث شده به تدریج به بزرگترین شرکت لوازم آرایشی و بهداشتی جهان تبدیل شود یکی ساخت محصولات نوآورانه یکی پس از دیگری و وضع برند های متفاوت بر روی آنها بوده است و کار دیگرش خرید شرکت های متعدد می باشد. مثلا همین که لورئال شرکت های بزرگی مثل لانکوم و میبلین را خرید و برند های خودش را ایجاد کرد.

شرکت های فرانکویس

شرکت لورئال
پدر بزرگ فرانکویس، یوجین شولر، فرمولی نوآورانه را برای رنگ مو ابداع کرد و نام آن را au reale گذاشت و این پایه شرکت L’Oreal بود. یوجین شولر خود فرمول محصولاتش را ابداع کرده و آنها را تولید می کرد و سپس آنها را به آرایشگاه های پاریس می فروخت. آنچه که باعث شده شرکت او به جایگاه کنونی اش برسد از همان آغاز بر پایه نوآوری و تحقیقات برای خلق زیبایی بوده است. کار لورئال از تولید رنگ مو شروع شد اما کم کم به شاخه های دیگر صنعت زیبایی نیز رسید. این شرکت در حال حاضر هزاران محصول مختلف تولید می کند. محصولات این شرکت از طریق کانال هایی مثل سالن های زیبایی، عطر فروشی ها، سوپر مارکت های بزرگ، فروشگاه های لوازم آرایشی، داروخانه ها و اینترنت به دست مشتریان می رسد.
این شرکت به مرور زمان حوزه فعالیتش را به دیگر محصولات آرایشی با تمرکز بر محصولاتی چون رنگ مو، محصولات مراقبت از پوست، کرم های ضد آفتاب، محصولات آرایشی، عطر و محصولات مراقبت از مو گسترش داده است. لورئال در حوزه امراض پوستی و حوزه دارویی نیز کارهایی را آغاز کرده. این شرکت با بیش از یک قرن تجربه در صنعت محصولات آرایشی و بهداشتی، دارای ۲۳ برند معروف و جهانی چون دیزل و جورجیو آرمانی ست. لورئال بر این باور است که تمام افراد به دنبال زیبایی هستند و ماموریتش را کمک به زنان و مردان در سراسر دنیا برای یافتن و درک این زیبایی می داند و ادعا می کند که این چیزی ست که به کسب و کار شرکت و زندگی کاری کارکنانش ارزش و معنا داده است. 
لورئال مراکز تحقیق و توسعه ای در فرانسه، آمریکا، ژاپن و چین دارد. البته این شرکت به خاطر آزمایش محصولاتش روی حیوانات، مورد انتقاد گروه های معترض و حامی حیوانات قرار گرفته است. گرچه شرکت اظهار داشته که از سال ۸۹ دیگر هیچگونه آزمایشی بر روی حیوانات نداشته و از روش های جایگزین برای آزمایش ایمنی محصولاتش استفاده می کند. 

شرکت لورئال  فرنکویس بتنکورت میرز

شرکت لورئال  فرنکویس بتنکورت میرزتتیس اینوست
فرنکویس میر شرکت جدیدی را برای اقدامات سرمایه گذاری اش در نظر گرفته است. او سیریل ویلپلت را به عنوان مدیر این شرکت سرمایه گذاری مد نظر قرار داده. این خانواده از طریق شرکت تتیس اینوستمنت (Tethys Invest) بر روی برند sezanne و همچنین Elsan سرمایه گذاری کرده اند. اولی یک برند فشن و مد و دومی یک برند برای محصولات مراقبتی ست.

شرکت تتیس اینوست فرنکویس بتنکورت میرزشرکت لورئال همچنین شرکت های بزرگی مثل لانکوم و میبلین را خریده و برند های خودش را ایجاد کرده است. 

