موقعیت شما در سایت:

فرمول موفقیت مهندس محمدحسین رفعت نژاد

فرمول موفقیت مهندس محمدحسین رفعت نژاد

فایل صوتی مصاحبه: دارد

مصاحبه کننده: دکتر رضا یادگاری

تهیه کننده: سمینارما

0 نظر

0 لایک

202 بازدید

تاریخ انتشار: 1402/02/09

توضیحات

فرمول موفقیت مهندس محمدحسین رفعت نژاد الگوی ثروتمند شدن و کسب و کار موفق
در این برنامه با عنوان فرمول موفقیت نهایی و با مصاحبه اختصاصی مهندس محمدحسین رفعت نژاد (جامع ترین وب سایت املاک کشور ihome)، همراه شما عزیزان هستیم. 

 با مهندس محمدحسین رفعت نژاد همراه می شویم تا از تجربیات کسب و کار این کارآفرین موفق برای شما صحبت کنند. 
در این فرمول مهندس محمدحسین رفعت نژاد، از تجربیات کارآفرینی موفق خودشان و اینکه چطور شد به عنوان مدیرعامل ihome شناخته شدند برای شما صحبت می کنند.
برای شروع یک کسب و کار موفق، تنها و تنها باید یک کار انجام داد: " خواستن "

 فرمول موفقیت نهایی محمدحسین رفعت نژاد


محمدحسین رفعت نژاد کیست؟

متولد 1367 در تبریز می باشد. در یک خانواده فرهنگی متولد شد. مقاطع ابتدایی راهنمایی و متوسطه را در تبریز گذراند و از آنجایی که دارای هوش بالایی بود پیش دانشگاهی را به صورت خودخوان، خودش مطالعه کرد و سال 1385 در دانشگاه صنعتی شریف تهران رشته مهندسی مواد (متالوژی) پذیرفته شد. 
زبان انگلیسی را از دوران کودکی توسط پدرشان شروع کردند و این آموختن زبان را همواره ادامه دادند تا اینکه همزمان با قبولی در دانشگاه به تدریس زبان انگلیسی هم مشغول شد. رفته رفته با مواجه با زمینه های کاری رشته ای که درآن تحصیل میکرد یعنی مهندسی مواد، به این نتیجه رسید که علاقه چندانی به رشته تحصیلی خود ندارد. 
در یک مقطعی تصمیم به مهاجرت از کشور کرد، که براثر فوت پدرشان از مهاجرت منصرف شدند. بعد از فارغ التحصیلی از رشته متالوژی، مجددا در رشته مدیریت بازرگانی در دانشگاه علامه طباطبایی قبول شد. 

محمدحسین رفعت نژاد الگوی ثروتمند شدن و کسب و کار موفق


کاربرد زبان انگلیسی در کار

در سال 91 اولین تجربه کسب و کار و بیزنس مهندس رفعت جو شکل گرفت. به واسطه تسلط کافی به زبان انگلیسی توانست با تاجران چینی ارتباط برقرار کند و با سرمایه اندک 500هزار تومانی که از مادرشان قرض گرفته بودند، اولین کسب و کار و به اصطلاح خرید و فروش را انجام داد. 
به مرور کسب و کارهای مختلفی را در زمینه های متفاوت تجربه کرد و به عنوان یک کارشناس فروش در یک شرکت مشغول به کار شد و با توجه به پشتکار و به اتکا به تجربیات و دانش خود به سمت سرپرستی فروش دست یافت. 

محمدحسین رفعت نژاد، از تجربیات کارآفرینی موفق خودشان و اینکه چطور شد به عنوان مدیرعامل ihome


ریسک پذیری درکار 

با توجه به اینکه درآمد نسبتا بالایی با توجه به سن و سال کم داشت، اما باز هم قانع نشد و به فکر یه کسب و کار جدید و پردرآمد بود و به این ترتیب به تیم فروش اسنپ پیوست. هرچند حقوق دریافتی او تقریبا نصف شده بود، اما این ریسک را پذیرفت. 
با توجه به مشکلاتی که برای شرکت اسنپ به وجود آمد از اسنپ به شرکت پین تو پین پیوست و جالب اینکه با تلاش و جدیت که داشت در تمام قسمت های شرکت به موفقیت رسید.
بعد از مدتی یک پیشنهاد کار در زمینه املاک از یک کشور خارجی به دستش رسید و به عنوان سرپرست فروش مورد نظر آنها بود، اما او این ریسک را هم قبول کرد و شرکت بعد از مدت کوتاهی با توجه به توانایی ها و استعدادهای آقای رفعت نژاد، به این نتیجه رسیدند که او را به عنوان مدیرعامل شرکت ihome منصوب کنند. 
در حال حاضر، ihome در ایران بیش از 200 کارمند دارد و بین مردم محبوبیت زیادی پیدا کرده است و این جز با تلاش ها و پشتکار مهندس رفعت نژاد و همکارانش به دست نمی آمد. 


بزرگترین مشکل در حوزه کسب و کار چیست؟

ایشان معتقد است بزرگترین مشکل در حوزه کسب و کار، جذب نیروی متعهد است و شرکت ihome  پذیرای افرادی است که واقعا به دنبال کار و پیشرفت هستند. 
به عقیده ایشان قوانین دست و پا گیر بسیاری وجود دارد که روند رو به رشد کسب و کارهای جدید را با چالش و مشکل روبرو کرده است و واقعا نیازمند توجه بیشتر مسئولین امر می باشد.


چطور می شود یک کسب و کار موفق داشت؟

حتی الامکان یک زبان خارجی یاد بگیرید. بدون تحمل سختی ها، موفقیت ممکن نیست. 
به عقیده مهندس رفعت نژاد، می بایست مدیریت کردن درآمد ها را از دوران کودکی به فرزندان آموخت و مهارت های هزینه کردن را بدانیم و فقط با کسب دانش و تجربه است که می توان کسب و کار موفقی داشت. 


دانلود فایل های پیوست

+1فایل

ارسال نظر

0دیدگاه

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید.
نظراتی که شامل الفاظ رکیک و توهین آمیز و بحث های سیاسی و قومیتی، تبلیغ، لینک باشد منتشر نشده و حذف می شوند.

خبر خوب اینکه در مقالات آموزشی مطالب زندگینامه افراد ثروتمند دنیا، خلاصه کتاب مدیریتی برای مدیران و مصاحبه های اختصاصی با کارآفرینان برتر ایران را برای مدیریت کسب و کار خودتان برایتان قرارداده ایم.

دیدن نظرات بیشتر

تعداد کل نظرات: 0 نفر

تعداد سوالات ایجاد شده

0

دیدن همه سوالات

چک لیست های زندگی  جدید

هر روز چک لیست های جدید برای شما آماده و منتشر میکنیم.

تعداد کاربران استفاده کننده

0

دیدن چک لیست ها