موقعیت شما در سایت:

فرمول موفقیت مجید کلانتری

فرمول موفقیت مجید کلانتری

فایل صوتی مصاحبه: دارد

مصاحبه کننده: دکتر رضا یادگاری

تهیه کننده: سمینارما

0 نظر

0 لایک

1147 بازدید

تاریخ انتشار: 1402/02/14

توضیحات

در این برنامه با عنوان فرمول موفقیت نهایی و با مصاحبه اختصاصی آقای مجید کلانتری، همراه شما عزیزان هستیم. 
با آقای مجید کلانتری همراه می شویم تا از تجربیات مدیریت این کارآفرین موفق برای شما صحبت کنند. 

در این فرمول آقای مجید کلانتری ، از تجربیات مدیریت و کسب و کار موفق خودشان و اینکه چطور شد به عنوان مدیرعامل محصولات غذایی سمیه شناخته شدند برای شما صحبت می کنند.

 فرمول موفقیت مجید کلانتری
بیوگرافی آقای کلانتری

متولد سال 1357 در تهران می باشد، دوران تحصیل را در تهران گذراند و بعد از فارغ التحصیلی در رشته الکترونیک – برق و با احساس نیاز پدر به حضور پسرش در شرکت، که تولید کننده محصولات غذایی بود، وارد شرکت پدر شد.
 
 با آقای مجید کلانتری همراه می شویم تا از تجربیات مدیریت این کارآفرین موفق برای شما صحبت کنند.

تاریخچه پیدایش شرکت سمیه

در سال 1363 پدر آقای کلانتری، به اتفاق دوستش (آقای عبداللهی) تصمیم به راه اندازی یک کارگاه تولید موادغذایی می کنند. بدین ترتیب اولین کارگاه سمیه در ملارد کرج احداث شد و تنها با تولید یک محصول به نام آبلیموی سمیه شروع به کار کرد.
رفته رفته شروع به تولید کشک سمیه کردند، و به دلیل اینکه مواد اولیه تولید کشک در داخل موجود بود، توانستند این کار را با موفقیت شروع کنند و خود را در بازار محصولات غذایی به عنوان یک برند ایرانی با کیفیت معرفی کنند و بین مردم محبوبیت بالایی کسب کنند.
بعد از گسترش بافت مسکونی در منطقه ملارد، تصمیم به جابه جایی کارخانه کردند، و درسال 1379 به شهرک صنعتی صفادشت نقل مکان کردند که این انتقال با ورود مهندس مجید کلانتری به مجموعه سمیه همزمان شد.


شروع کارآفرینی با دوره های آموزشی

از آنجاییکه رشته تحصیلی آقای کلانتری، الکترونیک بود و کاملا مغایر بود با آموخته های او تصمیم گرفت با گذراندن دوره های MBA ، حسابداری برای مدیران غیرمالی و دوره های مرتبط دیگر توانست سریعا خودش را با محیط کار جدید هماهنگ کند.اما در این مسیر به تجربه  نیاز داشت، و در این مسیر از تجارب آقای عبداللهی که شریک کاری پدرشان بود، بهره زیادی برد.
با ورود پسران دو شریک به شرکت، کم کم اختیارات به نسل دوم منتقل شد و با توافقی که بین خود داشتند، تصمیم گرفتند آقای عبداللهی پسر، مدیرعامل شرکت پخش محصولات و آقای کلانتری پسر، مدیرعامل بخش تولیدی سمیه شوند.
با ورود نسل جدید به شرکت و استفاده از تکنیک های جدید بازاریابی و فروش و همچنین به روزآوری خطوط تولید، سمیه توانست بیش از پیش به موفقیت برسد. یکی از استراتژی ها و ارزش های شرکت سمیه، وفاداری به کیفیت محصولات است که باعث شده وفاداری و رضایت مشتریان را به همراه داشته باشد.
اگر بخواهیم یک نمونه در زمینه شراکت موفق و بلند مدت را مثال بزنیم، بدون شک، مالکان مجموعه سمیه، نمونه بسیار خوب کار شراکتی می باشند. به طوری که فرزندان این دوشریک، شراکت پدرانشان را ادامه دادند و هم اکنون پسران آقایان عبداللهی و کلانتری، شرکای بسیار خوبی برای هم هستند و با گسترش کار، بسیار موفق عمل می کنند.


عنصرهای موفقیت

ایده پردازی و پرداختن به ایده قبل از اجرای آن
ایجاد ساختارخوب و ساختیافته قبل از اجرای یک ایده
استخدام افراد حرفه ای و کاربلد
 سخت کوشی و داشتن هدف و تلاش برای رسیدن به هدف
 صبور بودن برای رسیدن به اهداف و داشتن برنامه بلند مدت

دانلود فایل های پیوست

+1فایل

ارسال نظر

0دیدگاه

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید.
نظراتی که شامل الفاظ رکیک و توهین آمیز و بحث های سیاسی و قومیتی، تبلیغ، لینک باشد منتشر نشده و حذف می شوند.

خبر خوب اینکه در مقالات آموزشی مطالب زندگینامه افراد ثروتمند دنیا، خلاصه کتاب مدیریتی برای مدیران و مصاحبه های اختصاصی با کارآفرینان برتر ایران را برای مدیریت کسب و کار خودتان برایتان قرارداده ایم.

دیدن نظرات بیشتر

تعداد کل نظرات: 0 نفر

تعداد سوالات ایجاد شده

0

دیدن همه سوالات

چک لیست های زندگی  جدید

هر روز چک لیست های جدید برای شما آماده و منتشر میکنیم.

تعداد کاربران استفاده کننده

0

دیدن چک لیست ها