اقدامات بشردوستانه
میرز در حال حاضر رئیس انجمن بشردوستانه ای ست که او به همراه پدر و مادرش در سال ۱۹۸۷ تاسیس کرده اند. این مجموعه خود را وقف ایجاد جامعه ای بهتر در فرانسه، همدلی و مشمولیت عمومی کرده و می خواهد تاثیر فرانسه را در زمینه علوم و هنر در سطح جهان ارتقا ببخشد. 
همانطور که گفتیم آنها همچنین ۲۲۶ میلیون دلار برای بازسازی کلیسای نتردام بعد از آتش سوزی اهدا کردند. 

اقدامات  فرنکویس بتنکورت میرزخانه و مستغلات فرانکویس بتنکورت میرز

همانطور که انتظار آن هم می رود، فرنکویس بتنکورت میرز املاک و مستغلات بسیار زیادی در فرانسه دارد. او چندین خانه و ملک در پاریس و سایر شهرهای فرانسه مثل بوردو، لیل و غیره دارد. اما چون او شخصی منزوی و خصوصی ست زیاد در ارتباط با تمام دارایی های او اطلاعاتی در دست نیست اما برخی از آنها به شرح زیر اند. 

عمارتی در حومه شهر پاریس (آرت دکو)
این خانه در Neuilly-sur-Seine که یک حومه ثروتمند در غرب پاریس است، واقع شده. این حومه حتی در فرانسه به عنوان حومه قدرت شناخته شده، محلی نه تنها برای ثروت بلکه برای نفوذ و قدرت. این عمارت که آرت دکو نام دارد، خانه ای ست که مادر میرز روزهای پایانی عمرش را در آن گذرانده است. آثار هنری، مجسمه و وسیله های این خانه بیش از ۱۰ میلیون یورو قیمت دارند. 

عمارت های  فرنکویس بتنکورت میرزعمارت مشرف بر ساحل بریتانی فرانسه
این خانه یکی از خانه های کودکی بتنکورت می باشد. این ملک یکی از مجلل ترین ملک ها در پاریس است. 

عمارت های  فرنکویس بتنکورت میرز

ماشین های لوکس فرانکویس بتنکورت میرز

بنتلی کانتیننتال
این خودرو یک سدان لاکچری و بسیار قدرتمند است. خودروساز بریتانیایی اولین بار بنتلی کانتیننتال فلاینگ اسپور را در سال ۲۰۰۵ به عنوان جانشین بنتلی آرنیج معرفی کرد.
این خودرو از یک موتور ۶ لیتری W12 بهره می برد و دارای سیستم چهار چرخ متحرک و همچنین انواع ویژگی های تکنولوژیکی پیشرفته است. این بنتلی به خاطر سطح بالای راحتی و لوکس بودن و همچنین عملکرد قدرتمندش شناخته شده.

ماشین های  فرنکویس بتنکورت میرزجگوار تایپ اف
جگوار تایپ اف خودرویی لوکس با ۸ سیلندر است که قدرتی معادل ۵۷۵ اسب بخار دارد. حداکثر سرعت آن ۲۸۵ کیلومتر بر ساعت است. رینگ های آن ۲۰ اینچی ست. خروجی اگزوز فعال با قابلیت کنترل صدا و کنترل برقی شش گانه صندلی ها، از دیگر ویژگی های این خودرو به شمار می آید.

خودروهای  فرنکویس بتنکورت میرزپورشه ۹۱۱
پورشه ۹۱۱ یک خودروی اسپرت محصول شرکت پورشه آلمان است. پورشه ۹۱۱ اولین خودروی اسپرت دنیا است. این خودرو دارای طراحی ای شناخته شده می باشد و موتور آن در عقب خودرو قرار می ‌گیرد. ۹۱۱ براساس طرح هایی ساخته شد که فردیناند الکساندر پورشه، نوه بنیانگذار کارخانه پورشه، در دهه پنجاه میلادی کشیده بود.
از زمان معرفی این خودرو در سال ۱۹۶۳، تا کنون شش نسل از این خودرو ساخته شده ‌است. با وجود تغییرات زیاد فنی، ساختار و ظاهر خودرو تا حد زیادی حفظ شده ‌است.
این خودرو از قدیمی ترین خودروهای اسپرتی است که هنوز در حال تولید می باشد. مدل های مختلفی مانند ۹۱۱ کلاسیک، ۹۱۱ اس، و carrera RS بر پایه این مدل تولید شده ‌اند.

خودرو پورشه  فرنکویس بتنکورت میرزفراری
در کلکسیون ماشین های فرنکویس بتنکورت میرز یک فراری هم وجود دارد. این خودرو، یک ماشین اسپرت با موتور ۳.۴ لیتری V8 است. این فراری یک ابر خودروی دو سرنشین است که می تواند ۱۶۰ هزار دلار قیمت داشته باشد. 

خودرو فراری  فرنکویس بتنکورت میرز

سوالات متداول از فرنکویس بتنکورت میرز

فرانکویس بتنکورت میرز کیست؟

فرانکویس بتنکورت میرز اولین ثروتمند زن جهان و مدیر عامل شرکت L'Oreal است.

فرنکویس بتنکورت میرز کار خود را از کجا شروع کرد؟

فرانکویس بتنکورت میرز کار خود را از موسسه پزشکی سوربون در پاریس به عنوان یک داروساز آغاز کرد.

فرنکویس بتنکورت میرز چگونه موفق شد؟

فرانکویس بتنکورت میرز با توجه به تمرکز بر کیفیت و نوآوری در تولید محصولات زیبایی، به همراه توانایی در شناسایی و بهره برداری از فرصت‌های کسب و کار و استفاده از روش‌های بازاریابی قوی، موفق شد.

ثروت فرنکویس بتنکورت میرز چقدر است؟

ثروت فرانکویس بتنکورت میرز بر اساس آمار فوربز، در تاریخ ۶ مارس ۲۰۲۳ معادل ۸۰.۴ میلیارد دلار آمریکا می باشد.

فرنکویس بتنکورت میرز چگونه پولدار شد؟

فرانکویس بتنکورت میرز با تمرکز بر کیفیت و نوآوری در تولید محصولات زیبایی، استفاده از روش‌های بازاریابی قوی و کارکردن با تیم‌های قوی و متخصص، پولدار شد.

یکی از نقاط قوت فرنکویس بتنکورت میرز چه بود؟

یکی از نقاط قوت فرانکویس بتنکورت میرز، تمرکز بر کیفیت و نوآوری در تولید محصولات زیبایی و استفاده از روش‌های بازاریابی قوی است.

یکی از دلایل موفقیت فرنکویس بتنکورت میرز چه بود؟

یکی از دلایل موفقیت فرانکویس بتنکورت میرز، تمرکز بر کیفیت و نوآوری در تولید محصولات زیبایی، استفاده از روش‌های بازاریابی قوی و کارکردن با تیم‌های قوی و متخصص است.

فرنکویس بتنکورت میرز چطور مدیریت می کند؟

فرانکویس بتنکورت میرز به عنوان یک مدیر، توانایی های رهبری، مدیریت تیم های قوی، تمرکز بر کیفیت و نوآوری، شناسایی فرصت های کسب و کار و استفاده از روش های بازاریابی قوی را دارد.

ارسال نظر

0دیدگاه

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید.
نظراتی که شامل الفاظ رکیک و توهین آمیز و بحث های سیاسی و قومیتی، تبلیغ، لینک باشد منتشر نشده و حذف می شوند.

خبر خوب اینکه در مقالات آموزشی مطالب زندگینامه افراد ثروتمند دنیا، خلاصه کتاب مدیریتی برای مدیران و مصاحبه های اختصاصی با کارآفرینان برتر ایران را برای مدیریت کسب و کار خودتان برایتان قرارداده ایم.

دیدن نظرات بیشتر

تعداد کل نظرات: 0 نفر

تعداد سوالات ایجاد شده

0

دیدن همه سوالات

چک لیست های زندگی  جدید

هر روز چک لیست های جدید برای شما آماده و منتشر میکنیم.

تعداد کاربران استفاده کننده

0

دیدن چک لیست ها